Kanë kaluar tre muaj që kur Elon Musk hyri në selinë e Twitter në San Francisko – dhe kompania ka qenë gjithnje pjese e titujve kryesorë. Kemi folur shumë për opinionet e tij në lidhje me rrjetin social dhe disa nga vendimet e tij më të diskutueshme të biznesit, të tilla si pushimi nga puna e mbi 50% të fuqisë punëtore, por më pak për mënyrën sesi përdorimi i platformës ditore ka ndryshuar për 237 milionë përdoruesit aktivë mujorë të saj.
- Bllokimi i mënyrave alternative për të parë Twitter
Ndryshimi më i fundit duket se është pezullimi i aksesit nga Twitter në API-në e tij, që është ajo që përdorin platformat e tjera për të komunikuar me të. Pra, nëse, për shembull, po përdorni një menaxher të mediave sociale për të parë llogarinë tuaj dhe jo aplikacionin ose faqen e internetit të Twitter, mund të zbuloni se aplikacioni aktualisht nuk po punon me të.
Është e paqartë nëse lëvizja ishte e qëllimshme, megjithëse shumë ekspertë besojnë se po.
“Mendoj se kjo është për shkak se ato aplikacione të palëve të treta nuk shfaqin reklama dhe ata i lejojnë përdoruesit të menaxhojë furnizimin e tyre siç e gjykojnë të arsyeshme, gjë që bie në kundërshtim me planet e Musk për të vendosur më shumë reklama para syve të përdoruesve dhe për t’u dhënë përparësi tëeet-ve të njerëzve që kanë paguar për Twitter Blue”, tha komentatorja e teknologjisë Kate Bevan.
Twitter nuk ka bërë ende një njoftim zyrtar në lidhje me të, por aplikacionet e njohura që duket se po luftojnë përfshijnë Tëeetbot, Fenix dhe Twitterific.
- Kurim
Ndoshta ndryshimi më i dukshëm ka qenë rendi në të cilin njerëzit shohin tëeet-et që shfaqen në linjën e tyre kohore. Një skedë e re ju fton të zgjidhni midis tëeet-eve më të fundit nga njerëzit që ndiqni dhe tëeet-eve të rekomanduara nga Twitter.
Nëse jeni duke përdorur platformën në një iPhone, do të shihni dy kolona në krye, “for you” dhe “folloëing” – nëse jeni në një pajisje Android, duhet të goditni një ikonë ylli në anën e sipërme të djathtë të ekran.
Çështja është se shumë përdorues nuk e vunë re këtë, ose nuk e kuptuan se aplikacioni duket se si parazgjedhje kthehet në burimin e kuruar “për ju” të Twitter herë pas here. Ka pasur ankesa se ky burim është plot me rekomandime të Twitter-it dhe ndërveprime midis njerëzve që ndiqni dhe njerëzve që nuk i njihni, në vend të përmbajtjeve që keni zgjedhur të ndiqni në radhë të parë.
- Rikthimi i llogarive të diskutueshme
Zoti Musk filloi me disa llogari të profilit të lartë të cilat ishin ndaluar nën regjimin e mëparshëm për shkelje të rregullave të Twitter. Ata përfshinin Ye (reperi Kanye Ëest) i cili u ndalua për ndarjen e postimeve antisemitike, influencuesi Andreë Tate (i cili aktualisht po mbahet në Rumani me akuza për trafikim njerëzish) dhe ish-presidentin e SHBA Donald Trump, tëeet-et e të cilit u akuzuan për nxitjen e trazirave në Kongresin amerikan në janar të 2021.
- Twitter Blu
Pas disa fillimeve të rreme, shërbimi i abonimit Twitter Blue doli në fund të nëntorit. Tarifa mujore 8$/11$ (6,50£/9£) premton akses në veçoritë e bonusit, duke përfshirë një buton modifikimi, shikueshmëri të shtuar dhe më pak reklama. Në mënyrë të cuditshme duket se ka tërhequr një numër të arsyeshëm abonentësh, por jo ngarkesa – megjithëse ende nuk ka asnjë lajm zyrtar për suksesin e tij deri më tani.
- “Tik” argjendi dhe ari
“Tiku blu” i Twitter, tani shenja e një pajtimtari, dikur ishte një simbol i një llogarie të verifikuar. Ai u dha nga vetë Twitter në llogarinë e të famshmëve, gazetarëve dhe markave të zgjedhura vetë për të treguar se ata nuk ishin fals.
Ata që fituan një tik blu nën regjimin e vjetër i kanë ende ato, së bashku me një mesazh që shpjegon se është një “trashëgimi” dhe “mund ose nuk mund të jetë e dukshme”. Pra, të shohësh një shenjë blu pranë një llogarie nuk i jep domosdoshmërisht asaj llogarie ndonjë distinktiv autoriteti.
Ajo është zëvendësuar nga një tik ari ose argjendi për markat dhe figurat qeveritare – kështu që Coca-Cola tani është flori, me një shpjegues që thotë se është një “biznes zyrtar”, ndërsa llogaria e Rishi Sunak, kryeministrit të Mbretërisë së Bashkuar tani ka një distinktiv argjendi.
‘Mjeshtër i PR’
Fakti është se me ose pa zotin Musk, Twitter duhej të ndryshonte. Numri i përdoruesve të tij dhe të ardhurat nga reklamat kishin rënë për një kohë të gjatë, ndërsa rrjetet sociale rivale gëzonin rritje shpërthyese. Twitter është i njohur për të qenë i vogël, por me ndikim – por kjo nuk po përkthehej në fitim.
Musk është “mjeshtër i PR, spin, inovacionit dhe kreativitetit”, tha eksperti i mediave sociale Matt Navarra. Ai nuk ka frikë nga polemika apo nga grisja e librit të rregullave. Por a do t’i ndryshojë taktikat e tij revolucionare fatin e kësaj firme të sëmurë, për të cilën ai thotë se po humbte 4 milionë dollarë në ditë kur ai mori drejtimin?
Është e vështirë të thuhet, sepse Twitter është i çuditshëm për metrikat e tij. Ajo është një kompani private tani, dhe kështu ka të drejtë të jetë.
Por reklamuesit e rinj nuk duket se po grumbullohen në faqe, përdoruesit po ankohen për ndryshimet në mënyrën se si shfaqen llogaritë e tyre dhe ndryshimi i fundit i API ka mërzitur zhvilluesit, një komunitet që Twitter ka nevojë për ta ndihmuar atë të rritet.
“Ndjesia duket se ka ndryshuar dhe nuk duket të jetë ashtu siç ishte më parë,” tha Navara për përvojën e tij të përdoruesit për t’u angazhuar me 150,000 ndjekës.
“Unë nuk shoh asnjë dritë jeshile për një Twitter të ri.”/ BBC
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.