Google My Business: Një udhëzues për të krijuar profilin e biznesit në Google - Business Magazine Albania

Google My Business: Një udhëzues për të krijuar profilin e biznesit në Google

Google My Business: Një udhëzues për të krijuar profilin e biznesit në Google

Google My Business—tani i quajtur Google Business Profile—u lejon pronarëve të bizneseve të arrijnë klientët përmes Kërkimit Google dhe Google Maps. Mirëmbajtja e një Profili të Biznesit ju ndihmon të rritni dukshmërinë tuaj në Google, të fitoni besueshmëri me vlerësimet dhe të kontrolloni informacionin e biznesit tuaj.

Në këtë artikull, do të mbulojmë:

  • Pse duhet të keni një Profil Biznesi në Google për biznesin tuaj
  • Si të krijoni Profilin tuaj të Biznesit në Google
  • Si të optimizoni profilin tuaj Google My Business

Për të filluar, le të mbulojmë bazat e Google Business Profile, dikur i njohur si Google My Business.

Çfarë është Google My Business (Tani i njohur si Google Business Profile)?

Google Business Profile (GBP) është një mjet falas që ju lejon të ndikoni në mënyrën se si biznesi juaj shfaqet në Kërkimin Google, Google Maps dhe Google Shopping. Duke përdorur këtë mjet, ju mund të lidheni me klientët, të postoni përditësime të biznesit, të listoni produkte ose shërbime dhe më shumë. Ja si duket GBP:

Thierry Alberni business profile

Edhe nëse nuk keni një dyqan fizik, mund të keni një llogari për sa kohë që keni kontakt me klientët. Për shembull, nëse jeni hidraulik, mund të takoni klientët vetëm në shtëpitë e tyre. Por ju përsëri mund të keni një Profil Biznesi në Google.

A është falas Google Business Profile?

Krijimi dhe menaxhimi i Profilit tuaj të Biznesit në Google është 100% falas. Dhe mund të përfitoni shumë prej tij pa paguar asnjë cent.

Cilat janë përfitimet e Google My Business?

Ka tre përfitime kryesore të mirëmbajtjes së një Profili të Biznesit në Google:

  • Rritja e dukshmërisë në Google
  • Fitimi i besueshmërisë me vlerësimet
  • Ndani informacionin e biznesit me klientët

Le të shqyrtojmë secilën më në detaje.

Rritja e dukshmërisë në Google

Kur kërkoni një biznes në Google, me siguri keni vënë re hartën dhe listën shoqëruese të bizneseve që mund të shfaqen në krye të rezultateve të kërkimit. Kjo quhet “local pack”. Ja si duket:

grocery stores map pack in Google

Lexo edhe: 11 gabime që bëni me menaxhimin e kohës suaj

Si të krijoni Profilin e Biznesit në Google nga fillimi

Nëse Profili juaj i Biznesit ekziston dhe duhet vetëm ta përditësoni atë, kaloni këto hapa dhe shkoni në seksionin tjetër. Nëse jo, dhe po filloni nga fillimi—ndiqni këto hapa:

Hapi 1: Shkoni te Google Maps dhe shtoni biznesin tuaj

Për të filluar, navigoni te Google Maps dhe hapni menunë duke klikuar butonin në këndin e sipërm të majtë të faqes.  Në menu, kërkoni butonin “Shtoni biznesin tuaj”.

Google Maps dropdown

Add your business button

Hapi 2: Krijoni llogarinë tuaj të Biznesit

Nëse tashmë keni një llogari biznesi, thjesht hyni në llogarinë tuaj dhe kaloni këtë seksion. Nëse nuk keni një llogari, ndiqni udhëzimet për të krijuar një të re. Klikoni butonin “Krijo llogari” dhe zgjidhni “Për të menaxhuar biznesin tim” nga menuja zbritëse.Sign into Google to manage your business

 

Hapi 3: Plotësoni emrin dhe kategorinë e biznesit tuaj

Tani është koha për të vendosur Profilin tuaj të Biznesit. Hapi i parë është zgjedhja e emrit dhe kategorisë së biznesit tuaj.

Start building your business profile

 

Hapi 4: Shtoni vendndodhjen tuaj

Tjetra, shtoni një vendndodhje nëse keni një vendndodhje fizike. Ndërsa kjo është zakonisht një hap opsional, disa kategori biznesi, si “Restorant”, kërkojnë që të shtoni një vendndodhje. Nëse nuk keni një dyqan fizik, zgjidhni “jo” për të kaluar këtë hap.

add a location

Nëse zgjidhni “po,” Google do t’ju kërkojë adresën e vendndodhjes tuaj. Kërkuesit do të shohin adresën tuaj në Google Maps, kështu që sigurohuni që të futni një vendndodhje të saktë.  Google gjithashtu përdor adresën tuaj për t’ju dhënë një listë të mundshme të listave të dyfishta. Nëse një nga listat e dyfishta është e juaja, kaloni te hapi tjetër për të mësuar si ta pretendoni biznesin tuaj. Nëse jo, zgjidhni “Asnjë nga këto”.

