Tesla, ashtu si Apple, tani do t'ju bëjë të blini veçmas një karikues për makinën tuaj   - Business Magazine Albania

Tesla, ashtu si Apple, tani do t’ju bëjë të blini veçmas një karikues për makinën tuaj  

elon musk businessmag

Është një refren i zakonshëm mes fansave të Tesla-s që Tesla është një kompani teknologjike, jo një kompani makinash. CEO i Tesla-s, Elon Musk sapo ndihmoi ta vërtetonin këtë. 

Tesla ka ndaluar përfshirjen e kabllove të karikimit në makinat e saj elektrike, tha Musk në një seri postimesh në Twitter të shtunën. Në vitin 2020, Apple ndaloi dërgimin e iPhone me përshtatës të përfshirë, duke tërhequr zemërimin e klientëve në mbarë botën. 

Në atë kohë, Apple tha se masa do të ndihmonte në uljen e ndikimit mjedisor të iPhone duke i lejuar kompanisë të përdorë më pak paketim. Musk bëri një justifikim të ngjashëm, duke thënë se përfshirja e lidhësit “dukej e kotë”, duke qenë se “statistikat e përdorimit ishin jashtëzakonisht të ulëta”. 

Lexoni: Prototipi i Benzit elektrik mund Tesla për distancën e përshkruar me një karikim të vetëm

Ndërsa klientët e Apple mund të kenë një kokë karikimi ose 10 përreth, pronarët e Tesla nuk e kanë atë luks. Me të drejtë, nuk ju nevojitet absolutisht lidhësi mobile i Tesla-s dhe disa pronarë ndoshta nuk e prekin kurrë atë. 

Ashtu si shumica e kompanive të makinave, Tesla përfshin një kabllo që futet në një prizë standarde dhe karikon plotësisht një makinë jashtëzakonisht ngadalë, duke shtuar vetëm disa milje distancë në orë. Shumë pronarë zgjedhin të karikojnë në stacionet e Tesla Supercharging me fuqi të lartë ose të instalojnë një karikues me kapacitet më të lartë në shtëpi, të cilin Tesla e shet për 495 dollarë. Prapësëprapë, një kabllo portative karikimi mund të jetë i dobishëm, veçanërisht nëse një pronar e gjen veten larg shtëpisë ose një stacioni publik karikimi. 

Pothuajse çdo automjet elektrik në shitje vjen me një kabllo karikimi në shtëpi në bagazh. 

“Bazuar në reagimet e marra,” Musk tha se Tesla do të ulë çmimin e lidhësit mobile me 75 dollarë – në 200 dollarë – dhe “ta bëjë të lehtë porosinë me makinën”. Produkti aktualisht shitet në faqen e internetit të Tesla-s. 

/businessinsider

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0