Deri në vitin 2030, mund të ketë 26 milionë makina elektrike në SHBA, që do të thotë se do të ketë nevojë për mbi 10 herë më shumë karikues EV. Starbucks, me 15,000 vendndodhjet e saj në të gjithë vendin, mendon se mund të ndihmojë në plotësimin e një pjese të boshllëkut.
Në një projekt pilot këtë vit, kompania po bashkëpunon me Volvo dhe Chargepoint për të instaluar karikues EV në parkingjet e saj, përgjatë një rruge prej 1350 miljesh nga Denveri në Seattle, me ndalesa të disponueshme afërsisht çdo 100 milje. “Është një nga ato shkretëtirat e ngarkuara, si të thuash”, thotë Michael Kobori, shefi i qëndrueshmërisë në Starbucks. “Nuk ka shumë stacione karikimi atje.”
Karikimi i një makine elektrike është ende një përvojë thelbësisht e ndryshme nga pompimi i gazit; Pronarët e automjeteve elektrike shpesh lidhen në shtëpi për përdorim të përditshëm, por në një udhëtim më të gjatë rrugor, karikuesit nuk janë gjithmonë të lehtë për t’u gjetur. Me teknologjinë aktuale të karikimit, procesi gjithashtu zgjat më shumë se karburanti tradicional, dhe qëndrimi në një pikë karburanti për 30 minuta ose më shumë nuk është domosdoshmërisht tërheqës.
Lexoni: Musk sqaron të ardhmen e Cybertruck, makina elektrike futuristike
“Kjo është duke kombinuar idenë e karikimit të automjeteve elektrike me faktin se, nëse jeni në një udhëtim, do të ndaloni gjithsesi në mëngjes për të marrë Starbucks tuaj, për të marrë pijen tuaj, për të marrë mëngjesin tuaj, ”, thotë Kobori. “Dhe ndërsa jeni ulur atje, duke u përgatitur për ditën dhe duke planifikuar rrugën tuaj, makina juaj thjesht po karikohet.” Ndërsa kohët e karikimit ndryshojnë në varësi të automjetit, Volvo thotë se makinat e saj elektrike mund të shkojnë nga një karikim 20% në 90% në 40 minuta.
Volvo dhe Chargepoint do të trajtojnë instalimin në dyqanet e Starbucks në qytete si Twin Falls, Idaho dhe Uintah, Utah, duke lundruar në procesin mjaft të përfshirë të punës me ndërmarrjet lokale për të ngritur shërbimin e ri elektrik. Në shumë zona, karikuesit do të ndihmojnë gjithashtu për të mbushur një boshllëk për banorët vendas, jo vetëm për udhëtarët. “Kjo rrugë kalon nëpër disa zona të mundësive federale, komunitete ekonomikisht të vështira,” thotë ai. “Dhe kështu ne po mendonim gjithashtu ndërsa e shikonim këtë, si të sigurohemi që ta sjellim tarifimin në ato tregje të pashërbyera, në mënyrë që t’i hapim ato edhe për automjetet elektrike.”
Në projektin pilot, Starbucks do të testojë normat e përdorimit dhe do të vendosë nëse dëshiron ta zgjerojë shërbimin në nivel kombëtar, si pjesë e planit të tij më të madh të qëndrueshmërisë, i cili synon ta bëjë kompaninë një burim pozitiv duke përfshirë një qëllim për të kapur më shumë karbon sesa emeton.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.