Si qëndron CEO i Ferrarit, Benedetto Vigna, përpara konkurrencës së tij? - Business Magazine Albania

Si qëndron CEO i Ferrarit, Benedetto Vigna, përpara konkurrencës së tij?

Si qëndron CEO i Ferrarit, Benedetto Vigna, përpara konkurrencës së tij?

Benedetto Vigna është shefi ekzekutiv i Ferrarit, duke mbikëqyrur një epokë të re pasi prodhuesi i makinave – i famshëm për motorin e tij të zhurmshëm – kalon në makina elektrike.

Bloomberg foli me Vigna, një fizikan italian që ka drejtuar kompaninë për pak më shumë se dy vjet, për rrugën e firmës përpara dhe udhëtimin e vetë CEO. (Përgjigjet janë redaktuar dhe përmbledhur.)

Çfarë mendoni se ju bën të suksesshëm si lider?
Meqenëse jeni lart në hierarki, mund të mendoni se dini gjithçka. Në vend të kësaj, ju duhet t’i mbani sytë dhe veshët hapur ndaj asaj që njerëzit e tjerë thonë brenda dhe jashtë kompanisë.

A ekziston rreziku që sapo të bëheni CEO, ta humbni atë lidhje me klientët dhe kështu të keqinterpretoni atë që ata duan ose çfarë ju duhet të shisni?
Ky është një rrezik. Ekziston gjithashtu rreziku i mosdëgjimit të furnitorëve. Ekziston edhe rreziku i mosdëgjimit të punonjësve. Ekziston, le të themi, rreziku që të filloni të harroni se keni dy veshë dhe një gojë.

 

Ju besoni në ekipe më të vogla, apo jo? Sepse njerëzit ndihen të fuqizuar, kur janë pjesë e diçkaje.
Unë besoj se kur dëshiron të bësh diçka të re, ekipi më i vogël ka një pajisje më shumë. Në një ekip të madh ndihesh si një numër. Në një ekip të vogël, ju jeni një person që po kontribuon në një mënyrë ose në një tjetër. Gjithashtu, shpejtësia e të mësuarit nga gabimet është shumë më e shpejtë.

Lexo edhe:Çfarë është Q*, projekti misterioz i OpenAl ?

Kë  shihni si rivalët tuaj më të mëdhenj? Për supermakinat, a është vërtet e mundur të kesh një rival që e nis nga e para?
Rivalët mund të jenë kudo. Gjithmonë duhet t’i kushtoni vëmendje kompanive që janë të shkathëta, sepse ato mund të befasojnë tregun. Nuk është aq e lehtë sa është në teknologji, sepse zakonisht, në teknologji, trashëgimia nuk është aq e rëndësishme. Kur jeni duke folur për një kompani luksoze, ekziston ky dimension i trashëgimisë që është shumë i rëndësishëm. Por, mësimi është gjithmonë t’i kushtoni vëmendje konkurrentëve të mundshëm që janë të vegjël, të shkathët dhe të shkathët.

Pra, duhet të jesh paranojak për të qenë një shef ekzekutiv i mirë.
Duhet të jesh gjithmonë paranojak. Sepse kur je në avantazh dhe dëshiron të qëndrosh atje, gjithmonë vjen tek e njëjta histori: Dëgjoni atë që po ndodh rreth jush.

Sfida më e madhe për kompaninë tani po bëhet më e gjelbër.
Të jesh më i gjelbër është i rëndësishëm, veçanërisht për një kompani luksoze, sepse një kompani luksi bën një produkt emocional, një produkt simbolik, jo një produkt funksional. Pra, të jesh i gjelbër është e rëndësishme për licencën sociale. Ne jemi shumë të përkushtuar dhe ne duam të bëhemi neutral ndaj karbonit deri në vitin 2030.

Fëmijët e mi që janë rreth 10 vjeç mund të mos dinë kurrë të drejtojnë makinën. A është ky një problem për Ferrarin?
Do të ketë njerëz që mund të mos dinë të drejtojnë makinën dhe do të ketë njerëz që do të kënaqen duke mësuar të drejtojnë makinën dhe të ngasin makinën. Gjithashtu, ka disa aftësi që mund t’i zhvilloni kur jeni duke vozitur. Jemi në një botë ku ndonjëherë gjërat bëhen shumë nga kompjuterët.

Duhet t’i kushtojmë vëmendje që teknologjia e re – AI, çfarëdo qoftë – është gjithmonë një mjet që duhet përdorur nga njerëzit. Jo anasjelltas.

bloomberg

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0