Canva rrit çmimet e abonimeve për skuadra - Business Magazine Albania

Canva rrit çmimet e abonimeve për skuadra

Canva rrit çmimet e produkteve për skuadra

Platforma e dizajnit Canva po rrit ndjeshëm çmimet për disa nga klientët e saj, duke fajësuar pjesërisht këtë ndryshim te teknologjia e re e inteligjencës artificiale gjenerative.

Në SHBA, disa abonentë të Canva Teams që kanë qenë në abonime me çmime të vjetra po përballen me një rritje të madhe çmimi. Për shembull, çmimi për një abonim me plan pesë-anëtarësh është rritur nga 119.99 dollarë në vit në 500 dollarë në vit (me një zbritje prej 40% për 12 muajt e parë). Ndërkohë, në Australi, tarifa mujore prej 39.99 dollarë australianë për deri në pesë përdorues është ndryshuar në 13.50 dollarë australianë për çdo përdorues.

Për një përdorues të vetëm, çmimi i Canva Teams është tani 100 dollarë për person në vit, ose 10 dollarë në muaj për person, me një minimum prej tre personash të nevojshëm për një abonim plani Teams. Këto çmime ishin ndryshuar në heshtje më herët këtë vit për klientët e rinj, por tani kompania po aplikon çmimet e reja edhe për klientët që më parë kishin paguar më pak.

Këto ndryshime çmimesh nuk zbatohen për nivelet Pro ose Enterprise të Canva.

Në një deklaratë për TechCrunch, një zëdhënës i Canva konfirmoi tarifat e reja të çmimeve dhe përmendi gamën e zgjeruar të mjeteve të inteligjencës artificiale gjenerative të kompanisë, përfshirë Magic Studio, si arsye për këto ndryshime në çmime.

Lexo edhe: Suapr.com: Era e re e Mësimit përmes Inteligjencës Artificiale mbërrin në Kosovë

“Çmimet tona origjinale pasqyronin fazën e hershme të këtij produkti dhe kanë mbetur të pandryshuara për katër vitet e fundit,” tha zëdhënësi. “Tani po përditësojmë çmimet për klientët në këtë plan të vjetër për të reflektuar përvojën e zgjeruar të produktit tonë.”

Rritja e çmimeve nga Canva, që vjen ndërsa kompania po përgatitet për një ofertë publike fillestare (IPO), nuk është pritur mirë, gjë që nuk është për t’u habitur. Përdoruesit kanë reaguar veçanërisht ndaj faktit që Canva i komunikoi këto ndryshime përmes email-eve drejtuar klientëve në vend që t’i bënte publike, siç ka vepruar në të kaluarën.

Çmimet e reja përfaqësojnë një largim nga origjina e Canva si një alternativë e përballueshme ndaj softuerëve të dizajnit si Adobe. Ky ndryshim mund të reflektojë gjithashtu një rritje të shpejtë dhe të pakontrolluar të kompanisë; në mars, Canva bleu firmën britanike të softuerëve të dizajnit grafik, Serif, për rreth 380 milionë dollarë dhe vetëm në gusht bleu kompaninë e imazheve të inteligjencës artificiale gjeneruese, Leonardo.

tc

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Kurrë mos iu ndaj parimeve të tua të nderit dhe qëllimit të mirë.”
— Winston Churchill
Must watch
Business Mag Nr. #39 – Shtator 2025

‘’Zgjidhni njeriun’’ … ‘’Punësoni për aftësitë e buta’’….   Janë sot postulate nga ekspertët dhe studiues të tregut të punës, të cilat iu drejtohen stafeve të burime njerëzore. Mund edhe të duket pak romantike për kohën që po jetojmë, por zgjedhja e njeriut të duhur për t’i hapur dyert e zyrës, për ta futur në gjirin e skuadrës tënde dhe për t’i dhënë pushtetin e të folurit në emër të brand-it tënd ka sot vlerë më shumë se kurrë më parë. Rëndësia e ‘aftësive të buta’ qëndron në faktin e të zotëruarit të cilësive si komunikimi, dëshira për të provuar e qenë kurioz, bashkëpunimi, empatia, besnikëria, etika e lartë dhe padyshim ndershmëria; tipare të cilat nuk janë edhe aq të thjeshta për tu gjendur në njeriun modern i cili duket se vrapon pas trendeve, të resë dhe virales dhe për të cilin çdo gjë që ka më shumë ndjeshmëri seç duhet është ‘jashtë mode’.

Për ne shqiptarët shumë nga këto vlera njerëzore janë edhe vlera të familjeve tona, vlera të cilat jan duartrokitur gjithmonë në mjediset ku jemi rritur, por që ndoshta nuk duartrokiten edhe shumë sot, ndër breza më të rinj…, ose të paktën nuk duartrokiten në publik. 

E kush më …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0