5 gabimet që bizneset duhet të shmangin në strategjinë e vitit 2025 - Business Magazine Albania

5 gabimet që bizneset duhet të shmangin në strategjinë e vitit 2025

5 gabimet që bizneset duhet të shmangin në strategjinë e vitit 2025

90% e organizatave dështojnë në zbatimin e strategjive të tyre. Pse ndodh kjo? Mund të keni një vizion të guximshëm dhe qëllime ambicioze, por ndodhin pengesa,  ndryshojnë prioritetet dhe rezultatet duken gjithnjë e më të paarritshme.

Ja pesë gabime kritike që duhet të shmangni në planifikimin e strategjisë suaj për 2025:

Gabimi në identifikimin e faktorëve të rritjes
Një gabim i zakonshëm është përcaktimi i gabuar i faktorëve të rritjes. Fokusohuni në fusha kyçe si rritja e bazës së klientëve, ndihma për njohjen e markës dhe zgjerimi në tregje të reja. Kjo mundëson rritje të qëndrueshme.

Balancë e gabuar në buxhetin e marketingut
Kur planifikoni buxhetin e marketingut, është thelbësore të kujtoni gjithmonë balancën midis kanaleve të performancës dhe atyre të markës. Mungesa e investimeve mund të ulë besnikërinë e klientëve, ndërsa shpenzimet për performancën mund të nxisin rritje të menjëhershme financiare.

Lexo edhe“Punë zemre” – Eventi që do t’ju hapë kuriozitetin dhe ushqejë mendjen!

Mungesa e transparencës brenda ekipit
Një nga gabimet më të zakonshme në planifikimin strategjik është mungesa e transparencës brenda organizatës. Një studim nga Harvard Business Review gjeti se 50% e menaxherëve nuk mund të identifikonin objektivat kryesore strategjike të kompanisë së tyre. Suksesi strategjik gjithmonë ka të bëjë me ndjenjën e sigurisë për të ardhmen e kompanisë. Kjo thekson rëndësinë e komunikimit efektiv dhe transparencës brenda ekipit.

Dështimi në ndjekjen e procesit të zbatimit
Liderët shpesh neglizhojnë të kalojnë mjaftueshëm kohë në strategji. Pa fokus, edhe planet më të mira mund të dështojnë. Krijoni një sistem të qartë për të ndjekur zbatimin e strategjisë tuaj. Mbani takime të rregullta që progresi të shqyrtohet rregullisht.

Përcaktimi i gabuar i buxhetit
Investimet duhet të përputhen me strategjinë dhe burimet e ekipit. Përdorimi i tepërt i burimeve dhe pritshmëritë jorealiste mund të çojnë në dështim kur nuk vlerësohen siç duhet aftësitë dhe burimet e ekipit.

entrepreneur

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0