Inteligjenca Artificiale: Një aleat i fuqishëm për menaxherët e rinj - Business Magazine Albania

Inteligjenca Artificiale: Një aleat i fuqishëm për menaxherët e rinj

AI

Menaxherët e rinj nuk po përdorin vetëm AI për të rritur efikasitetin, ata e shohin atë si një mjet për t’u bërë liderë më të mirë. Një raport i ri nga Google Workspace, i kryer nga Harris Poll, anketoi më shumë se 1,000 punëtorë me njohuri të moshës 22 deri në 39 vjeç, të cilët janë të punësuar ose të vetëpunësuar me kohë të plotë dhe aktualisht mbajnë ose aspirojnë të mbajnë një pozicion drejtues. Nga këta punëtorë, 86% besojnë se AI mund të ndihmojë liderët aktualë të bëhen menaxherë më të mirë, sipas raportit dhe 79% janë të interesuar ta përdorin atë për t’u bërë vetë një menaxher më i mirë.

Si, konkretisht?

47% thonë se teknologjia mund të rrisë komunikimin për të përmirësuar zgjidhjen e problemeve dhe për të lehtësuar marrëdhëniet më të mira dhe gjysma thonë se mund t’u japë atyre më shumë kohë për punë strategjike, në mënyrë që të kenë një ndikim më të madh në kompani. Është e qartë, pra, se punëtorët më të rinj nuk po përdorin vetëm AI për të kryer punën më shpejt, tha Yulie Kwon Kim, nënkryetare e produktit në Google Workspace, në një deklaratë për shtyp. Ata e shohin teknologjinë si një një katalizator për të ndihmuar në rritjen e karrierës së tyre, thotë Kwon Kim.  

Kjo është e dukshme, pasi punëtorët më të rinj, përfshirë Gen-Zers, po kalojnë në role gjithnjë e më shumë menaxheriale. Në vitin 2023, punëdhënësit promovuan punëtorët e Gen-Z në menaxhim 1.2 herë më shpejt, sesa në 2019, sipas një raporti të fundit nga Instituti i Kërkimeve ADP.

Lexo edhe: Dëshironi të bëheni një udhëheqës inovativ? Bëni këto 6 ndryshime në mënyrën tuaj të të menduarit

Ndikimet e qasjes së udhëheqjes me fuqinë e AI të këtyre menaxherëve më të rinj mund të jenë të përhapura, pasi fuqitë e tyre të punës mund të shpenzojnë më shumë kohë për më shumë detyra me vlerë më të lartë, tha Kristina Behr, VP e menaxhimit të produkteve për aplikacionet e bashkëpunimit në Google Workspace.

E megjithatë, shumë punëtorë më të rinj hezitojnë të bëjnë hapin drejt menaxhimit. Sipas të dhënave të fundit nga Robert Walters, një kompani globale rekrutimi, 57% e punonjësve të Gen-Z raportuan mosinteresim për t’u bërë menaxherë të mesëm, role që shumë prej tyre i konsideronin me “stres të lartë me shpërblim të ulët”.   

Ndoshta kjo është arsyeja pse punëtorët e rinj duken të etur për të përdorur mjete të reja për t’u përpjekur ta bëjnë menaxhimin më të aksesueshëm dhe efektiv.

“Udhëheqësit e rinj nuk janë vetëm mbështetës të teknologjisë AI, por po e integrojnë atë në mënyrë domethënëse në praktikat e tyre. E ardhmja e punës është këtu dhe është e fuqizuar nga AI”, tha Kwon Kim.

 

inc.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0