4 Strategjitë e CEO që e kthyen një ide të shkëlqyer në një kompani 6 miliardë dollarësh - Business Magazine Albania

4 Strategjitë e CEO që e kthyen një ide të shkëlqyer në një kompani 6 miliardë dollarësh

  PETER COHAN

Shumë themelues aspirojnë ta kthejnë vizionin e tyre në një kompani që ndryshon botën. Shumë pak prej tyre e arrijnë atë. Sa pak? Thjesht 0.4 përqind e themeluesve arrijnë ta kthejnë idenë e tyre në një kompani publike dhe të mbeten CEO kontrollues tre vite më vonë, sipas Harvard Business Law Review.

Një CEO i tillë është Udi Mokady, i cili themeloi CyberArk, një kompani e sigurisë kibernetike me bazë në Newton, në Mass. Ai e bëri atë publike në 2014 dhe mbeti CEO për 34 tre-mujorë përpara se t’i dorëzonte frenat Matt Cohen në prill 2023 dhe të merrte rolin e Ekzekutivit.

CyberArk ka arritur një vlerë në bursë prej 6 miliardë dollarësh. Të ardhurat e kompanisë u rritën 27 për qind në tremujorin e parë dhe CEO i saj parashikoi së fundmi rritje prej rreth 21 për qind për vitin 2023.

Në një intervistë , Mokady ndau katër strategji që qëndrojnë në themel të suksesit të CyberArk. Lexoni se si këto mund të ndihmojnë biznesin tuaj.

  1. Zgjidh një problem më mirë se konkurrenca.

Drejtuesit e biznesit duhet të synojnë të zgjidhin një problem të vështirë që shkakton irritim tek klientit. Nëse ata mund të ndërtojnë një produkt që lehtëson problemin, kjo do ta bëjë të vështirë kopjimin nga konkurrentët. Konsumatorët do të jenë të lumtur të paguajnë për produktin tuaj dhe kompania juaj do të përfitojë nga mungesa e konkurrencës efektive.

U deshën vite, por CyberArk e bëri këtë. Siç më tha Mokady, “Doja që ajo të ishte një kompani e ndërtuar për të qëndruar. Për ta bërë këtë, vendosa të zgjidhja një problem kompleks sigurie që preku hidraulikun.”

Lexo: LinkedIn konfirmon: punonjësit që nuk mund të rriten, largohen

Problemi kompleks të cilit i referohet Mokady është i ashtuquajturi menaxhimi i aksesit të privilegjuar (PAM) — mbron hakerët nga marrja e kontrollit të llogarisë së një punonjësi me akses, në shumicën e sistemeve të një kompanie — të tilla si administratori i bazës së të dhënave (DBA) ose CISO.

  1. Bëjeni kompaninë tuaj të zgjasë përtej mandatit tuaj si CEO.

Nëse keni një vizion afatgjatë për kompaninë tuaj, do të mësoni aftësitë e nevojshme për të ndërtuar një kompani që zgjat. Aftësitë kryesore që mësoi Mokady ishin se si të drejtonte një kompani për të mirën e klientëve dhe si të gjente dhe zhvillonte një pasardhës ndërkohë që gjërat po shkonin mirë.

Sapo CyberArk filloi të fitonte klientë, ata filluan të pyesin ‘Si do ta dimë se do të jeni pranë nesh në të ardhmen?’ Mokady më tha, “Ata donin që kompania të ndërtohej që të zgjaste dhe kjo është arsyeja pse mendova se një IPO ishte kritike.” Shumë vite pas IPO-së së kompanisë në vitin 2014, ai pyeti veten ‘A mund të jetë Udi CEO përgjithmonë?’

Investitorët e CyberArk përgatitën Mokady për të drejtuar një kompani publike. Ata ishin shumë të rreptë në lidhje me monitorimin e rezultateve tremujore përpara se të bëheshin publike, kështu që ai ishte i përgatitur për atë aspekt të të qenit CEO i një kompanie publike.

Ai vendosi të gjente një pasardhës si CEO ndërsa gjërat po shkonin mirë. Në nëntor 2019, ai “angazhoi një shef të fortë operativ – Matt Cohen. Ne punuam së bashku për të krijuar një rol të mirëpërcaktuar që e vendos atë në përgjegjësinë e përditshme të klientëve, partnerëve dhe strategjisë.”

  1. Nxisni inovacionin me kujdes.

Një nga arsyet më të mëdha që kompanitë ndalojnë së rrituri është se drejtuesit e tyre ndalojnë së investuari në mundësi të reja rritjeje dhe kalojnë në mbrojtjen e produkteve të tyre bazë.

CyberArk nuk qëndron në bazat e saj. “Ne jemi paranojakë me kujdes. Ne kurrë nuk marrim asgjë si të mirëqenë. Nëse mendoni se si mund të ndryshojë konkurrenca ose situata makroekonomike mund të evoluoni, ju do të arrini më shumë,” tha ai.

Konsumatorët vlerësojnë besnikërinë e CyberArk ndaj tyre. Siç tha ai, “Ne nuk po i detyrojmë ata të kalojnë nga përdorimi i softuerit tonë në mjedise në cloud. Në të kundërt, konkurrentët tanë u japin klientëve një afat deri në të cilin ata duhet të bëjnë zhvendosjen.”

  1. Mësoni të zgjeroheni globalisht.

Udhëheqësit e biznesit duhet të zhvillojnë aftësinë e zgjerimit global. Shumë CEO të SHBA-së janë të kënaqur të zgjerohen në vendet anglishtfolëse me kultura të ngjashme me SHBA-në – si në Mbretërinë e Bashkuar dhe Kanada.

Mokady e sheh veten si një avantazh ndaj CEO-ve të tillë. “Si një izraelit, unë kam një uri për të pushtuar botën. Kur takoj CEO nga SHBA, ata thonë se veprojnë globalisht – për ta kjo do të thotë të kesh një zyrë në Londër. Ata kanë frikë nga ndërkombëtarët.”

CyberArk ka një qasje për të hyrë në tregje të reja. “Kur shkojmë në një vend të ri, ne fillojmë me hapa të vegjël. Për shembull, unë nuk dija asgjë për shitësit gjermanë, kështu që punësova një ekspert. Kur hyjmë në një treg të ri, nuk hyjmë menjëherë me punësime masive. Ne jemi partnerë me një rishitës. Nëse kjo shkon mirë, ne punësojmë një person shitës. Nëse kjo shpërblehet, ne punësojmë një ekip”, përfundoi Mokady.

INC

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0