Me vetëm katër fjalë, Buffet shpjegon kush është roli kryesor i një menaxheri të mirë - Business Magazine Albania

Me vetëm katër fjalë, Buffet shpjegon kush është roli kryesor i një menaxheri të mirë

Kohët e fundit pata një bisedë, me dikë shumë më të zgjuar se unë, dhe ajo më tregonte se sa e emocionuar ishte që më në fund kishte dikë që të drejtonte një nga divizionet më të rëndësishme në kompaninë e saj. E pyeta pse mendonte se kishte marrë kaq shumë kohë për të gjetur dikë dhe përgjigja e saj nuk ishte ajo që prisja.

Ajo më tha se kishte takuar shumë kandidatë të talentuar dhe mund të kishte punësuar cilindo prej tyre dhe gjërat do të ishin kryesisht mirë. Megjithatë, ajo ishte e gatshme të priste derisa të gjente dikë që e njihte se mund ta bënte punën pa të. Ishte një kujtesë se udhëheqësit më të mirë nuk janë domosdoshmërisht më të mirët në bërjen e gjërave, por ata janë më të mirët në një gjë të caktuar: gjetjen, pajisjen dhe ndihmën e të tjerëve për të bërë gjërat e tyre.

Nuk mund të mos mendoja përsëri për diçka që mbaj mend të kisha lexuar në një nga letrat e aksionerëve të Ëarren Buffett. Ky ishte i vitit 2010 dhe Buffett po fliste se si kompania e tij i fuqizon menaxherët e saj për të bërë gjërat e tyre. Paragrafi i mëposhtëm është i shkëputur nga letra e tij:

“Në Berkshire, menaxherët mund të fokusohen në drejtimin e bizneseve të tyre: ata nuk u nënshtrohen takimeve në seli, as shqetësimeve financiare dhe as ngacmimeve të Ëall Street. Ata thjesht marrin një letër nga unë çdo dy vjet dhe më telefonojnë kur dëshirojnë. Dhe dëshirat e tyre ndryshojnë: ka menaxherë me të cilët nuk kam folur vitin e fundit, ndërsa ka një me të cilin flas pothuajse çdo ditë. Besimi ynë është te njerëzit dhe jo te proceset. Motoja “punëso mirë, menaxho pak” u përshtatet atyre dhe mua.”

Ishin ato katër fjalë që Buffett i vendos në thonjëza në fund, që më kishin ngulitur në tru dhe po gjenin sërish rrugën për të dalë në sipërfaqe: “Punëso mirë. Menaxho pak”.

Le të jemi të sinqertë, kjo bie ndesh me atë që shumica e menaxherëve besojnë se është puna e tyre. Punësimi është shpesh një funksion i plotësimit të roleve sa më shpejt që të jetë e mundur, dhe menaxhimi është mënyra se si ne sigurohemi që njerëzit në ato role të mos vrapojnë shumë shpejt ose të mos rrëzojnë asgjë. Kjo është mënyra se si ne sigurohemi që ata po i bëjnë gjërat ashtu siç do t’i bënim ne.

Përveçse, një pjesë e qëllimit të punësimit të mirë është që të mos keni nevojë të shqetësoheni nëse ata i bëjnë gjërat ashtu siç do t’i bënit ju. Përveç kësaj, nëse punësoni dikë të cilit duhet t’i mbani dorën, ju ende jeni duke bërë punën e tij.

Në vend të kësaj, ju i punësoni ata për të bërë atë në të cilën janë të mirë. Roli juaj është i ndryshëm.

Lexo edhe: “Mblidhni telefonat”. Vetëm këtë këshillë ka profesori i famshëm për çdo kompani

Unë mendoj se Buffett po sugjeron se shenja e vërtetë e menaxherëve të suksesshëm është se ata bëjnë përpjekjet e tyre për t’u siguruar që kanë punësuar njerëzit e duhur në vend që të humbin kohë për t’i mikromenaxhuar. Nëse ndjeni nevojën për të mikromenaxhuar, një nga dy gjërat është e vërtetë:

E para është se ju punësuat personin e gabuar dhe ata nuk mund ta bëjnë punën pa ju duke i parë mbi supe. Nëse është kështu, varet vërtet nga ju. Keni bërë një punë të dobët duke punësuar dhe keni marrë pikërisht atë që duhet të prisnit.

Ose, dhe ky është skenari më i mundshëm, të kuptuarit tuaj se çfarë do të thotë të menaxhosh njerëzit është prishur. Të menaxhosh mirë njerëzit nuk do të thotë të përfshihesh në çdo vendim. Nuk do të thotë të gjurmosh gjithçka që bëjnë gjatë gjithë ditës ose të kontrollosh vazhdimisht.

Buffett thotë se komunikon me njerëzit që menaxhon një herë në dy vjet. Përtej kësaj, u takon atyre të vendosin se sa shpesh kanë nevojë për kontributin e tij. Jam i sigurt se kjo ndryshon nga individi, por çështja është se nuk përcaktohet nga Buffett.

Në vend të kësaj, menaxhoni duke vendosur pritshmëri të qarta për ekipin tuaj, duke siguruar burimet që u nevojiten, duke i mbajtur ata përgjegjës për performancën e tyre dhe duke festuar suksesin e tyre. Përqendrohuni në këto katër gjëra dhe do të zbuloni se shpenzoni shumë më pak kohë për të menaxhuar dhe ekipi juaj do të shpenzojë shumë më tepër kohë duke shkëlqyer në çdo gjë për të cilën e keni punësuar në radhë të parë.

INC.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0