Hapi 5: Zgjidhni zonën tuaj të shërbimit

Adding business delivery information

Ky hap do të duket ndryshe bazuar nëse keni shtuar një adresë biznesi. Nëse keni shtuar një adresë biznesi, ky hap është opsional. Google do t’ju pyesë nëse ofroni dërgesa ose vizita në shtëpi dhe zyra.  Zgjidhni “Po” për të treguar kërkuesve se cilat zona janë brenda arritjes tuaj. Zgjidhni “Jo” për të kaluar te hapi tjetër.  Nëse nuk keni shtuar një adresë biznesi, atëherë nuk mund të kaloni këtë hap. Thjesht zgjidhni një zonë nga sugjerimet e Google ose filloni të shkruani emrin e zonës që shërbeni.

Hapi 6: Shtoni kontaktin tuaj

add contact info

Tjetra, shtoni numrin tuaj të telefonit dhe URL-në e faqes tuaj të internetit, nëse keni një të tillë. Kërkuesit do t’ju gjejnë dhe do të kontaktojnë përmes informacionit të kontaktit që keni dhënë, prandaj kontrolloni dy herë që është i saktë.

Hapi 7: Zgjidhni të pranoni përditësimet dhe rekomandimet

Selecting "yes" or "no" for Google recommendations

Google do t’ju pyesë tani nëse dëshironi të pranoni përditësimet dhe rekomandimet për GBP-në tuaj. Ne rekomandojmë të zgjidhni “po” në mënyrë që të mund të dëgjoni praktikat më të mira direkt nga Google.

Hapi 8: Verifikoni listën tuaj

select postcard by mail

Profili juaj i Biznesit nuk do të bëhet i kërkueshëm derisa ta verifikoni atë. Kështu që, ndërsa keni mundësinë të kaloni verifikimin e biznesit gjatë vendosjes fillestare, do të duhet ta verifikoni listën tuaj përfundimisht.

Ekzistojnë pesë mënyra për të verifikuar biznesin tuaj:

  • Me telefon. Ju do të merrni një thirrje të automatizuar të Google ose një tekst me kodin tuaj të verifikimit.
  • Me email. Do të merrni një email që përmban kodin tuaj të verifikimit.
  • Me postë. Do të merrni një letër në adresën tuaj të regjistruar që përmban kodin tuaj të verifikimit.
  • Me regjistrim video. Regjistroni një video që tregon provën e vendndodhjes, pajisjeve të biznesit tuaj dhe se jeni vërtet një menaxher i autorizuar i biznesit.
  • Me thirrje video live. Tregoni të njëjtën provë për regjistrimin video, por në një thirrje live me një përfaqësues të mbështetjes.

Opsionet tuaja të verifikimit ndryshojnë në varësi të faktit nëse keni shtuar një vendndodhje. Nëse keni një vendndodhje fizike, atëherë duhet të verifikoni biznesin tuaj me postë.

semrush

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #35 - Qershor 2024

Ja si sipërmarrës të guximshëm përmes inovacionit ndikojnë industri të tëra!

 

Ky numër i revistës mund të quhet numri i dedikuar sipërmarrësve, nismëtarëve dhe inovatorëve. Atyre të cilët me guxim, këmbëngulje dhe me risi nxisin transformimin e industrive me ndikim në jetët tona. Këto përvoja, sfida, ide të reja, aplikime dhe bashkëpunime të tyre, vijnë nëpërmjet Business Mag Albania, nr. 35. 

Për ty, që po e mban në dorë këtë revistë, kemi diçka të re! Tani mund të dëgjosh me zë artikujt që lexon tek BusinessMag. 

Në partneritet me Nullius in Verba, sjellim një mënyrë revolucionare për të konsumuar përmbajtjen. Falë teknologjisë së avancuar të AI, tani mund të dëgjoni me zë artikujt tuaj të preferuar në çdo kohë dhe vend, duke ju lejuar të informoheni ndërsa jeni në lëvizje. Ky bashkëpunim inovativ pasqyron përkushtimin tonë për të mbështetur sipërmarrjen dhe zhvillimin e modeleve të suksesshme, duke sjellë përvojë të re dhe vlerë të shtuar për ju si lexues. Skano kodet QR në çdo artikull dhe shijo nga kudo që të jesh një format të ri, mundësuar nga Inteligjenca Artificiale, aplikuar nga një …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0