Musk sqaron të ardhmen e Cybertruck, makina elektrike futuristike

Në ditët dhe javët pasi Administratori  i Tesla, Elon Musk prezantoi cybertruck – një automjet i frymëzuar nga periudha post-apokaliptike  i ndërtuar prej çeliku i mbështjellë i ftohtë – kishte shumë spekulime nëse do të ishte më i vogël pasi të dilte në treg.

Prodhimi i Cybertruck mbetet ende larg. Akoma nuk ekziston një fabrikë për ta prodhuar këtë mjet. Sidoqoftë, Musk dha disa sqarime rreth përmasave të tij. Në twitter, Musk shkroi “Rishikova dizajnin me Franz mbrëmjen e kaluar. Edhe 3% më i vogël është shumë i vogël. Do të jetë pothuajse në të njëjtën madhësi. Ne ndoshta do të bëjmë një kamion më të vogël dhe më të ngushtë. ” (Musk po i referohej kreut të departamentit të projektimit të Tesla Franz von Holzhausen. Dhe supozojmë se Musk kishte për qëllim të shkruante kamion “të lehtë” dhe jo “të ngushtë”.)

Ndryshimi është i rëndësishëm ta mbajtur shënim pasi, në një reklamë të episodit të ardhshëm të emisionit Garage të Jay Leno që transmetohet në CNBC, shfaqet Elon Musk që i thotë Jay Leno se automjeti është në të vërtetë 5% shumë më i madh. “Nëse ne thjesht marrim të gjitha përmasat dhe i zvogëlojmë ato me 5%,” i tha ai Leno, duke shtuar më vonë “ky automjet mund të futet në një garazh normal”.

Musk kishte thënë më parë se kompania ka të ngjarë të zvogëlojë gjerësinë e cybertruck me 2.54 cm dhe “ndoshta të zvogëlojë gjatësinë me më tepër 15.24 cm pa humbur shërbimet e ofruara ose estetikën e automjetit”.

Në dy muajt e fundit, Musk ka shpërndarë disa përditësime të tjera rreth cybertruck përmes Twitter, duke vënë në dukje se kompania është duke rritur përshtatjen e amortizimit sipas terrenit të automjetit, duke e bërë këtë automjet më të përshtatshëm për udhëtime në rrugë të vështira “, një pretendim të cilin ai e nuk e shpjegoi më tej.

Tesla tha se do të ofrojë tre variante të cybertruck. Versioni më i lirë, një model me një motor dhe me goma të pasme aktive, do të kushtojë 39.900 dollarë, ka një kapacitet mbajtës prej 3402 kg dhe pavarësi  të baterisë prej 4023 km, sipas specifikimeve në faqen e tij të internetit. Versioni i mesëm do të jetë një makinë me dy motorë dhe me të gjitha gomat aktive, me një kapacitet mbajtës prej më shumë se 4536 kg dhe të jetë në gjendje të udhëtojë më shumë se 483 km me një karikim të vetme. Modeli AWD me motor të dyfishtë, do të kushtojë 49.900 dollarë.

Versioni i tretë do të ketë tre motorë elektrikë dhe me të gjitha gomat aktive, një kapacitet mbajtës prej 14,000 6350 kg dhe pavarësi  të baterisë prej më shumë se 805 km. Ky version, i njohur si “tre motor”, do të kushtojë 69.900 dollarë.

Techcrunch

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale