3 gjërat që Kate Hudson mësoi në ndërtimin e 3 kompanive - Business Magazine Albania

3 gjërat që Kate Hudson mësoi në ndërtimin e 3 kompanive

Kate Hudson

Krijoni kuptim për veten dhe të tjerët, dhe kompania juaj mund të shkojë larg!

E njohur më shumë për punën e saj si aktore, Kate Hudson është bërë gjithashtu një sipërmarrëse e njohur. Ajo lançoi për herë të parë linjën e veshjeve aktive Fabletics në 2013, King St. Vodka pa gluten në 2019, një podcast me vëllain e saj Oliver të quajtur Sibling Revelry në 2019 dhe kompaninë ushqimore holistike me bazë bimore InBloom në 2020. Këtu janë tre mësime nga udhëtimi i saj:

Krijoni një markë kuptimplotë që ju shpërblen

Shumica e sipërmarrësve fillojnë bizneset për të bërë një ndryshim dhe për të ndërtuar diçka të re që ka rëndësi. Kur vendosni të hapni një kompani, Hudson beson se është kritike t’i bëni vetes këto pyetje: “Pse po e bëj këtë? Cili është qëllimi i kësaj përveç fitimit të parave?” Të kesh një qëllim të fortë pas asaj që po ndërton dhe të krijosh ndikim të prekshëm janë thelbësore për të kapërcyer periudha të vështira përgjatë rrugëtimit tuaj sipërmarrës. Në fund, për Hudson suksesi si themelues është një kombinim i të paturit një ndikim domethënës në botë dhe fitimit të mjaftueshëm për t’ju lejuar të jetoni ashtu siç dëshironi të jetoni.

Ndërtoni ekipin tuaj të larmishëm të mbështetjes

Hudson beson se është thelbësore të ndërtohet një ekip i larmishëm në mënyrë që të jeni të suksesshëm si sipërmarrës. Ajo e vlerëson ndërtimin e një ekipi të larmishëm me kryesisht gra rreth saj si kritike për suksesin e saj. “Ka shumë gjëra që ndodhin gjithmonë,” thotë ajo. “Unë kam qenë në gjendje të ndërtoj një ekip kryesisht femra për të na mbështetur. Nëse e di që kam nevojë për ditë pushimi për të qenë me fëmijët e mi, unë kam një ekip të mrekullueshëm të grave që po mbështesin bizneset e mia.”

Lexoni: 21 vjeçari shqiptar, një sukses në Kanada, ku ka sjellë 3 projekte inovative. Mes tyre “Cool Historians”, një rrëfim ndryshe mbi historinë

Krijimi i një organizate të larmishme nuk përfundon me ekipin tuaj, ai shtrihet edhe tek investitorët dhe bordi juaj. Hudson thotë se më shumë njerëz duhet të investojnë dhe të mbështesin bizneset e themeluara nga femrat, dhe ne jemi larg barazisë. “Gjithmonë i pyes njerëzit, sa gra keni në bordin tuaj? Sa njerëz me ngjyrë keni në bordin tuaj? Ky është një fokus i madh për mua, sepse këta janë njerëzit që marrin vendime,” thotë ajo.

Krijoni dhembshuri për veten tuaj si themelues

Rruga drejt suksesit të startup-it për shumë është e mbushur me netë pa gjumë, një sasi të jashtëzakonshme stresi dhe një frikë të fortë nga dështimi. “Ne duhet ta lejojmë veten të jetojmë, të bëjmë gabime dhe të dështojmë,” thotë Hudson. “Është në rregull nëse nuk e bëjmë këtë në mënyrë perfekte. Është në rregull nëse vendosni kilogramë të tepërt dhe nuk keni punuar këtë javë. Sa më shumë presion i bëjmë vetes, aq më të pakënaqur bëhemi dhe krijojmë një efekt domino të të menduarit negativisht.”

Hudson beson se themeluesit duhet të kenë më shumë ekuilibër në jetën e tyre dhe të jenë të dhembshur me veten nëse nuk arrijnë të përmbushin qëllimet personale dhe profesionale. Një dietë e shëndetshme, ushtrime dhe praktika si meditimi mund të jenë jashtëzakonisht të dobishme për të ndihmuar themeluesit që personalisht të lundrojnë me sukses në ditët e para të ndërtimit të startup-ve.

/inc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0