Snap publikoi rezultatet e tij financiare të tremujorit të parë për vitin 2022, duke pohuar se po rritet më shpejt se konkurrentët e tjerë me bazë në SHBA, Facebook (tani Meta) dhe Twitter. Meta raportoi humbjen e saj të parë në përdoruesit aktivë ditorë (DAU) tremujorin e kaluar, ndërsa Twitter u rrit me 2% në SHBA dhe 15% ndërkombëtarisht.
Snap, kompania mëmë e Snapchat, rriti DAU-të e saj me 18% nga viti në vit në 332 milionë, por për pesë tremujorët e mëparshëm, rritja e përdoruesve të saj tejkaloi 20%. Por Snap është më i shqetësuar për të ardhurat e tij, edhe pse u rrit me 38% nga viti në vit në 1.06 miliardë dollarë. Kompania tha se ishte në rrugën e duhur për të arritur një rritje prej 44% që nga tremujori i parë 2021, por vuri në dukje se pasi Rusia pushtoi Ukrainën më 24 shkurt, shumë reklamues ndaluan fushatat e tyre. CFO i Snap, Derek Andersen tha se shumica e reklamuesve rifilluan fushatat e tyre brenda 10 ditëve, por ndërprerja ende pati një ndikim negativ në të ardhurat tremujore të kompanisë.
Lexoni: TikTok është brandi me rritjen më të shpejtë në botë. Çfarë e shtyu “rritjen meteorike”
“Ne besojmë se ndikimi i luftës në Ukrainë në kostot e inputeve, buxhetet e marketingut dhe kompetencën e përgjithshme ekonomike ka qenë i rëndësishëm dhe se është e vështirë të parashikohet ndikimi i saj në një bazë largpamëse,” tha Andersen në thirrjen e fitimit të Snap.
Snap gjithashtu humbi objektivat e tij të të ardhurave në tremujorin e tretë 2021, duke përmendur ndryshimin e madh të privatësisë së iOS të Apple si shkak. Pasi përdoruesve të iOS iu paraqit një zgjedhje për të hequr dorë nga gjurmimi jashtë aplikacionit, shumica e përdoruesve zgjodhën të mos dorëzonin më shumë të dhëna personale tek aplikacionet që përdorin, gjë që ndikoi në biznesin e reklamave të Snapchat dhe Facebook.
Kur bëhet fjalë për vetë produktin, Snap po përpiqet shumë për përvojat e realitetit të shtuar (i tillë është edhe Niantic!). Kompania tha se 250 milionë Snapchatters angazhohen me veçoritë AR çdo ditë, që është një pjesë e konsiderueshme e totalit të 332 milionë DAU-ve të saj. Këtë tremujor, Snap ka prezantuar përmirësimet në blerjet AR, si dhe përvojat AR të krijuara nga komuniteti për monumentet lokale.
Javën e ardhshme, Snap do të presë Samitin e saj vjetor të Partnerëve Snap dhe sipas CEO Evan Spiegel, kompania po planifikon të prezantojë disa produkte dhe shërbime të reja në këtë event.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.