Kur vjen fjala tek intervistat e punës, të gjithë duam të japim përgjigje që na bëjnë të dallojmë nga pjesa tjetër e kandidatëve. Kjo do të thotë të dini se si t’i përgjigjeni çdo pyetjeje, duke përfshirë ato të ndërlikuara të krijuara “për t’ju penguar”.
Por çfarë ndodh nëse nuk e dini përgjigjen e një pyetjeje?
Ky është një problem me të cilin u përball CEO i Google, Sundar Pichai në vitin 2004, kur u intervistua për herë të parë në kompani për pozicionin VP të menaxhimit të produktit.
Në intervistat e para, Pichai tregon se intervistuesit e pyetën se çfarë mendonte për Gmail. Kishte vetëm një problem: Google sapo kishte njoftuar shërbimin e emailit po atë ditë, më 1 Prill. “Mendova se ishte shaka 1 Prilli”, tha Pichai.
Ai u përgjigj duke thënë se nuk mund t’i përgjigjej pyetjes sepse nuk kishte qenë në gjendje të përdorte produktin. “Në intervistën e katërt dikush e pyeti: “A e keni parë Gmail?” Unë thashë jo. Dhe më pas ai ma tregoi. Intervistuesi i pestë më pyeti: “Çfarë mendoni për Gmail?” Dhe munda të filloja t’i përgjigjesha më pas,” tha Pichai në bisedë.
Shumica e kandidatëve do të ishin përpjekur të shpiknin diçka përpara se të përpiqeshin të kalonin te pyetja tjetër. Pichai bëri pikërisht të kundërtën dhe përfundoi duke u lënë përshtypje intervistuesve të tij (ai e mori punën).
Ja pse përgjigjia e tij ishte kaq brilante:
- Ai shfaqi “përulësi intelektuale”
Shpesh mund të mendohet se t’i thuash një intervistuesi se nuk e di përgjigjen e diçkaje, do të ndikojë negativisht, por është më mirë sesa të shpikësh diçka që mund të jetë krejtësisht e rreme.
Kërkimet shkencore gjithashtu pajtohen me këtë gjë. Hulumtimet kanë treguar se njerëzit me “përulësi intelektuale” , ose, siç thonë ata, gatishmëri për të pranuar se nuk e dinë diçka, janë “nxënës” më të mirë.
- Ai kishte një arsye
Në vend që të thoshte thjesht “Nuk e di”, Pichai u tha intervistuesve të tij pse nuk e dinte: ai nuk kishte qenë në gjendje të përdorte produktin. Duke vepruar kështu, ai shprehu kuriozitet, një tipar që punëdhënësit duan ta shohin gjithmonë te një kandidat.
Pichai e njohu avantazhin e tij në skenar: për çdo “nuk e di”, ekziston një mundësi për të mësuar. Dhe në raundin e katërt, intervistuesi i tij vendosi të demonstrojë produktin.
- Ai ridrejtoi bisedën
Pasi pohoi atë që nuk dinte, Pichai e ridrejtoi bisedën për të pohuar atë që dinte.
Prezantimi i shkurtër me Gmail i dha atij një kuptim më të qartë të produktit. Kjo e lejoi të shfaqte çiltërsinë dhe intelektin për të cilin do të bëhej kaq i famshëm në Google.
Gjëja kryesore është se dhënia e një përgjigjeje të sinqertë nuk ndodh në një vakum ku shënoni pikë të virtytit. Vlera e të qenit i sinqertë intelektualisht është se të jep mundësinë të tregosh atë që di.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.