AI mund të zvogëlojë nevojën për call centers - Business Magazine Albania

AI mund të zvogëlojë nevojën për call centers

AI mund të zvogëlojë nevojën për call centers

Përparimet e inteligjencës artificiale (AI) do të çojnë në një reduktim të ndjeshëm të nevojës për call centers(qendra telefonike) brenda një viti, tha për Financial Times (FT) shefi ekzekutiv i Tata Consultancy Services (TCS), K Krithivasan. Kjo mund të transformojë rrënjësisht industrinë që kishte qenë një burim kryesor punësimi në vende si India dhe Filipinet.
Sipas raportit nga FT, Krithivasan parashikon një të ardhme ku qendrat e thirrjeve që marrin telefonata hyrëse bëhen të rralla dhe zëvendësohen nga sisteme proaktive të AI, të afta për të parashikuar dhe adresuar çështjet e klientëve përpara se ato të lindin. Ai beson se chatbot-et e pajisura me AI gjeneruese do të dizajnohen për të analizuar historitë e transaksioneve të klientëve dhe për të kryer detyrat që trajtohen tradicionalisht nga agjentët e qendrës së thirrjeve.

Ndërsa pranon se ky transformim mund të marrë pak kohë për t’u materializuar plotësisht, Krithivasan pret përparim të rëndësishëm brenda një viti.
Kur u pyet për ndikimin që mund të ketë kjo në punësim, Krithivasan argumentoi se kërkesa për talentin e teknologjisë do të rritet, jo do të ulet. Ai theksoi nevojën për trajnim të fuqisë punëtore për të përmbushur këtë kërkesë, veçanërisht në Indi.

Lexo edhe: Zuckerberg zbulon humbjen prej 200 miliardë dollarë të Metas, duke përqendruar vëmendjen te mënyrat se si kompania shpenzon paratë

Lojtari më i madh i shërbimeve IT të Indisë më 12 prill raportoi një fitim neto prej 12,434 kore për tremujorin e katërt të vitit financiar 2023-24 (TM4 VF24), një rritje prej 9.1 për qind nga viti në vit (Y-o-Y). Kompania raportoi gjithashtu një të ardhur prej 61,237 krorësh Rs për tremujorin, një rritje prej 3.5 për qind në vit dhe një rritje prej 1 për qind nga tremujori i mëparshëm. Në krahasim, Infosys kishte raportuar një rritje prej 30 përqind në vit në vit në fitimin e saj neto në 7,969 Rs crore në tremujorin e katërt të VF24, ndërsa të ardhurat e saj për tremujorin u rritën me 1.3 përqind në vit në afërsisht 37,923 crore Rs.

Krithivasan shpjegoi se shpenzimet e kaluara të shërbimeve të TI-së ishin të mbuluara me “pasiguri” për shkak të faktorëve si inflacioni, tensionet gjeopolitike dhe zgjedhjet e kaluara, të cilat i kishin shtyrë bizneset të shtynin investimet në projekte të reja teknologjike. Ai shpjegoi se kjo pasiguri kishte kontribuar në një rënie të rritjes vjetore të të ardhurave të TCS.
Krithivasan shtoi se vetë TCS ka një tubacion projektesh gjeneruese të AI me vlerë 900 milionë dollarë. Gjatë shpalljes së rezultateve financiare të kompanisë për tremujorin e katërt, Krithivasan tha gjithashtu se që nga fillimi i njësisë së tij të biznesit AI.Cloud, TCS, ka dëshmuar më shumë tërheqje në treg.
“Ne kemi fituar më shumë se 200 angazhime në inteligjencën artificiale (AI) deri më tani këtë vit. Numri i angazhimeve që shkojnë në prodhim po rritet gjithashtu,” tha ai.

BS

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0