Menaxherët e punësimit po kërkojnë këto tipare kryesore në punësimet e reja. Mësoni se si të flisni me ta në intervistën tuaj të ardhshme.
Të gjithë kanë aftësi drejtuese që mund t’i shfaqin në një intervistë. Edhe nëse nuk po kërkoni një pozicion drejtues, kompanitë janë ende në kërkim të përvojës së fortë drejtuese dhe karakteristikave specifike të lidhura me ekipin në kandidatët për punë të të gjitha niveleve.
Liderët mund të organizojnë të tjerët për të përmbushur qëllimet e përbashkëta. Ata u japin njerëzve një ndjenjë qëllimi. Lajmi i mirë është se ka shumë mënyra për të zhvilluar aftësi të vlefshme lidershipi që mund t’ju ndihmojnë të dalloheni.
Lexoni: 5 pyetje që duhen bërë në fund të një interviste
Nëse intervistuesi juaj pyet për përvojën tuaj të lidershipit, merrni parasysh t’i ndërthurni këto tre aftësi lidershipi të kërkuara në përgjigjet tuaja.
- Aftësitë e komunikimit
Komunikimi i fortë do të thotë më shumë sesa të artikulosh qartë mendimin tënd. Liderët e mëdhenj janë dëgjues efektivë dhe zbatojnë informacionin për të përmirësuar proceset dhe marrëdhëniet. Komunikimi i qartë mund të parandalojë gabimet e kushtueshme dhe të sigurojë një funksionim të qetë kur bëhet fjalë për biznesin.
Duke mbajtur linja të hapura komunikimi midis punonjësve dhe menaxhmentit, do të shihni përmirësim të moralit, produktivitetit dhe performancës.
- Delegim efektiv
Liderët me ndikim e dinë se delegim do të thotë më shumë sesa të heqin diçka nga pjata e tyre. Delegimi i përgjegjësive në zyrë mund të ofrojë mundësi rritjeje dhe të përmirësojë ofertat e biznesit.
Si lider, delegimi u tregon kolegëve tuaj se ju besoni në aftësitë e tyre dhe dëshironi t’i shihni ata të kenë sukses. Ai inkurajon ngritjen e duarve dhe përfshin të tjerët në vendimmarrje.
- Inteligjenca emocionale
Kur bëhet fjalë për aftësitë e dëshiruara të lidershipit, kjo cilësi është gjithmonë pranë majës. Të jesh i vetëdijshëm dhe emocionalisht inteligjent do të thotë të njohësh pikat e forta, dobësitë, nxitësit emocionalë dhe motivuesit.
Lexomi: Ja këshilla që duhet të ndiqni kur jepni një intervistë për punë
Liderët më të mirë mund të trajtojnë në mënyrë efektive fushat e tyre të përmirësimit dhe të ndërtojnë ekipe rreth grupit të tyre të aftësive. Kjo ofron oferta më të fuqishme biznesi dhe përmirëson atë që sjellin në tryezë. Udhëheqësit emocionalisht inteligjentë marrin vendime më të kujdesshme dhe kërkojnë feedback për t’u përmirësuar.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.