Si të gjitha industritë, transporti po ecën vazhdimisht përpara dhe po përshtatet. Për shkak se industria ka një ndikim të tillë në sektorë të tjerë, njohja e asaj që do të ndodhë në vazhdim mund të ndihmojë publikun dhe drejtuesit e biznesit të planifikojnë dhe përshtaten mirë.
Ekzistojnë tre fusha të mëdha për t’u njohur.
- Rritja e fokusit në transportin e qëndrueshëm
Gjatë viteve të fundit, rritja e zjarreve, stuhive dhe ngjarjeve të tjera kanë ndikuar në rritjen e krizës klimatike. Si rezultat, aksionerët e kompanive të mëdha po kërkojnë që kompanitë të zbulojnë rreziqet klimatike dhe të marrin më shumë përgjegjësi për ndikimin që kanë në mjedis. Investitorët dhe firmat e kapitalit privat po pyesin gjithashtu kompanitë se çfarë planifikojnë të bëjnë për t’u kujdesur për planetin. Konsumatorët kanë prioritet qëndrueshmërinë dhe nuk duan të lidhen me markat e papërgjegjshme ndaj mjedisit. Për shkak se kompanitë po e ndiejnë këtë presion nga shumë drejtime, ato do të fokusohen më shumë në standardet mjedisore, sociale dhe të qeverisjes (ESG). Brenda kësaj, automjetet elektrike (EV) do të jenë një pjesë më e madhe e strategjive të përgjithshme ESG të kompanive.
Një arsye pse industria e transportit do të fokusohet në EV-të është se automjetet shërbejnë si tabela mobile që në thelb reklamojnë kompanitë që bëjnë mirë në botë, ndërsa bëjnë mirë në botë. Ato janë një mënyrë e shpejtë dhe efektive që kompanitë të tregojnë se janë të përkushtuara ndaj standardeve ESG. Bizneset po parashikojnë gjithashtu që, ndërsa njerëzit shohin gjithnjë e më shumë EV, kërkesa për këto automjete do të rritet dhe çmimi gradualisht do të ulet për t’i bërë ato edhe më tërheqëse për blerësit.
Lexoni: eTransport, e ardhmja digjitale e transportit rrugor ndërqytetës të udhëtarëve!
Një arsye tjetër për këtë ndryshim është fakti se karikimi i automjeteve elektrike po zgjerohet, gjë që i bën automjetet më praktike dhe të aksesueshme në më shumë vende. Kjo është e rëndësishme në hapësirën publike. Përpara se të blejnë një EV, njerëzit duan siguri se nuk do të mbeten të bllokuar gjatë vozitjes në rrugë. Më shumë stacione karikimi do t’u mundësojnë kompanive të përdorin automjete hibride për të kaluar në EV gradualisht sipas nevojës. Nga ana e biznesit, një infrastrukturë më e mirë karikimi, së bashku me aftësinë për të bërë bateri më të mëdha që mund të japin fuqinë e nevojshme për të përballuar një ngarkesë më të madhe, do ta bëjnë më praktike dhe më të besueshme për kompanitë si Amazon përdorimin e kamionçinave dhe furgonëve EV. Pra, ato do të dalin në treg gjithashtu.
- Digjitalizimi i transportit
Gjithnjë e më shumë, kompanitë janë të interesuara për të dhënat që tregojnë se si po ecin shoferët e tyre. Ata duan të dinë se njerëzit janë të sigurtë dhe të mbajnë shënim se ku ata janë. Ky interes po i motivon kompanitë të mbledhin, analizojnë dhe aplikojnë më shumë informacion telematik nga sensorët brenda automjeteve. Çështja është se kompanitë mund të kenë automjete nga më shumë se një prodhues, që do të thotë se ata kanë grupe të shumta të dhënash që duhet të nxjerrin dhe krahasojnë. Kjo po çon në më shumë digjitalizim që u lejon kompanive të lidhin automjetet në një sistem të vetëm.
Digjitalizimi lidhet gjithashtu me përdorimin më të gjerë të automjeteve autonome. Edhe pse nuk jemi plotësisht gati për programe pilot duke përdorur makinat e përditshme që ngasin shumica e njerëzve, do të ketë një rritje në ato programe për transportin në mes të kilometrave, si p.sh. Këto do të ndodhin në korridoret e mëdha të transportit. Me këtë shtytje, kompanitë do të duhet të përballen me shqetësime të mëdha në lidhje me automjetet autonome, duke përfshirë mënyrën se si ato do të rregullohen dhe sigurohen.
- Ndërprerja e zinxhirit të furnizimit
Për shkak të krizës globale të energjisë dhe COVID-19, aktualisht ka mungesë të silicit. Prodhuesit përdorin silic për të bërë jo vetëm mikroçipet në shumicën e automjeteve, por edhe përbërës të tjerë si guarnicionet dhe ngjitësit. Pra, prodhuesit po luftojnë për të ndërtuar automjete të mjaftueshme për të përmbushur kërkesën. Konsumatorët po paguajnë më shumë dhe kanë më pak zgjedhje kur shkojnë për të blerë. Për shkak se arsyet e mungesës nuk janë të lehta për t’u zgjidhur shpejt, industria e transportit ka të ngjarë të përballet me ndërprerjen e zinxhirit të furnizimit edhe në vitin e ardhshëm.
Duke parë më konkretisht EV-të, ndërsa kompanitë e reja vijnë në treg, kërkesa për furnizime me bateri po rritet. Ekspertët parashikojnë se, megjithëse prodhuesit ka të ngjarë të jenë në gjendje të kalojnë vitin 2022, duke kaluar në 2023, ne do të fillojmë të shohim një mungesë litiumi pasi kërkesa tejkalon ofertën. Kjo ndoshta do të thotë që çmimi i EV-ve nuk do të bjerë aq shpejt sa parashikohej.
Në përgjithësi, ndërprerja e zinxhirit të furnizimit do të vazhdojë të ndikojë zinxhirët e furnizimit në pothuajse çdo gjë tjetër. Disa ekspertë pohojnë se bizneset do të kenë më shumë se një milion shoferë të shkurtuar gjatë 10 viteve të ardhshme.
Lexoni: Makina fluturuese dhe autobusët pa shofer janë e ardhmja e transportit urban
Mundësia është këtu për të përjetuar revolucion të vërtetë
Viti 2022 do të jetë një thes i përzierë për industrinë e transportit. Ka shqetësime të zinxhirit të furnizimit dhe sfida, por ka potencial të madh që industria të ndërmarrë hapa të rëndësishëm përpara që mund të përfitojnë si njerëzit ashtu edhe planeti. Në përgjithësi, nuk pritet të jetë një vit evolucionar, por më tepër një vit revolucionar ku rritja që ndodh ndryshon plotësisht mënyrën e projektimit, prodhimit dhe përdorimit të automjeteve. Përgatituni mirë, sepse sapo të mbarojë viti 2022, askush nuk do t’i qaset transportit dhe gjithçkaje që lidhet me të ashtu siç kemi bërë dikur.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.