Njihuni me njeriun më të pasur në botë. Arnault frymëzohet nga Steve Jobs dhe Warren Buffett - Business Magazine Albania

Njihuni me njeriun më të pasur në botë. Arnault frymëzohet nga Steve Jobs dhe Warren Buffett

Kur Elon Musk u bë personi i parë në histori që humbi më shumë se 200 miliardë dollarë në pasuri neto, dera u hap për dikë të ri në krye të renditjes së njerëzve më të pasur në botë. Ky do të ishte Bernard Arnault nga Franca, bashkëthemeluesi dhe CEO 73-vjeçar i LVMH, konglomerati i mallrave luksoze i njohur për zotërimin e markave ikonike si Louis Vuitton, Tiffany dhe Christian Dior.

Arnault kaloi Musk për t’u bërë personi më i pasur në botë muajin e kaluar. Ai ende e mban këtë titull edhe sot, sipas vlerësimeve nga Forbes dhe Bloomberg.

Forbes vlerëson pasurinë e tij neto në 191 miliardë dollarë, ndërsa Bloomberg ofron një vlerësim më konservator prej 172 miliardë dollarësh, që nga e enjtja. Sido që të jetë, ai ka qenë miliarder prej vitesh – duke përdorur strategji të mbledhura nga Steve Jobs dhe Ëarren Buffett për të ndërtuar pasuri dhe për t’u ngjitur në renditje.

Kush është Arnault?

Emri i multimiliarderit francez sigurisht që duhet t’ju tingëllojë i dëgjuar. Ai ka qenë në krye të renditjes së njerëzve më të pasur në botë për vite me radhë, madje duke zënë vendin e parë nga Jeff Bezos i Amazon deri në vitin 2021 përpara se të largohej për tu zëvendësuar nga Musk.

Djali i një manjati ndërtimi, Arnault mori firmën e babait të tij në vitet 1970 dhe përfundimisht iu drejtua pronave të paluajtshme përpara se të kalonte në tekstile dhe shitje me pakicë.

Në vitin 1985, ai filloi të ndërtonte atë që tani është LVMH duke marrë 15 milionë dollarë nga biznesi i tij familjar për të blerë Christian Dior nga pronarët e tij të falimentuar. Ai ende mban 97.5% të aksioneve në shtëpinë ikonike të modës luksoze franceze.

Gjatë më shumë se tre dekadave të mëvonshme, Arnault zgjeroi perandorinë e tij të shitjes me pakicë duke ndihmuar në bashkimin e Louis Vuitton me kompaninë e pijeve alkoolike Moët Hennessy dhe duke marrë kontrollin e aksioneve në kompaninë mbajtëse që quhet LVMH.

Sot, ai kontrollon afërsisht gjysmën e LVMH, e cila ka një vlerësim tregu prej afro 390 miliardë dollarë. Ajo regjistroi gati 60 miliardë dollarë shitje gjatë 9 muajve të parë të 2022.

Arnault pëlqen të kontrollojë shpesh vendndodhjet me pakicë të markave të LVMH dhe konkurrentëve të tyre, duke vizituar deri në 25 vende disa ditë. Ai është gjithashtu publikisht krenar për mirëmbajtjen dhe rritjen e disa prej markave dhe stilistëve më ikonikë të Francës.

“Unë e shoh veten si një ambasador të trashëgimisë franceze dhe kulturës franceze,” i tha ai Forbes në 2010. “Ajo që ne krijojmë është emblematike.”

Si u bë ai personi më i pasur në botë?

Ngjitja e fundit e Arnault në krye të renditjes së miliarderëve vjen pas avullimit me shpejtësi të një pjese të madhe të pasurisë së Musk, pas blerjes së Twitter nga CEO i Tesla dhe SpaceX në tetor 2022.

Mes trazirave të tregut global, pasuria e Arnault ka qenë e qëndrueshme muajt e fundit. Shumica dërrmuese e pasurisë së Arnault është e lidhur me aksionet e LVMH dhe që nga viti 2020, çmimi i aksioneve të kompanisë është rritur me gati 65% në përgjithësi.

Përkatësisht, pasuria personale e Arnault është rritur me dhjetëra miliarda dollarë gjatë asaj periudhe. Forbes vlerëson se pasuria e Arnault u dyfishua në 150 miliardë dollarë vitin e kaluar, nga 76 miliardë dollarë në vitin 2020, pasi kërkesa për mallra luksoze u rrit pas një rënieje fillestare gjatë pandemisë.

Frymëzimi më i madh i biznesit të Arnault

Arnault ka quajtur një nga kolegët e tij miliarderë frymëzimin e tij më të madh të biznesit: kryetarin dhe CEO-n e Berkshire Hathaway, Warren Buffett.

Investitori i njohur është “personi që unë e admiroj më shumë në biznes”, tha Arnault për Forbes në vitin 2017, duke shtuar: “Ai është një investitor afatgjatë dhe ka ide të shkëlqyera dhe i përmbahet atyre”.

Buffett i përmbahet një strategjie investimi “bli dhe mbaj”, duke predikuar durim afatgjatë për të vëzhguar nga afër tregjet çdo ditë.

Në mënyrë të ngjashme, Arnault e ka quajtur durimin “një cilësi thelbësore” në biznes. Thuhet se ai flirtoi me blerjen e markës italiane të bizhuterive Bulgari për një dekadë përpara se ta shtinte në dorë kur marka ishte në vështirësi, duke e blerë kompaninë në 2011.

Por Arnault me sa duket nuk ka ndjekur plotësisht hapat e Buffett.

Buffett ka dhuruar më shumë se 45 miliardë dollarë nga pasuria e tij për bamirësi që nga viti 2006, sipas Bloomberg. Në vitin 2010, ai bashkëthemeloi Giving Pledge, duke premtuar se do të jepte të paktën gjysmën e pasurisë së tij në mënyrë filantropike përpara se të vdiste.

Arnault nuk ka bërë asnjë premtim të tillë, të paktën publikisht. Akti i tij më i lartë i profilit të filantropisë erdhi në vitin 2019, kur familja e tij premtoi një donacion prej 226 milionë dollarësh për të ndihmuar restaurimin e katedrales ikonike Notre Dame të Parisit, e cila pësoi një zjarr shkatërrues po atë vit.

Buffett nuk është e vetmja ikonë e biznesit amerikan që frymëzon Arnault. CEO i LVMH ka shprehur gjithashtu admirim për bashkëthemeluesin e Apple, Steve Jobs.

Madje, admirimi mund të ketë shkuar në të dyja drejtimet: Arnault i tha Forbes në 2017 se Jobs dikur iu drejtua atij për këshilla për hapjen e dyqaneve me pakicë të Apple.

Jobs pati sukses në Apple për shkak të “një kombinimi të krijimtarisë dhe një ndjesie të mprehtë se si të menaxhoni rritjen,” tha Arnault për Forbes. Të qenit CEO i LVMH kërkon një qasje të ngjashme, shtoi ai, sepse ai duhet të “transformojë kreativitetin në realitet biznesi në të gjithë botën”.

“Për ta bërë këtë, ju duhet të jeni të lidhur me novatorët dhe projektuesit, por gjithashtu t’i bëni idetë e tyre të jetueshme dhe konkrete,” tha ai./ CNBC 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0