Niantic pozicionohet si një rival i fortë për Apple dhe Meta në luftërat e ardhshme AR  - Business Magazine Albania

Niantic pozicionohet si një rival i fortë për Apple dhe Meta në luftërat e ardhshme AR 

Niantic

Kompania që qëndron pas ‘Pokémon Go’ njoftoi zyrtarisht hartën e saj digjitale të botës për zhvilluesit e AR, si dhe një hapësirë të re zbulimi të aplikacioneve AR. 

Niantic, platforma e lojërave të realitetit të shtuar, e njohur më së shumti për hitin Pokémon Go, njoftoi një numër përmirësimesh në platformën e saj të zhvillimit Lightship që mund ta ndihmojnë atë të konkurrojë me kompanitë më të mëdha të teknologjisë, të pasura me para, të cilat së shpejti do të kalojnë plotësisht në llogaritjen hapësinore 3D. 

Në konferencën e zhvilluesve në San Francisko, Niantic lançoi “Sistemi i pozicionimit virtual të Lightship”, një hartë virtuale e Tokës që lejon zhvilluesit e lojërave të ankorojnë grafikat 3D në vende në botën reale. Për shembull, një zhvillues mund të fshehë një çmim (digjital) pranë një statuje të mirënjohur si pjesë e një loje gjuetie. 

Me “hartën e botës” themelore dhe një destinacion qendror për të zbuluar përmbajtjen AR, Niantic vazhdon të evoluojë në një platformë alternative në të cilën zhvilluesit mund të krijojnë përvoja jashtë ekosistemeve AR/VR të Apple, Meta dhe Google. Kjo mund të ofrojë disa avantazhe. Në fund të fundit, Niantic ka përvojën më reale në zhvillimin dhe vënien në terren të aplikacioneve AR, duke përfshirë atë që ishte një sukses masiv (Pokémon Go) dhe që prezantoi shumë e shumë njerëz me konceptin e realitetit të shtuar në radhë të parë. 

Kompania ka disa vite që punon në hartën e saj virtuale. Niantic thotë se harta e saj tashmë përmban më shumë se 30,000 vendndodhje publike, me një numër më të madh vendndodhjesh të përqëndruara në San Francisko, Londër, Tokio, Los Anxhelos, New York City dhe Seattle. Zhvilluesit mund të shtojnë gjithashtu vendndodhjet e tyre në hartë për të mbështetur aplikacionet dhe përvojat e tyre AR. 

Lexoni: Kompania kosovare Manaferra fiton dy çmime në EUSearchAwards

Koncepti i AR në botën reale është bërë pjesa qendrore e qëndrimit të Niantic për metaverse, por është larg nga e vetmja platformë në qytet. Google, nën krahun e të cilit Niantic fillimisht zhvilloi teknologjinë e tij, së fundi lëshoi hartën e tij AR të botës, të cilën e ndërtoi duke përdorur terabajtët e fotografive që ka mbledhur për funksionin e saj Google Street View. 

Niantic dhe konkurrentët e tij në AR po krijojnë harta të tilla në përgatitje për një ndryshim të madh në teknologjinë personale drejt llogaritjes hapësinore. 

“Rreth një herë në dekadë për 70 vitet e fundit, një platformë e re kompjuterike vjen dhe ndryshon mënyrën se si ne punojmë, luajmë, komunikojmë me njëri-tjetrin dhe drejtojmë jetën tonë,” tha themeluesi i Niantic, John Nanke për AR gjatë fjalimit të tij kryesor në San Francisko. “Tani jemi në fillimin e një tjetër prej atyre ndërrimeve dhe mund të jetë më e rëndësishmja deri më tani. Ky tranzicion do të përziejë vërtet botën reale dhe digjitale.” 

Ky ndryshim, megjithatë, është të paktën pjesërisht i varur nga zhvillimi i një gjenerate të re të wearable harduerit. Për momentin, përmbajtja AR e ankoruar në botën reale duhet të shihet përmes ekranit të një kamere smartphone. Në të ardhmen, zhvilluesit shpresojnë t’i ofrojnë ato përvoja virtuale përmes syzeve AR, të cilat Snap i ka ndërtuar tashmë (vetëm për zhvilluesit) dhe që Apple, Google dhe Meta thuhet se po i ndërtojnë të gjitha. 

Kompanitë që prodhojnë syzet AR pothuajse me siguri do të hapin dyqanet e tyre të aplikacioneve AR në të cilat do të ofrojnë përvojat e tyre AR dhe ato të zhvilluesve të palëve të treta (të cilët mund të duhet të paguajnë një tarifë për të qenë atje). 

Niantic, nga ana e saj, njoftoi një destinacion të ri metaverse të quajtur “Campfire”, ku përdoruesit mund të zbulojnë lojërat AR dhe aplikacionet që krijojnë zhvilluesit e Lightship. Por Campfire është pak më ambicioz se një dyqan aplikacionesh. Ekziston gjithashtu një element social që do t’i lejojë përdoruesit të gjejnë miq të lojës dhe ndoshta të shkojnë në aventura AR së bashku në botën reale. 

“Ne e mendojmë atë si faqen kryesore të metaverse të botës reale,” tha Hanke, “një vend ku lojtarët mund të zbulojnë lojtarë të tjerë në zonën e tyre lokale, t’i dërgojnë mesazhe njëri-tjetrit dhe të ndajnë përmbajtje, të organizojnë ngjarjet dhe takimet e tyre dhe të nxisin lloje të lidhjeve sociale të botës reale që kanë qenë gjithmonë në thelb të asaj që bën Niantic. 

/FC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0