"Mos ndiqni pasionin tuaj": Mark Cuban ndan këshillën "më të keqe" të biznesit që ka marrë ndonjëherë dhe si ndryshimi i këtij mentaliteti mund të çojë në sukses - Business Magazine Albania

“Mos ndiqni pasionin tuaj”: Mark Cuban ndan këshillën “më të keqe” të biznesit që ka marrë ndonjëherë dhe si ndryshimi i këtij mentaliteti mund të çojë në sukses

Mark Cuban

Investitori miliarder dhe ylli i “Shark Tank” Mark Cuban ka hapur gjurmët e tij në botën e biznesit dhe tani ai po u jep sipërmarrësve mundësinë të mësojnë drejtpërdrejt prej tij.

Cuban dhe MasterClass njoftuan një klasë të re për abonentët se si të fitojnë në biznes. Në një intervistë të fundit të tij ai u jep sipërmarrësve mundësinë të mësojnë drejtpërdrejt prej tij. Ai diskuton gjithçka nga kompania e tij e kujdesit shëndetësor, Cost Plus Drugs deri tek arsyeja pse nuk kandidon për President.

Për më shumë lexoni intervistën në vijim

Urime për klasën e re me MasterClass! Si u bashkua kjo ide, cila ka qenë pjesa juaj e preferuar për të punuar në këtë përpjekje?

Unë kam ndjekur MasterClass për një kohë të gjatë. Unë jam një fans i madh i kompanisë dhe kam gjetur mundësinë për të dhënë mësim në një klasë. Ekipi bëri një punë të shkëlqyer për të më bërë të gërmoj dhe të ndaj gjëra për të cilat nuk kam folur më parë. Unë kam besim se sipërmarrësit dhe njerëzit që janë të interesuar vetëm për biznesin në përgjithësi do të mësojnë një ose dy gjëra.

Cila është këshilla, ose mësimi nr. 1 me të cilin shpresoni që pjesëmarrësit e MasterClass tuaj të largohen?

Mësimi nr. 1, që shpresoj që anëtarët e MasterClass të heqin është se sipërmarrja nuk është thjesht një karrierë, është një mënyrë jetese ndaj së cilës duhet të përkushtohesh plotësisht. Është diçka që mund të jetë gjithëpërfshirëse, por unë kam qenë nën ato këpucë. Duke e bluar atë çdo ditë, është ai zjarri dhe vendosshmëria që mund të çojë në rezultate dhe suksese të mahnitshme.

Cila ka qenë këshilla më e keqe e biznesit që keni marrë ndonjëherë?

“Ndiq pasionin tënd”. Të gjithë e dëgjojmë shumë. Realiteti është se pasionet e shumicës së njerëzve nuk do të jenë një biznes apo një karrierë. Nëse doni të dini se çfarë mund të shndërroni në biznes apo karrierë, shikoni se ku e kaloni kohën tuaj. Vendi ku e kalojmë kohën tonë është vendi ku kemi interes të përmirësohemi. Kjo është ajo që ne gëzojmë. Të qenit i mirë në diçka që ju pëlqen është ajo që do të çojë në sukses. Mos ndiqni pasionin tuaj. Ndiqni përpjekjet tuaja.

Ky mund të jetë një mentalitet i vështirë për t’u zbatuar kur jeni një Sipërmarrës. A keni ndonjë këshillë se si të përdorni një mentalitet biznesi kur keni të bëni me sfida të tjera të jetës dhe shpërqendrime?

Është e vështirë. Ju duhet të gjeni “kohën për mua” ku mund të përqendroheni në atë që duhet të mësoni, bëni dhe përqendroheni.

Përveç përpjekjes dhe përkushtimit, cila do të thoshit se është aftësia kryesore që duhet të kenë të gjithë sipërmarrësit e suksesshëm?

Shitjet. Asnjë biznes nuk ka pasur kurrë sukses me shitjet tona.

Është thelbësore dhe diçka që pronarët e bizneseve në “Shark Tank” duhet të bëjnë për të tërhequr vëmendjen tuaj. Kur dikush po prezanton shfaqjen, cilat janë tre gjërat kryesore që kërkoni përpara se të vendosni të bëni një ofertë?

Unë kërkoj disa gjëra të ndryshme përpara se të bëj një ofertë. A është kjo unike apo bindëse? “A është ky një produkt ose shërbim që mund të shes shumë nga ai? Çfarë do të kërkojë kjo në kuptim të vlerës sime kohore dhe vlerës ekonomike?” Për më tepër, gjëja që më bën më të entuziazmuar është kur po dëgjoj prezantimin dhe mendimi im i parë është, “Dreq, pse nuk e mendova këtë?”

Nëse nuk do të ishit në botën e biznesit, çfarë mendoni se do të bënit si karrierë?

Sigurisht që do të isha një aktor fitues i Oskarit! Pasi arrita në kolegj, me të vërtetë kurrë nuk mendoja se do të isha diçka tjetër veçse një sipërmarrës.

Cili ka qenë vendimi më i vështirë i biznesit që keni marrë ndonjëherë?

Mbyllja e një biznesi ose largimi i njerëzve. Të dyja janë tepër të dhimbshme.

Si e mbani veten në një hapësirë ​​pozitive kur merrni një vendim të tillë? A ka ndonjë mendim që i thua gjithmonë vetes kur merr një vendim të vështirë në biznes apo investim?

Njihni biznesin dhe industrinë tuaj më mirë se kushdo tjetër. Kur jeni duke konkurruar, dëshironi të jeni më të përgatitur dhe më të arsimuar se kushdo. Nga këtu do të vijë avantazhi juaj.

Për çdo sipërmarrës aspirues atje që është në kërkim të përpjekjes së tyre të ardhshme madhështore, cila është një industri ku shihni potencial për rritje dhe përfitim në vitet e ardhshme që njerëzit mund të mos jenë të vetëdijshëm ose të mos e marrin parasysh?

AI, AI dhe vetëm AI. Ka dy lloje kompanish në këtë botë. Ata që janë të shkëlqyer në AI dhe të gjithë të tjerët.

entrepreneur.com

 

 

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0