Ndryshimet në sistemin e tij për sugjerimin e përmbajtjes, veçanërisht në Reels, shërbimi i tij i videos me formë të shkurtër, do t’i japin përparësi përmbajtjes origjinale dhe “u japin të gjithë krijuesve një shans të barabartë për të kaluar”.
Ekspertët thonë se platforma në pronësi të Meta-s po përpiqet të kopjojë atë që ka nxitur suksesin e TikTok, ndërsa ndalimi i tij i mundshëm në SHBA po afrohet. Por, disa në komunitetin e krijuesve thonë se ndryshimet mund të vijnë shumë vonë për përdoruesit që kanë humbur durimin me qasjen e Instagram ndaj veçorisë së tij Reels. Në një postim në blog, Instagram tha se do të “korrigjonte” qasjen e tij të mëparshme për të rekomanduar përmbajtje, e cila favorizonte llogaritë me ndjekës më të mëdhenj dhe “grumbullues” të cilët ripostojnë shumë përmbajtje të krijuesve të tjerë. Ndryshimet do të zbatohen gjatë muajve të ardhshëm.
Jasmine Enberg, analistja kryesore e mediave sociale në eMarketer, tha se ishte e qartë se çfarë kishte Instagram në synimet e tij.
“Beteja për krijuesit e TikTok është në vazhdim. Algoritmi shumë i personalizuar i TikTok dhe “For your page” e përmbajtjes së rekomanduar e kanë bërë atë “platformën e zgjedhur” për krijuesit më të vegjël dhe në zhvillim, të etur për të depërtuar”, tha ajo.
Të qenit kaq i aftë në promovimin e videove virale, pavarësisht se kush i bën ato, është ajo që ka ndihmuar që TikTok të bëhet kaq popullor në mbarë botën dhe është ajo që Meta po kërkon të kopjojë, veçanërisht me të ardhmen e rivalit të saj në dyshim, të paktën në SHBA.
“Instagram dëshiron të bëhet platforma e preferuar për ata krijues nëse TikTok do të ndalohej”, shpjegoi Enberg.
Por, kjo nuk është hera e parë që Meta ndërhyn me Instagramin dhe nuk ka asnjë garanci se do të funksionojë, për krijuesit apo audiencën. Katy Cowan, e cila drejton Creative Boom, një platformë me bazë në Manchester për kreativitetet e dizajnit, tha se kjo ka qenë “një goditje në dhëmbë” për krijuesit më të vegjël.
Ajo mendon se ndryshimet mund të vijnë “shumë vonë” për ata që janë të frustruar nga ndryshimet e shpeshta të platformës dhe algoritmit.
“Unë mendoj se njerëzit janë të sëmurë dhe të lodhur duke ndryshuar gjërat në Instagram,” tha ajo.
Sipas ndryshimeve në muajt e ardhshëm, llogaritë e “aggregator” që postojnë vazhdimisht përmbajtje që nuk e kanë krijuar, ose që bëjnë modifikime materiale, nuk do të përfshihen në zonat e aplikacionit ku u rekomandohen përdoruesve, si p.sh. në burimet “Explore” ose “Reels”.
Instagram gjithashtu do të “shpërblejë” krijuesit origjinalë duke zëvendësuar një kopje të një videoje me origjinalin e saj në rekomandimet ku gjen versione të shumta. Kjo nuk do të zbatohet për përmbajtjen që ripërpunohet ose modifikohet për t’u bërë meme, thuhet në të.
Do të aplikojë gjithashtu etiketa që atribuojnë krijuesit origjinal në përmbajtjen e ripostuar.
“Duhet shumë kohë dhe përpjekje për të krijuar përmbajtje origjinale, kështu që ata që e krijojnë atë duhet të marrin kredi dhe shpërndarje edhe kur ajo ripostohet nga llogari të tjera”, deklaroi Instagram.
Meta nuk është e vetmja firmë e mediave sociale që rinovon ofertën e saj përballë vështirësive të TikTok. Platforma popullore e transmetimit të drejtpërdrejtë Twitch, e cila është në pronësi të Amazon, sapo ka prezantuar gjithashtu furnizimin e saj të shkurtër të videove të stilit TikTok për të gjithë përdoruesit.
“Discovery Feed” në aplikacionin celular të Twitch do t’u sigurojë përdoruesve një përzierje të personalizuar, të lëvizshme të klipeve dhe transmetimeve të drejtpërdrejta për të ndihmuar shikuesit të gjejnë përmbajtje për t’u shijuar shpejt dhe t’i ndihmojë transmetuesit të zbulohen, edhe kur nuk janë drejtpërdrejt. Nëse këto ndryshime janë ato që dëshirojnë në të vërtetë krijuesit dhe klientët është më pak e qartë. Shumë prej tyre tani po kërkojnë platforma të tjera si LinkedIn për një audiencë. Disa mendojnë se çelësi për të arritur njerëzit në të ardhmen mund të jetë edhe me qasje nga e kaluara, dhe një “kthim modest në marketingun tradicional” si ngjarjet dhe takimet personale.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.