Starbucks ka raportuar fitime dhe të ardhura tremujore më të dobëta se sa pritej, të nxitura nga një rënie e papritur e shitjeve në të njëjtin dyqan. Zinxhiri i kafesë uli gjithashtu parashikimin e tij për të ardhurat dhe të ardhurat fiskale për vitin 2024, duke parashikuar që kafenetë e tij do të vazhdojnë të performojnë dobët për disa tremujorë.
Aksionet e kompanisë ranë 12% në tregtimin e zgjatur.
“Në një mjedis shumë të sfiduar, rezultatet e këtij tremujori nuk pasqyrojnë fuqinë e markës sonë, aftësitë tona apo mundësitë përpara. Nuk i përmbushin pritshmëritë tona, por ne i kuptojmë sfidat dhe mundësitë specifike që kemi menjëherë përpara”, ka thënë CEO Laxman Narasimhan në një deklaratë.
Shitjet e kompanisë në të njëjtin dyqan ranë 4% pasi trafiku në kafenetë e saj ra me 6% në tremujor. Në të gjitha rajonet, Starbucks raportoi tkurrje të shitjeve në të njëjtin dyqan dhe rënie të trafikut.
Në SHBA, shitjet në të njëjtin dyqan u ulën me 3% ndërsa trafiku u ul me 7%. Ky shënon tremujorin e dytë që tregu vendas i kompanisë ka probleme. Tremujorin e kaluar, drejtuesit fajësuan shitjet e ngadalta për bojkotet që synonin kompaninë për shkak të keqperceptimeve të qëndrimit të saj ndaj Izraelit.
Segmenti ndërkombëtar i Starbucks raportoi rënie të shitjeve në të njëjtin dyqan me 6% pasi biletat dhe transaksionet mesatare ranë. Në Kinë, tregu i dytë më i madh i Starbucks, shitjet në të njëjtin dyqan ranë 11%, nxitur nga një rënie prej 8% në mesataren e biletave.
“Në këtë mjedis, shumë klientë kanë qenë më kërkues se ku dhe si zgjedhin t’i shpenzojnë paratë e tyre”, u ka deklaruar Narasimhan analistëve në konferencën e kompanisë.
Gjigandi i kafesë raportoi të ardhura neto fiskale për tremujorin e dytë që i atribuohen kompanisë prej 772.4 milionë dollarë, ose 68 cent për aksion, nga 908.3 milionë dollarë, ose 79 cent për aksion, një vit më parë. Shitjet neto ranë gati 2% në 8.56 miliardë dollarë.
Për vitin fiskal 2024, Starbucks tani pret rritje të të ardhurave me një shifër të ulët, nga parashikimi i tij i mëparshëm prej 7% në 10%. Kompania rishikoi gjithashtu parashikimet e saj për rritjen e shitjeve globale dhe në SHBA në të njëjtin dyqan në një gamë të ulët njëshifrore, duke u ulur nga parashikimi i saj i mëparshëm prej 4% në 6%. Shitjet në të njëjtat dyqane në Kinë pritet të bien me një shifër, në rënie nga perspektiva e mëparshme për një rritje njëshifrore.
Starbucks tani pret gjithashtu rritje të fitimeve për aksion në një sërë shifrash të sheshta ose të ulëta. Ajo parashikoi më parë se fitimet e saj do të rriteshin 15% në 20% në vitin fiskal 2024. Kompania parashikon se shitjet do të fillojnë të përmirësohen në tremujorin e katërt fiskal.
Klientët më të përkushtuar të Starbucks kanë qëndruar besnikë dhe kanë përdorur zbritjet e ofruara përmes aplikacionit celular të kompanisë, sipas drejtuesëve. Por, ata që pinë kafe, të cilët e vizitojnë vetëm herë pas here kanë blerë më rrallë makiato dhe pije të ftohta të Starbucks, kanë thanë drejtuesit, duke supozuar se këta klientë duan më shumë shumëllojshmëri nga kafeja e tyre.
Starbucks po planifikon të ofrojë një version të aplikacionit të tij që i lejon klientët të porosisin pa qenë anëtar besnik, në mënyrë që t’i tërheqë këta klientë të rastësishëm për t’i vizituar më shpesh. Narasimhan shton se Starbucks po eksploron gjithashtu se si të përmbushë kërkesën brenda natës, nga ora 5 pasdite deri në 5 të mëngjesit. Kompania kreu një test pilot, i cili dyfishoi biznesin.
“Duke ndërtuar këtë sukses, ne po ndjekim në mënyrë agresive opsionet për të ndërtuar një biznes prej 2 miliardë dollarësh gjatë pesë viteve të ardhshme”, tha ai.
“Ndërsa ishte një tremujor i vështirë, ne mësuam nga performanca jonë e dobët dhe e mprehim fokusin tonë me një udhërrëfyes gjithëpërfshirës të veprimeve të menduara mirë duke e bërë të qartë rrugën përpara”, ka pohuar në një deklaratë CFO Rachel Ruggeri.
Narasimhan shton gjithashtu se kompania tani pret kursime të kostos së zinxhirit të furnizimit prej 4 miliardë dollarësh gjatë katër viteve të ardhshme, duke rishikuar parashikimin e saj të mëparshëm prej 3 miliardë dollarësh gjatë tre viteve.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.