Pse kushtet e reja të shërbimit të X po shtyjnë disa përdorues të largohen nga platforma e Elon Musk - Business Magazine Albania

Pse kushtet e reja të shërbimit të X po shtyjnë disa përdorues të largohen nga platforma e Elon Musk

Elon Musk

Kushtet e reja të shërbimit të X, të cilat hynë në fuqi më 15 nëntor, po largojnë disa përdorues nga platforma e mikroblogimit të Elon Musk. Kushtet e reja përfshijnë leje të gjera të cilat kërkojnë që përdoruesit të lejojnë kompaninë të përdorë të dhënat e tyre për të trajnuar modelet e inteligjencës artificiale të X, duke i bërë gjithashtu përdoruesit përgjegjës për deri në 15,000 dollarë dëme nëse përdorin shumë platformën. Kushtet po shtyjnë disa përdorues të vjetër të shërbimit, si të famshëm ashtu edhe njerëz të zakonshëm, të postojnë se po e çojnë përmbajtjen e tyre në platforma të tjera.

“Me ndryshimet e fundit dhe të ardhshme në kushtet e shërbimit dhe kthimin e shifrave të paqëndrueshme e gjej veten në një udhëkryq, përballë një drejtimi që nuk mund ta mbështes plotësisht,” postoi aktorja Gabrielle Union në X në të njëjtën ditë kur kushtet e reja hynë në fuqi, ndërsa njoftoi se do të largohej nga platforma.

“Unë do të filloj të mbyll llogarinë time në Twitter,” tha një përdorues në një postim.

Është e paqartë se sa përdorues janë larguar nga X për shkak të kushteve të reja të shërbimit të kompanisë, por që nga fillimi i nëntorit, shumë përdorues të mediave sociale janë grumbulluar në Bluesky, një startup mikroblogimi, origjina e të cilit rrjedh nga Twitter, emri i mëparshëm i X. Shkarkimet e aplikacioneve celulare të Bluesky në SHBA janë rritur me 651% që nga fillimi i nëntorit, sipas vlerësimeve nga Sensor Tower. Në të njëjtën periudhë, X dhe Meta janë rritur përkatësisht 20% dhe 42%. X dhe Threads kanë baza shumë më të mëdha të përdoruesve mujore. Megjithëse Musk tha në maj se X ka 600 milionë përdorues mujorë, firma e inteligjencës së tregut Sensor Tower vlerëson se X kishte 318 milionë përdorues mujor që nga tetori. Po atë muaj, Meta tha se Threads kishte afro 275 milionë përdorues mujorë. Bluesky tha të enjten se kishte arritur 21 milionë përdorues gjithsej këtë javë.

Këtu janë disa nga ndryshimet e rëndësishme në kushtet e reja të shërbimit të X dhe se si ato krahasohen me ato të rivalëve Bluesky dhe Threads.

Trajnim për inteligjencën artificiale

X është vënë nën një kontroll të shtuar për shkak të kushteve të tij të reja, të cilat thonë se çdo përmbajtje në shërbim mund të përdoret pa pagesë për të trajnuar modelet e gjuhës së madhe të inteligjencës artificiale të kompanisë, duke përfshirë chatbotin e saj Grok.

“Ju pranoni që kjo licencë përfshin të drejtën për ne që të ofrojmë, promovojmë dhe përmirësojmë shërbimet, duke përfshirë, për shembull, përdorimin dhe trajnimin e modeleve tona të mësimit të makinerive dhe inteligjencës artificiale, qofshin ato gjeneruese ose të një lloji tjetër”, shkruar kjo në kushtet e reja të X.

Për më tepër, çdo “ndërveprim i përdoruesit, hyrje dhe rezultat” i ndarë me Grok mund të përdoret për atë që ai e quan “qëllime trajnimi dhe rregullimi të imta”, sipas seksionit Grok të aplikacionit X dhe website-it. Ky funksion specifik, megjithatë, mund të fiket manualisht. Kushtet e X nuk specifikojnë nëse mesazhet private të përdoruesve mund të përdoren për të trajnuar modelet e saj të AI dhe kompania nuk i është përgjigjur një kërkese për koment.

“Ju duhet të ofroni vetëm përmbajtje që ndiheni rehat t’i ndani me të tjerët,” lexohet në një pjesë të marrëveshjes së kushteve të shërbimit të X.

Megjithëse kushtet e reja të X mund të jenë të shtrira, politikat e Metës nuk janë aq të ndryshme.

Prodhuesi i Threads përdor “informacionin e ndarë mbi produktet dhe shërbimet e Meta” për të marrë të dhënat e tij të trajnimit, sipas Qendrës së Privatësisë së kompanisë . Kjo përfshin “postimet ose fotot dhe titrat e tyre”. Nuk ka gjithashtu asnjë mënyrë të drejtpërdrejtë që përdoruesit jashtë Bashkimit Evropian të tërhiqen nga trajnimi i Meta-s për AI. Meta ruan të dhënat e trajnimit “për aq kohë sa na duhen rast pas rasti për të siguruar që një model i AI të funksionojë siç duhet, i sigurt dhe me efikasitet”, sipas Qendrës së tij të Privatësisë.

Lexo edhe: Japonia do të ndërtojë superkompjuterin më të fuqishëm në botë

Sipas politikës së Meta, mesazhet private me miqtë ose familjen nuk përdoren për të trajnuar AI, përveç nëse një nga përdoruesit në një bisedë zgjedh ta ndajë atë me modelet, të cilat mund të përfshijnë Meta AI dhe AI ​​Studio.

Bluesky, i cili ka parë një rritje të përdoruesve që nga dita e zgjedhjeve, nuk bën asnjë trajnim gjenerues të AI.

“Ne nuk përdorim asnjë nga përmbajtjet tuaja për të trajnuar AI gjeneruese dhe nuk kemi ndërmend ta bëjmë këtë,” tha Bluesky në një postim në platformën e tij të premten.

Dëmet e likuiduara

Një tjetër aspekt i pazakontë i kushteve të reja të X është klauzola e tij “dëmtime të likuiduara”. Kushtet thonë se nëse përdoruesit kërkojnë, shohin ose aksesojnë më shumë se 1 milion postime, duke përfshirë përgjigjet, videot, imazhet dhe të tjera, në çdo periudhë 24-orëshe, ata janë përgjegjës për dëme prej 15,000 dollarësh.

Ndërsa shumica e përdoruesve individualë nuk do t’i afrohen lehtësisht këtij pragu, klauzola është shqetësuese për disa, përfshirë studiuesit dixhitalë. Ata mbështeten në analizën e një numri më të madh postimesh publike nga shërbime si X për të bërë punën e tyre. 

Kushtet e reja të shërbimit të X janë një “lëvizje shqetësuese që kompania duhet ta ndryshojë”, tha Alex Abdo, drejtor i çështjeve gjyqësore për Institutin Knight First Amendment në Universitetin e Kolumbisë, në një deklaratë të tetorit. 

“Publiku mbështetet te gazetarët dhe studiuesit për të kuptuar nëse dhe si platformat po i japin formë diskursit publik, po ndikojnë në zgjedhjet tona dhe po shtrembërojnë marrëdhëniet tona”, shkroi Abdo. 

As Threads dhe as Bluesky nuk kanë asgjë të ngjashme me klauzolën e dëmeve të likuiduara të X. Meta dhe X nuk i janë përgjigjur kërkesave për koment.

cnbc.com

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0