Elon Musk mendon se investitorët nuk duhet t’u japin shumë rëndësi postimeve të tij në Twitter  - Business Magazine Albania

Elon Musk mendon se investitorët nuk duhet t’u japin shumë rëndësi postimeve të tij në Twitter 

Elon Musk

Elon Musk nuk mendon se postimet e tij në Twitter kanë fuqinë për të lëvizur tregjet.

CEO i Tesla dhe SpaceX dhe njeriu më i pasur në botë tha të njëjtën gjë për revistën Time, ku Musk u emërua “Personi i Vitit” për vitin 2021, për angazhimin e tij ndaj mjedisit dhe eksplorimit të hapësirës.

Gjatë intervistës për Time, Musk diskutoi hobin e tij me Twitter, një argëtim që e bën atë lehtësisht CEO-n më ​​të famshëm në planet dhe ndoshta më të adhuruarin dhe më të kritikuarin në të njëjtën kohë.

Por është gjithashtu një hobi që e ka futur atë jo në pak telashe me qeverinë amerikane: Në vitin 2018, Musk u përball me Komisionin e Letrave me Vlerë dhe Shkëmbimeve për një postim në Twitter që pretendonte se ai kishte “siguruar financime” për të marrë Teslën me 420 dollarë për aksion, çmimi i aksionit ishte një reference për drogën dhe një shaka për t’i bërë përshtypje të dashurës së tij të atëhershme, Grimes. Ky Tweet bëri që çmimi i aksioneve të Tesla-s të rritej me 14%.

Lexoni: Një letër e hapur për Elon Musk nga një fanse e tij

SEC ngriti padi kundër Musk, duke e akuzuar atë për “deklarata të rreme dhe mashtruese”, Musk dhe Tesla ranë dakord të paguanin 20 milionë dollarë pa pranuar fajin. Musk gjithashtu dha dorëheqjen si kryetar i bordit të Tesla dhe Tesla-s iu kërkua të emëronte një komitet të ri që do të mbikëqyrte komunikimet e Musk.

Por Musk tha për Time se ai nuk mendon se mban shumë përgjegjësi për atë që ndodh pasi ai poston në Twitter.

“Tregjet lëvizin vetë gjatë gjithë kohës, duke u bazuar në asgjë për aq sa mund të them”, tha Musk për Time. “Pra, deklaratat që bëj, a janë ato materialisht të ndryshme nga lëvizjet e rastësishme të aksioneve që mund të ndodhin gjithsesi? Nuk mendoj kështu.”

Por ka disa shembuj të lëvizjes së aksioneve të Tesla-s pas një postimi të Musk në Twitter. Muajin e kaluar, aksionet e Tesla-s ranë pasi Musk postoi në Twitter se kompania nuk kishte nënshkruar ende një marrëveshje me Hertz, pavarësisht se firma e makinave me qira njoftoi se kishte porositur 100,000 sedanë Tesla Model 3, blerja më e madhe e automjeteve elektrike ndonjëherë.

Gjithashtu muajin e kaluar, Tesla ra 7% pasi Musk pyeti ndjekësit e tij në Twitter nëse ai duhet të shesë 10% të aksioneve të tij dhe 3.5 milionë njerëz votuan në sondazh brenda 24 orëve.

Dhe kur Musk postoi në Twitter në maj të 2020-ës se ai mendonte se çmimi i aksioneve të Tesla ishte “shumë i lartë”, aksionet e prodhuesit të automjeteve ranë me rreth 9%.

Business Insider

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0