Google po teston një mjet I.A që mund të shkruajë artikuj lajmesh

Google po teston një mjet I.A që mund të shkruajë artikuj lajmesh

Sipas një raporti të ri nga The New York Times, Google po teston një mjet që përdor inteligjencën artificiale për të shkruar lajme dhe tashmë ka filluar të prezantojë këtë mjet në disa publikime, duke përfshirë The New York Times, The Washington Post dhe pronarin e Wall Street Journal, News Corp.

Ky mjet, i quajtur me kodin “Genesis” në brendësi, mund të marrë informacion dhe më pas të gjenerojë tekst lajmesh. Raportohet se Google beson se ky mjet mund të shërbejë si një ndihmës personal për gazetarët duke automatizuar disa detyra për të liruar kohë për të tjera.

The New York Times raporton se disa ekzekutivë që kanë parë këtë mjet janë ndjerë të “trembur”, duke vënë re që mjeti dukej se injoronte përpjekjen për prodhimin e lajmeve të sakta.

“Në partneritet me botuesit e lajmeve, sidomos atyre më të vegjël, jemi në fazat më të hershme të eksplorimit të ideve për të ofruar mjetet ndihmëse nga AI për të asistuar gazetarët në punën e tyre,” tha një përfaqësues i Google në një deklaratë për TechCrunch.

Lexo:Përse disa shqiptarë duhet të kthehen në vend përtej vështirësive që Shqipëria ka?!

“Për shembull, mjetet AI mund të ndihmojnë gazetarët me opsione për titujt ose stilet e shkrimit të ndryshme,” shtoi përfaqësuesi. “Qëllimi ynë është të japim gazetarëve mundësinë të përdorin këto teknologji  në mënyrë që të përmirësojnë punën dhe produktivitetin e tyre, ashtu si po bëjmë mjetet ndihmuese të disponueshme për njerëzit në Gmail dhe Google Docs. Thjesht, këto mjetet nuk synojnë dhe nuk mund të zëvendësojnë rolin jetik që gazetarët kanë në raportim, krijim dhe verifikimin e artikujve të tyre.”

Ky raport vjen në një kohë kur disa organizata lajmesh, duke përfshirë NPR dhe Insider, kanë njoftuar punonjësit se kanë në plan të eksplorojnë mënyrat e përdorimit të përgjegjshëm të AI në redaksitë e tyre.

Disa organizata lajmesh, si The Associated Press, kanë përdorur këtë teknologji për të krijuar artikuj për gjëra të tilla si fitimet e korporatave, por këto lajme përfaqësojnë një pjesë të vogël të artikujve të organizatës në përgjithësi, të cilët shkruhen nga gazetarët.Mjeti i ri i Google pritet të shkaktojë ankth, pasi artikujt e gjeneruar nga AI,  nuk janë verifikuar për faktet ose redaktuar plotësisht, kanë potencialin për të shpërndarë keq informim.

Në fillim të këtij viti, faqja amerikane e medias CNET filloi të prodhojë artikuj përmes inteligjencës artificiale gjeneruese, por kjo këmbëngulje u kthye kundër tyre. CNET u detyrua të bënte korrigjime për më shumë se gjysmën e artikujve të gjeneruar nga AI. Disa nga këto artikuj kishin gabime faktografike, ndërsa të tjerë mund të kishin material i kopjuar. Tani disa prej artikujve të faqes kanë një shënim të redaktorit që lexohet, “Një version më i hershëm i këtij artikulli u ndihmua nga një mjet AI. Ky version është përditësuar substancialisht nga një shkrimtar i stafit.”

 

TECHCRUNCH

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0