Kërkimi i AI në Google tanimë do t'u përgjigjet pyetjeve zanore rreth videove dhe fotografive - Business Magazine Albania

Kërkimi i AI në Google tanimë do t’u përgjigjet pyetjeve zanore rreth videove dhe fotografive

AI

Google po përmirëson motorin e tij të kërkimit me më shumë inteligjencë artificiale që do t’u mundësojë njerëzve të shprehin pyetje rreth imazheve dhe herë pas here të organizojnë një faqe të tërë rezultatesh, pavarësisht nga ndodhitë jo të mira, të kaluara të teknologjisë me informacione mashtruese.

Ndryshimet e fundit në politikën e Google sinjalizojnë një fazë të re të transformimit të udhëhequr nga inteligjenca artificiale, e cila ka filluar që nga mesi i majit. Atëherë, Google filloi të ofrojë përgjigje të disa pyetjeve përmes përmbledhjeve të gjeneruara nga teknologjia, të shfaqura në krye të rezultateve të saj të kërkimit. Këto përmbledhje, të njohura si “Përmbledhje AI”, kanë ngritur shqetësime midis botuesve, pasi ata frikësohen se përdoruesit do të kenë më pak arsye për të klikuar në lidhjet e kërkimeve të tyre, duke reduktuar trafikun e nevojshëm për të mbështetur reklamat dixhitale që janë thelbësore për financimin e operacioneve të tyre. Google po trajton disa nga këto shqetësime të vazhdueshme duke futur edhe më shumë lidhje me faqet e tjera të internetit brenda Përmbledhjeve të AI, të cilat tashmë kanë reduktuar vizitat tek botuesit e lajmeve të përgjithshme si The New York Times dhe specialistët e rishikimit të teknologjisë si TomsGuide.com, sipas një analizë e lëshuar muajin e kaluar nga specialisti i trafikut të kërkimit BrightEdge.

I njëjti studim zbuloi se citimet brenda Përmbledhjeve të AI po nxisin më shumë trafik në site-e shumë të specializuara si Bloomberg.com dhe Instituti Kombëtar i Shëndetit. Vendimi i Google për të futur edhe më shumë AI në motorin e kërkimit, që mbetet xhevahiri i kurorës së perandorisë së tij prej 2 trilion dollarësh, lë pak dyshime se kompania Mountain View, Kaliforni po e lidh të ardhmen e saj me një teknologji që nxit ndryshimin më të madh të industrisë që kur Apple zbuloi iPhone-in e parë, 17 vjet më parë.

Faza tjetër e evolucionit të inteligjencës artificiale të Google bazohet në funksionin e tij 7-vjeçar të Lens që përpunon pyetjet rreth objekteve në një foto. Opsioni Lens tani gjeneron më shumë se 20 miliardë pyetje në muaj dhe është veçanërisht i popullarizuar në mesin e përdoruesve nga 18 deri në 24 vjeç. Kjo është një demografi më e re që Google po përpiqet të kultivojë, pasi përballet me konkurrencën nga alternativat e AI të mundësuar nga ChatGPT dhe Perplexity që po pozicionohen si motorë përgjigjesh.

Lexo edhe: Sigurimi në majë të gishtave, me platformat e blerjes online të SIGMA VIG

Tani, njerëzit do të jenë në gjendje të përdorin Lens për të bërë një pyetje në anglisht në lidhje me diçka që po shohin përmes një lente kamerash, sikur të kishin folur për të me një mik  dhe të marrin rezultate kërkimi. Përdoruesit e regjistruar për teste të veçorive të reja të kërkimit të aktivizuar me zë në Google Labs do të jenë gjithashtu në gjendje të marrin video të objekteve në lëvizje, ndërsa parashtrojnë një pyetje bisedore dhe t’u jepet një përgjigje përmes një Përmbledhjeje të AI.

“I gjithë qëllimi është; a mund ta bëjmë kërkimin më të thjeshtë për t’u përdorur për njerëzit dhe ta bëjmë atë më të disponueshëm në mënyrë që njerëzit të mund të kërkojnë në çdo mënyrë, kudo që janë,” tha Rajan Patel, nënkryetar i Google për inxhinierinë e kërkimit dhe një bashkëthemeluesi i veçorisë Lens.

Megjithëse përparimet në AI ofrojnë potencialin për ta bërë kërkimin më të përshtatshëm, teknologjia gjithashtu nxjerr informacione të këqija, një rrezik që kërcënon të dëmtojë besueshmërinë e motorit të kërkimit të Google, nëse pasaktësitë bëhen shumë të shpeshta. Google tani është aq i sigurt se ka rregulluar disa nga pikat e dobëta të AI-së së tij, saqë do të mbështetet në teknologjinë për të vendosur se çfarë lloj informacioni do të shfaqë në faqen e rezultateve.

inc.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0