AI është këtu për të qëndruar, por nuk mund të krahasohet me...

AI është këtu për të qëndruar, por nuk mund të krahasohet me njerëzit në PR dhe Marketing

AI është këtu për të qëndruar, por nuk mund të krahasohet me njerëzit në PR dhe Marketing

Me daljen në skenë të ChatGPT dhe chatbotëve të tjerë të inteligjencës artificiale, shumë profesionistë shprehin shqetësime rreth ndikimit të AI në industritë e tyre të veçanta. Për ta, ankthi dhe nervozizmi janë të dukshëm çdo ditë.

Njerëzit ende kanë rëndësi të madhe

Sidomos në industritë si marrëdhëniet me publikun dhe marketingu, njerëzit vazhdojnë të jenë të nevojshëm, edhe pse këto industri duket se janë gati për ndryshime radikale. Punëdhënësit ende kanë nevojë për profesionistë të kualifikuar dhe krijues që mund të krijojnë dhe të zbatojnë projekte që janë  të nivelit shumë të lartë për AI-në.

Lexo edhe: Të rinjtë po përdorin gjithnjë e më shumë Inteligjencën Artificiale për të bërë muzikë

AI është vetëm një mjet tjetër

Në industrinë e marketingut, kohërat tashmë janë ndryshuar, por nuk kanë eleminuar nevojën për marketerë të zgjuar që mund të mendojnë ndryshe. Nëse kujtoni kohën kur u shfaqën rrjetet sociale në fillim të viteve 2000, ishte e lehtë të gjendej shumë ankth dhe shqetësim që dominojnë diskursin sot, por platformat si Facebook dhe Twitter nuk bënë marketerët të zhduken. Platformat e mediave sociale nuk shkatërruan ekonominë e SHBA-së.

Mos u frikëso nga ndryshimi – përshtatu me të

Mos u frikëso nga teknologjia dhe ndryshimet që ajo shkakton. Në vend të kësaj, rishkruaj mënyrën tënde të menduarit dhe përpiqu të përfitosh nga teknologjia e re. Kjo përfshin mësimin dhe trajnimin, të cilat janë të rëndësishme sot sa ishin në fillim të shekullit të 20-të ose në fillim të viteve 2000.  Në fushën e PR-it, njerëzit mësuan si të dërgojnë njoftime për media. Ata e pranuan podcasting-un. Ata trajnuan veten për të përfituar nga shpikjet e reja në mënyrë që të bëheshin edhe më të suksesshëm në industrinë e tyre. Logjika e njëjtë aplikohet edhe në industri të tjera.

Nuk ka kuptim të friksohesh nga  ChatGPT. Nuk ka vlerë të ankohesh për AI-në. Ajo është këtu për të qëndruar. Tani është në dorën e qenieve njerëzore të përshtaten – ashtu siç kemi bërë për shekuj.

Forbes

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0