TikTok me 1 miliard përdorues. Ja cili është plani i kompanisë për të dominuar botën - Business Magazine Albania

TikTok me 1 miliard përdorues. Ja cili është plani i kompanisë për të dominuar botën

TikTok

TikTok së shpejti do të ofrojë shumë më tepër sesa thjesht video në formë të shkurtër.

Platforma e mediave sociale njoftoi këtë javë se ka 1 miliard përdorues aktivë, që do të thotë se një në tetë njerëz në botë përdorin aplikacionin çdo muaj. Por COO Vanessa Pappas thotë se kompania nuk është e kënaqur të qëndrojë vetëm me të njëjtat video të thjeshta në formë të shkurtër që e kanë bërë atë të suksesshme.

Në një konferencë teknologjike javën e kaluar, Pappas foli për veçoritë dhe mjetet e reja, të cilat përfshijnë realitetin e shtuar, tregtine online dhe video në format më të gjatë.

“Inovacioni i produktit është padyshim kyç për ne ndërsa mendojmë se si të vazhdojmë të rrisim përvojën,” tha Pappas.

Pappas vuri në dukje rëndësinë e vazhdimit të paraqitjes së ofertave të reja për t’i mbajtur njerëzit të kthehen në platformë. “Kur mendojmë për atë që e bën TikTok unik, sigurisht që janë të gjitha mjetet e krijimit që ne i vëmë në dispozicion për të bërë përmbajtje kaq argëtuese dhe frymëzuese ditë pas dite,” tha ajo.

Lexoni: 3 strategji për ta bërë biznesin tuaj viral në TikTok

Pappas tha se TikTok aktualisht është duke zhvilluar ose testuar një pjesë të vogël të veçorive të reja për të ndihmuar krijuesit të krijojnë përmbajtje të re, përfshirë realitetin e shtuar. Aplikacionet e tjera të mediave sociale si Snapchat dhe Facebook kanë pasur disa suksese duke shtuar AR në platformat e tyre, duke lejuar përdoruesit të shtojnë animacione dhe filtra në videot live. TechCrunch raportoi muajin e kaluar se disa përdorues të TikTok tashmë kanë qenë në gjendje të eksperimentojnë me mjete AR kur bëjnë video.

Pappas gjithashtu tregoi për e-commerce si një mundësi potencialisht fitimprurëse biznesi për TikTok. Kompania muajin e kaluar njoftoi një marrëveshje me firmën e tregtisë online Shopify që do të lejojë tregtarët të shtojnë një opsion “Shopping” në profilet e tyre të TikTok. Përdoruesit që klikojnë do të shkojnë në dyqanin Shopify të tregtarit, ku mund të blejnë produkte.

“Unë mendoj se ne me të vërtetë po shikojmë për të minimizuar distancën midis markës dhe konsumatorit,” tha Pappas. “Është një hapësirë ​​që evoluon vazhdimisht.”

COO gjithashtu tha se kompania po kërkon të bëjë formate të tjera të përmbajtjes në dispozicion të krijuesve në platformën e saj, si video në format më të gjatë.

Pappas la të kuptohej se këto veçori të reja dhe të ardhshme nuk do të jenë fundi i inovacionit të TikTok. “Qëndroni të përditësuar për ato që po punojmë,” tha ajo.

/inc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0