Facebook ka mbyllur qindra llogari të lidhura me një agjenci reklamash misterioze që veprojnë nga Rusia që kërkonin të paguanin influencuesit e mediave sociale për të njollosur vaksinat e bëra nga Pfizer dhe AstraZeneca.
Një rrjet prej 65 llogarish në Facebook dhe 243 llogarish në Instagram u gjurmuan në Fazze, një firmë reklamash dhe marketingu që punon në emër të një klienti të panjohur.
Rrjeti përdorte llogari të rreme për të përhapur pretendimet mashtruese që kanë shpërndarë mbi sigurinë e vaksinave të Pfizer dhe AstraZeneca. Njëri pretendoi se vaksina e AstraZeneca do ta kthente një person në një shimpanze. Llogaritë në shënjestër të audiencës në Indi, Amerikën Latine dhe, në një masë më të vogël, SHBA, përdorën disa platforma duke përfshirë Facebook dhe Instagram.
Lexoni: Strategjia e Bidenit, “punëson” 50 influencera për të bindur të rinjtë që të vaksinohen
Rusia ka qenë në mënyrë aktive duke marketuar vaksinën e saj të Covid-19, Sputnik V, jashtë vendit në atë që disa analistë e shohin si një përpjekje për të shënuar pikë gjeopolitike. Përfaqësuesit e Facebook nuk spekuluan për motivimin e mundshëm pas fushatës së shpifjeve.
Rrjeti Fazze gjithashtu kontaktoi me influencuesit e mediave sociale në disa vende për t’i paguar ata të riprodhonin përmbajtjen mashtruese. Së bashku me heqjen e llogarive të rrjetit, Facebook gjithashtu ndaloi Fazze nga platformat e saj.
Përpjekja e Fazze nuk ka marrë shumë angazhim në internet, me disa postime që nuk arrijnë të marrin as edhe një përgjigje të vetme. Por, ndërsa fushata mund të ketë rënë, vlejnë të përmenden përpjekjet për të angazhuar disa influencues të mediave sociale.
Ndërsa kompanitë e mediave sociale kanë përmirësuar aftësinë e tyre për të gjetur dhe për të hequr llogaritë e rreme, me fushatat e dezinformimit ka akoma punë për të bërë. Pagimi i influencuesve të mediave sociale për të riprodhuar përmbajtjen dezinformuese siguron potencialin e ekspozimit ndaj audiencës së tyre, por ekziston rreziku që influencuesit të refuzojnë.
Hetuesit e Facebook thonë se disa influencues kanë postuar materialin, por më vonë e kanë fshirë atë kur historia rreth punës së Fazze filloi të shfaqej.
YouTuber francez Léo Grasset ishte ndër ata që u kontaktuan nga Fazze. Ai tha në maj se iu kërkua të postonte një video 45-60 sekonda në Instagram, Tiktok ose YouTube duke kritikuar shkallën e vdekshmërisë së vaksinës Pfizer.
Kur Grasset pyeti Fazze për të identifikuar klientin e saj, firma nuk pranoi. Grasset refuzoi ofertën dhe publikoi shqetësimet e tij.
Oferta nga Fazze u kërkonte inflencuesve të mos përmendnin se ata po paguheshin.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.