Gjenerata Z është e stresuar, burnout dhe nuk ka në plan të ndalojë Dorëheqjen e Madhe  - Business Magazine Albania

Gjenerata Z është e stresuar, burnout dhe nuk ka në plan të ndalojë Dorëheqjen e Madhe 

Gjenerata Z

Është një kohë “apokaliptike” për të qenë pjesë e Gjeneratës Zer. Ndryshimet klimatike po afrohen, pandemia është ende vërdallë dhe çmimet janë në rritje. 

Një sondazh i ri i Deloitte me 14,808 Gen Zers dhe 8,412 millenials anembanë botës tregon se sa e stresuar dhe burnout është Gen Z – dhe se si do të vazhdojë të aplikojë Dorëheqjen e Madhe.  

Nga Gen Zers që Deloitte anketoi nga nëntori 2021 deri në janar 2022, 40% thanë se do të dëshironin të linin punën e tyre pas dy vjetësh. Disa prej tyre mund të jenë për paga më të larta, ose përfitime të tjera që ndërruesit e punës po grumbullojnë. Por, 35% thanë se do të largoheshin edhe pa gjetur një punë tjetër.  

Lexoni: ‘Sadgram’: Rusët planifikojnë versionin melankolik bardh e zi të Instagramit pas ndalimit

“Në përgjithësi, ne pamë se si duhet të ndryshojmë rrënjësisht mënyrën sesi punojmë dhe mendoj se kjo i shtyu njerëzit të mendojnë, ‘mirë, nuk është vetëm mënyra se si punoj, por ndoshta është edhe për kë punoj,” tha Patricia Buckley, një ekonomiste në Deloitte. 

Gen Zers janë veçanërisht të gatshëm të lënë disa nga punët me pagën më të ulët në ekonomi, ku janë përqëndruar disa nga problemet më të mëdha të personelit. Pothuajse gjysma e Gen Zers që punojnë në role përballë klientëve janë gati të largohen brenda dy viteve, dhe, në mënyrë të ngjashme, 48% e Gen Zers që punojnë në shitje me pakicë janë gati ta lënë atë në të njëjtën kohë. 

“Unë mendoj se gjërat do të përkeqësohen përpara se të përmirësohen,” tha Buckley për ato industri dhe mungesat e tyre të fuqisë punëtore. 

Pra, çfarë mund ta mbajë Gen Zers të vazhdojë të punojë? Arsyeja kryesore që ata zgjodhën të punojnë aty ku janë aktualisht është ekuilibri i punës dhe jetës, i ndjekur nga mundësitë e të mësuarit dhe zhvillimit. Më pas ishte “paga e lartë ose përfitime të tjera financiare”. 

E gjithë kjo tregon se si brezi më i ri i punëtorëve po sjell përvojat e tyre jetësore, shumë të fragmentuara, në vendin e punës dhe po ndryshon kuptimin e punës. Për shembull, 37% e Gen Zers thanë se ata refuzuan një punë ose detyrë “bazuar në etikën e tyre personale”. Ky është një zhvillim pozitiv, sipas Buckley.  

Gati gjysma e Gen Z – 46% e të anketuarve – thanë se janë të stresuar shumicën e kohës. Kjo normë është edhe më e lartë në mesin e grave të Gen Z. Stresi kryesor për Gen Z: E ardhmja e tyre financiare afatgjatë. 

Disa Gen Zers dhe millenials kanë vendosur që thjesht të heqin dorë nga kursimet për të ardhmen. 

Ata kanë kaluar tashmë dy recesione dhe një pandemi që ndodh një herë në jetë. Në të ardhmen shfaqet kriza klimatike, ku qytetet mund të përmbyten dhe uji i pamjaftueshëm, pasi 3.6 miliardë njerëz ndjejnë pasojat e drejtpërdrejta nga temperaturat në rritje. Në të vërtetë, ndryshimi i klimës ishte shqetësimi i dytë kryesor midis Gen Zers që Deloitte anketoi. 

Lexoni: Programuesit rusë pritet të lançojnë versionin e tyre të Play Store pasi Google ndaloi përdorimin e shërbimeve të tij

Rezultati, siç raporton Anna P. Kambhampaty e New York Times, është se Gen Zers dhe millenials po shpenzojnë më shumë tani për përvojat dhe gjërat që sjellin kuptim në jetët e tyre, në vend që të marrin para për të ardhmen e panjohur.  

/businessinsider

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0