Coca-Cola krijon një instrument të fuqizuar nga AI? - Business Magazine Albania

Coca-Cola krijon një instrument të fuqizuar nga AI?

Coca-Cola vazhdon të gjejë aplikacione të reja për AI gjeneruese pasi teknologjia mbetet një fokus i botës së marketingut dhe teknologjisë. Instrumenti Coke SoundZ bazohet në një fushatë të mëparshme të përqendruar në muzikë, duke mbështetur produktin e tij Zero Sugar, i cili përdori inteligjencën artificiale për t’i kthyer imazhet e pijeve në tipografi të personalizuar.

Kësaj radhe, tingujt e Coke-it – duke përfshirë “phst”, “fizz”, “clink”, “glug” dhe “ahh” – u regjistruan nga prodhuesit dhe shkencëtarët të cilët më pas përdorën bibliotekën e tingullit dhe njohuritë e neuroshkencës për të përcaktuar se cilët tinguj ishin më optimistët. Këto forma valore janë shtylla e Coke SoundZ, e cila është e disponueshme gjerësisht si një aplikacion dhe si një instrument fizik i frymëzuar nga forma ikonike e shisheve të Coke-s që është dhënë për të zgjedhur influencues të muzikës.

“Coke SoundZ” është shembulli i përsosur se si ne po përdorim AI për të krijuar përvoja të përmirësuara dhe të personalizuara të fansave,” tha në një deklaratë Pratik Thakar, nënkryetar dhe kreu global i AI gjeneruese në The Coca-Cola Company. “Coca-Cola Zero Sugar na ofroi projektin muzikor, më pas gjetëm teknologjinë për të kapur ‘Fizzes’ dhe ‘Clinks’ unike dhe krijuam një instrument që lejon njerëzit të krijojnë harmoni krejtësisht unike që synojnë të ndezin gëzim në çdo notë.

Lexo edhe:Konkursi i sigurisë kibernetike në Dubai, habisin talentet shqiptare!

Coca-Cola ishte një adoptues i hershëm i AI gjeneruese midis tregtarëve të markave. Ishte marka e parë e konsumatorit që u hodh në një partneritet midis konsulencës së menaxhimit Bain & Company dhe OpenAI, duke lançuar një platformë “Krijo Real Magjike” të përqendruar në teknologji. Përpjekjet e fundit me temë rreth AI gjeneruese kanë përfshirë një aromë Y3000 me kohë të kufizuar dhe fushatën e Krishtlindjeve.

Lançimi i Coke SoundZ vjen pasi Coca-Cola këtë javë njoftoi një partneritet pesë-vjeçar me Microsoft-in, duke zgjeruar marrëdhëniet e saj me një angazhim prej 1.1 miliardë dollarësh ndaj Microsoft Cloud dhe aftësive të tij gjeneruese të AI. Partneriteti bazohet në shfrytëzimin e mëparshëm të Coca-Cola-s të Shërbimit Microsoft Azure OpenAI për të riimagjinuar disa fusha biznesi, duke përfshirë marketingun.

Coke SoundZ u zhvillua nga njësia Open X me porosi të WPP, e udhëhequr nga AKQA dhe e mbështetur nga Ogilvy PR. Ai ekip i agjencisë ishte gjithashtu përgjegjës për përpjekjen e fundit të Coke Zero Sugar që, së bashku me tipografinë e krijuar nga AI, u gjurmua nga një version i “It’s Gonna Be Me”. Shtytja përfshinte një filtër TikTok të parë në botë që i transformoi përdoruesit në një shishe Coke Zero Sugar që mund të këndonte së bashku me këngën, fillimisht nga grupi i djemve NSYNC.

MARKETINGDIVE

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0