OpenAI po bashkëpunon me Common Sense Media për edukimin në lidhje me sigurinë e AI - Business Magazine Albania

OpenAI po bashkëpunon me Common Sense Media për edukimin në lidhje me sigurinë e AI

OpenAI po bashkëpunon me Common Sense Media për edukimin në lidhje me sigurinë e AI

OpenAI tha të hënën se ka krijuar një partneritet me Common Sense Media në një iniciativë të krijuar për të ndihmuar adoleshentët të kuptojnë se si të përdorin inteligjencën artificiale në një mënyrë të sigurt.

“Ne duam të kuptojmë se si ta bëjmë këtë mjet në mënyrë të sigurtë, me përgjegjësi dhe gjerësisht të disponueshëm për adoleshentët dhe njerëzit që do ta përdorin atë si pjesë të përvojës së tyre arsimore,” tha CEO i OpenAI Sam Altman në eventin Common Sense në San Francisko.

Common Sense, një organizatë jofitimprurëse e përqendruar në bërjen e teknologjisë të sigurt dhe të aksesueshme për fëmijët, ka punuar për të zhvilluar një sistem vlerësimesh dhe rishikimi të AI të destinuar për prindërit, fëmijët dhe edukatorët për të kuptuar më mirë rreziqet dhe përfitimet e teknologjisë. Disa nga pyetjet që Common Sense dëshiron t’i përgjigjet përfshijnë nëse AI nxit dashurinë për të mësuar tek të rinjtë, nëse respekton të drejtat e njeriut dhe të drejtat e fëmijëve dhe nëse teknologjia mund të përjetësojë përhapjen e dezinformatave.

Lexo edhe:7 mjete fantastike, mbi të gjitha falas të AI që duhet t’i dini

Qëllimi i partneritetit të ri është të ndihmojë në krijimin e udhëzimeve të AI dhe materialeve arsimore për fëmijët, edukatorët dhe prindërit dhe të ndihmojë në kurimin e modeleve të mëdha gjuhësore të markës GPT “të përshtatshme për familjen” që i përmbahen vlerësimit dhe standardeve të Common Sense. GPT është shtylla kurrizore e chatbot-it ChatGPT të OpenAI, i cili u lançua në fund të vitit 2022.

CEO i Common Sense Media Jim Steyer tha në një deklaratë se materialet e zhvilluara përmes partneritetit “do të dizajnohen për të edukuar familjet dhe edukatorët rreth përdorimit të sigurt dhe të përgjegjshëm të ChatGPT, në mënyrë që të mund të shmangim kolektivisht çdo pasojë të paqëllimshme të kësaj teknologjie në zhvillim”.

Altman foli shkurtimisht për partneritetin dhe AI më gjerësisht, duke thënë se ai shpreson se do të “përfitojë fëmijët pa akses” në AI. Një pjesë e misionit të OpenAI është që të “bëjë AI vërtet të dobishme të disponueshme falas”, tha ai.

OpenAI dhe Common Sense nuk thanë se si do të modifikohen LLM-të për të ndihmuar edukatorët ose adoleshentët. Altman tha se LLM-të e personalizuara për qëllime arsimore mund të ndihmojnë adoleshentët “që duan të mësojnë rreth shkencës ose të mësojnë rreth biologjisë”.

“Unë nuk mendoj se ne e dimë ende saktësisht se si njerëzit do të duan ta përdorin atë,” tha Altman. Ai shtoi se ai parashikon një botë në të cilën “çdo adoleshent ose çdo i rritur do të ketë një AI të personalizuar”.

Lidhur me zgjedhjet e ardhshme dhe rreziqet e mundshme që vijnë nga të ashtuquajturat “deepfakes” për të ngatërruar njerëzit, Altman pranoi se imazhet e krijuara nga AI paraqesin probleme, por tha: “Unë mendoj se njerëzit janë shumë më të sofistikuar sesa ne dhe nuk besojnë çdo imazh që shohin.”

Ai foli sesi OpenAI po përgatitet për mënyrat e mundshme që aktorët e këqij mund të përdorin AI.

“Ne kemi krijuar një përpjekje të madhe reagimi,” tha ai. “Kjo do të monitorohet nga shumë afër.”

cnbc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0