Mësimi që na jep Musk në lidhje me ambiciet e Bezos në fushën hapsinore - Business Magazine Albania

Mësimi që na jep Musk në lidhje me ambiciet e Bezos në fushën hapsinore

Mësimi që na jep Musk në lidhje me ambiciet e Bezos në fushën hapsinore

Pesë vjet më parë, në një intervistë me CEO-n e Axel Springer, themeluesi dhe ish-CEO i Amazon, Jeff Bezos, foli për ambiciet e tij për të dërguar njerëz në Mars. “Sistemi diellor mund të mbështesë lehtësisht një trilion njerëz,” tha Bezos. “Dhe nëse do të kishim një trilion njerëz, do të kishim një mijë Ajnshtajn dhe një mijë Mozartë … dhe burime të pakufizuara, për të gjitha qëllimet praktike, nga energjia diellore.”

Kjo është arsyeja pse Bezos ka shitur 1 miliard dollarë në vit në aksione të Amazon për të financuar Blue Origin, kompaninë e tij të raketave. Çështja është se deri më tani, e vetmja gjë që Blue Origin duhet të tregojë për përpjekjet janë disa harqe shumë të shtrenjta në skajin e poshtëm të hapësirës.

Bezos nuk është vetëm. Elon Musk ka folur shpesh, dhe vetëm këtë javë, për besimin e tij se mbijetesa e njerëzimit varet nga të qenurit një “specie shumëplanetare”. Është, pa dyshim, arsyeja pse ai filloi SpaceX, e cila mund të jetë  kompania e tij më e rëndësishme për momentin.

Sigurisht, SpaceX i Musk është shumë më larg se Blue Origin. SpaceX fitoi një kontratë për zbarkimin hënor të NASA-s në vitin 2019. Ajo ka lëshuar qindra satelitë, si për shërbimin e vet të internetit Starlink, ashtu edhe për klientët e tjerë. Dhe ka bartur me sukses astronautë në Stacionin Ndërkombëtar të Hapësirës.

Lexo edhe:SpaceX do të dërgojë satelitë të Amazon në hapësirë

Në Samitin e DealBook të New York Times, prezantuesi Andrew Ross Sorkin e pyeti Musk se çfarë mendonte për konkurrencën me Bezos dhe nëse do ta arrijë ndonjëherë.

“Shpresoj që ai të bëjë,” u përgjigj Musk. “Unë në fakt pajtohem me shumë nga motivimet e Jeff.”

Me sa duket, motivimi të cilit i referohet Musk është ëndrra për të dërguar njerëz në Mars. Të ata kanë thënë se ky është qëllimi i tyre, megjithëse asnjëri nuk është afër. Musk sigurisht që ka avancuar shumë më tepër se Bezos, por është interesante ta dëgjosh atë të flasë për mënyrën se si e sheh konkurrencën. Në fund të fundit, Musk nuk njihet saktësisht për mirësinë e tij ndaj konkurrentëve. Për këtë çështje, ai nuk është aspak i njohur për mirësjellje.

Mund të thuash shumë gjëra për Musk dhe mënyrën se si ai e drejton biznesin e tij, por kjo rubrikë nuk ka të bëjë me këtë. Kjo nuk do të thotë se nuk do të kishit të drejtë, thjesht se në të vërtetë ka një mësim të vlefshëm këtu nëse mund t’i kaloni mashtrimet e zakonshme që lidhen me pothuajse gjithçka thotë dhe bën Musk.

Në këtë rast, është një pasqyrë zbuluese, sepse nëse Musk është serioz kur shprehet që njerëzit të bëhen multiplanetarë, është disi inkurajuese që ai të kuptojë se sa më shumë njerëz të vënë burime drejt problemit, aq më mirë. Musk ka arritur shumë me kompanitë që ai drejton dhe SpaceX është një histori e vërtetë suksesi. Megjithatë, problemi i vendosjes së njerëzve në Mars është shumë më i madh se çdo individ apo ndonjë kompani e vetme.

Pavarësisht nëse besoni se Musk e thotë këtë apo jo, ka diçka për të thënë për idenë se konkurrenca e fortë pothuajse gjithmonë rezulton në rezultate më të mira për të gjithë. Për shembull, konkurrenca i shtyn novatorët të përmirësojnë idetë e tyre dhe të ndërtojnë gjëra më të mira.

Nuk e dimë nëse Musk ose Bezos – për këtë çështje – do të dërgojnë ndonjëherë njerëz të jetojnë në Mars. Do të habiteshim shumë nëse do të ndodhte ndonjëherë. Për këtë çështje, nuk e dimë nëse kompanitë që ata ndërtuan do të kenë sukses ndonjëherë në misionin e tyre. Megjithatë, një gjë është e sigurt, se e vetmja mënyrë që do të ndodhë është të kuptojmë se sa më shumë njerëz të ecin para, aq më mirë.

INC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0