Apple Vision Pro do të shitet në Kinë, Japoni dhe Singapor deri në fund të këtij muaji në debutimin e parë jashtë SHBA - Business Magazine Albania

Apple Vision Pro do të shitet në Kinë, Japoni dhe Singapor deri në fund të këtij muaji në debutimin e parë jashtë SHBA

Apple Vision Pro do të shitet në Kinë, Japoni dhe Singapor deri në fund të këtij muaji në debutimin e parë jashtë SHBA

Apple njoftoi të martën se do të lançojë kufjet e saj kryesore të realitetit virtual, Apple Vision Pro, në Kinë, Hong Kong, Japoni dhe Singapor më 28 qershor. Tregjet aziatike përfaqësojnë debutimin e pajisjes jashtë Shteteve të Bashkuara, me porositë paraprake që fillojnë të premten.

Kufjet VR fillimisht u bënë të disponueshme për blerje në SHBA katër muaj më parë, me një çmim fillestar prej 3,499 dollarë. Vision Pro do të shitet për çmimin më të lartë të kërkuar në Kinë, një nga tregjet më vitale të Apple, me një kosto bazë prej 29,999 yuan (4,190 dollarë).
Në vend, Apple do të duhet të navigojë nëpër rregulloret strikte të qeverisë mbi përmbajtjen. Aplikacionet e njohura në Vision Pro në SHBA, si Disney dhe Amazon Prime Video, nuk janë të disponueshme në Kinë.
Në vend të kësaj, gjigandi amerikan i teknologjisë tha të martën se zhvilluesit lokalë dhe kompanitë e internetit në Kinë do të lançojnë aplikacione dhe lojëra të reja për Apple Vision Pro. Kjo përfshin gjigantin kinez të teknologjisë Tencent, i cili do të ofrojë aplikacionin e tij të transmetimit të videove Tencent, Video dhe ByteDance, të cilat do të lançojnë një version VR të Douyin, versionin kinez të TikTok.  Apple do të duhet gjithashtu të konkurrojë me rivalët vendas që punojnë në teknologjitë VR, si prodhuesi kinez i elektronikës së konsumit Oppo. Por, tashmë ka pasur disa indikacione të kërkesës për Vision Pro në Kinë, me një treg gri për kufjet në rritje. “Entuziazmi për Apple Vision Pro ka qenë i jashtëzakonshëm dhe ne jemi të emocionuar të prezantojmë magjinë e llogaritjes hapësinore për më shumë klientë në mbarë botën”, tha CEO i Apple, Tim Cook, në deklaratën e së martës.

Megjithatë, njoftimi i kompanisë vjen mes raporteve për rënien e kërkesës për Vision Pro në SHBA. Ming-Chi Kuo, një analist i Apple në TF International Securities, raportoi në prill se Apple kishte shkurtuar prodhimin e Vision Pro për shkak të kërkesës së ulët. “Lëvizja e Vision Pro në tregjet ndërkombëtare është përpara pritshmërive të industrisë dhe duket se është një përpjekje për të nxitur shitjet mes kërkesës më të ulët se sa pritej për shkak të përdorimit të tij të veçantë dhe çmimit të lartë”, tha Le Xuan Chiew, një analist i Canalys me fokus mbi hulumtimin e strategjisë së Apple. Apple tha se Vision Pro do të hapet gjithashtu për porosi për Gjermaninë, Francën, Australinë, Britaninë e Madhe dhe Kanadanë më 28 qershor, me kufjet e vendosura të bëhen të disponueshme më 12 korrik. Përsëritja e fundit e sistemit operativ të Apple për Vision Pro, VisionOS 2, u njoftua gjithashtu të martën. Përditësimi vjen me veçori të reja dhe integrime të AI, me kufjet tani të pajtueshme me 2000 aplikacione.

cnbc.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0