Rregulli nr.1 në biznes: Respekto kohën e gjithëkujt! -

Rregulli nr.1 në biznes: Respekto kohën e gjithëkujt!

rregulli i parë në biznes; respektoni kohen e gjithkujt

Si lider, gjithçka që thoni dhe bëni bëhet pjesë e kulturës së kompanisë suaj, pavarësisht nëse dëshironi apo jo. Sa herë që paraqiteni vonë në një takim, ose humbisni një orar të caktuar , ekipi juaj po shikon dhe mban shënime. Kur flasim për kohën, duhet të jeni ju i pari që duhet ta respektoni.

Por, nga ana tjetër, sa herë që bëni një përpjekje të qëllimshme për të vepruar në një mënyrë të caktuar përballë stresit ose krizave, ekipi juaj gjithashtu do të marrë ato sjellje dhe do të veprojë në përputhje me rrethanat kur përballet me sfida të ngjashme.

Pra, ju jeni në një vend shumë të rëndësishëm në kulturën e kompanisë. Dhe sot, unë do të diskutojmë tre vende ku sjellja juaj bën një ndryshim të madh në kulturën e kompanisë suaj.

Takimet

Si pronar  biznesi, kalendari juaj zakonisht është ai që mbushet i pari. Ju jeni i kërkuar gjatë gjithë kohës  dhe mund të gjendeni duke kaluar nga takimi në takim gjatë gjithë ditës me pak kohë midis tyre. Dhe për shumë persona, kjo është një arsye e përsosur për tu vonuar “me stil”.

Por, sjellja juaj në lidhje me takimet luan një rol të madh në mënyrën se si të tjerët në kompani i përcjellin takimet gjithashtu. Prandaj, rregulli e parë që duhet ndjekur  është të keni respekt për kohën e të gjithëve. Pavarësisht nëse jeni në takim me një furnizues të ri, menaxherin e marketingut tuaj ose një klient të ri, ata të gjithë  morën kohën nga dita e tyre për të takuar me ju në një orar të përcaktuar. Prandaj, ju duhet të tregoni të njëjtën respekt duke siguruar që të jeni në kohë.

Lexo edhe: Përdoruesit në Twitter nuk do të kenë qasje më në postimet e platformës pa u kyçur në llogaritë e tyre

Projektet

Dëshironi të siguroheni që anëtarët e ekipit tuaj të plotësojnë afatet dhe detyrat e paravendosura? Bëni që respektimi i afateve të jetë një prioritet i lartë për ju. Nëse ekipi juaj sheh se ju i jepni rendësi të madhe afateve, ata shpejt do të ndjekin të njëjtën sjellje. Nëse thoni se do të keni një raport ose një skedar për një bashkëpunëtor, a i plotësoni gjithmonë premtimin dhe ia jepni atij brenda kohës së caktuar? Nëse jo, është një zakon që duhet të filloni të punoni në të menjëherë.

Bisedat e vështira

Dhe zona e fundit ku koha ka rëndësi në lidhje me kulturën e kompanisë ka të bëjë me zhvillimin e bisedave të vështira. Askush nuk dëshiron të trajtojë tema të vështira, por si lider, ju jeni duke vendosur tonin për pjesën tjetër të kompanisë. Nëse Ana në departamentin e marketingut po has vështirësi me diçka, dhe ju vendosni ta shtyni diskutimin për shkak se është një bisedë e vështirë,ju  po ua thoni pjesës tjetër të ekipit se niveli i tyre i rehatit nuk është aq i rëndësishëm sa i juaji. Ata do të duhet të mbulojnë zbrazëtinë ose të përmbushin të metat për të mbuluar gabimet e Anës.

Në vend të kësaj, nëse vazhdoni bisedën shpejt dhe filloni të punoni drejt një zgjidhjeje, ekipi juaj do të kuptojë që kultura është e bazuar në respekt reciprok në të gjitha nivelet. Dhe ata do të bëjnë të njëjtën gjë kur ballafaqohen me çështje të ngjashme.

INC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0