5 pika kyçe për të rikrijuar biznesin tuaj në kohë krize - Business Magazine Albania

5 pika kyçe për të rikrijuar biznesin tuaj në kohë krize

Nëse kohët e vështira, në të cilat jetojmë kanë një gjë të mirë, është se ato na japin mundësinë të rikrijojmë produktet, shërbimet tona dhe madje edhe bizneset tona në mënyrë që të qëndrojmë konkurrues. Në vitet 1990, disa kompani që kishin rishpikur sektorët, në të cilët ata operuan përjetuan një rritje shumë të konsiderueshme: ZARA në botën e modës, NH në hotele, IKEA në dekorimin e shtëpisë dhe ING në bankë janë vetëm disa prej tyre. Në dekadën e fundit ne gjithashtu kemi qenë dëshmitarë të ri-shpikjes së shumë produkteve dhe shërbimeve. Për shembull, Nintendo ka rikrijuar tastierat e lojërave video me Wii dhe Apple ka rikrijuar telefonat me iPhone.

Nëse jeni duke menduar: si mund të rishpik produktin tim ose sektorin tim? Këtu janë disa këshilla të bazuara në pikat kyçe të suksesit që shembujt e mëparshëm kanë të përbashkët:

Lexo: Si të kuptoni nëse keni zgjedhur idenë ideale për startup

1- Kapeni shansin

Nëse shanset janë të larta, mundësia për sukses është më e madhe. Shembujt e mëparshëm na tregojnë kompanitë që shmangën rrugën e lehtë (duke bërë të njëjtën gjë) dhe morën përsipër rreziqe me propozime inovative. Por kishte gjithashtu shumë rrezik në proces.

Nëse Wii nuk do të kishte qenë i suksesshëm, kjo do të nënkuptonte zhdukjen e Nintendo në fushën e lojërave video, siç ndodhi me SEGA.

Gjithashtu, nëse do të kishte dështuar me iPhone, Apple do të kishte pësuar një pengesë të madhe në strategjinë e saj të ardhshme, pasi telefonat mobile po zëvendësojnë mp3 dhe madje edhe kompjuterët. Kjo përbën një kërcënim për iPod, i cili sot është një nga shtyllat e kompanisë dhe për linjën e saj të kompjuterëve.

2- Hidhni poshtë paragjykimet në sektorin tuaj

Kërkoni mënyra të ndryshme dhe më të mira për t’i bërë gjërat. Rimendoni gjithçka: megjithëse PlayStation kishte hedhur poshtë disa vjet më parë paragjykimin se lojërat video ishin vetëm për fëmijë dhe adoleshentë, këto mbeteshin përvoja individuale, të cilat  mund të penalizonin ata që luanin. Nintendo Wii u krijua nga themeli si një përvojë shoqërore dhe gjithëpërfshirëse për të gjithë familjen dhe grupet e miqve.

Po kështu, Apple hodhi poshtë disa paragjykime me iPhone-in e tij: mënyra se si mund të bashkëveprosh dhe shfletosh internetin me një pajisje të lëvizshme, si mund të blesh dhe aktivizosh produktin, marrëdhënia me operatorët.

Lexo: Dy të rinj shqiptarë po kthejnë në brand punën dhe emrin e gjyshit të tyre 

3- Mbështetuni në pikat tuaja të forta

Kjo legjitimon rezultatin: Nintendo ka qenë gjithmonë një markë e veçantë për nga lloji i lojërave që zhvillon. Një nga pikat kyçe për suksesin e Wii është se ajo është një platformë për një lloj loje shumë të ndryshme nga ato tradicionale.

Apple ka krijuar një telefon që në të vërtetë është kompjuter dhe është më tërheqës për atë që ka si kompjuter sesa për atë që ka si telefon.

4- Mendoni për klientët tuaj

Krijoni produkte dhe shërbime që lidhen me konsumatorin sepse ato i përgjigjen nevojave të fshehura. Nintendo Wii, falë ndërfaqes së tij natyrale (lehtësinë e përdorimit) dhe një lloji të ri të lojës, ka bërë që njerëzit që nuk e kishin provuar kurrë një lojë video të inkurajohen ta bëjnë këtë.

Apple ka krijuar një kombinim të arrirë: telefon + mp3 player + pajisje celulare për hyrje në internet + GPS. Gjithçka në një, gjë të cilën përdoruesit e saj e vlerësojnë.

Lexo: Refugjati i pastrehë nga Shqipëria që krijoi biznesin e tij me 600 € dhe sot është një milioner

5- Çfarëdo që të bëni, bëjeni tërheqëse dhe të lehtë për t’u përdorur

Dizajni i produkteve luan një rol shumë të rëndësishëm në dy shembujt e analizuar. Nga dizajni ne kuptojmë jo vetëm aspektin vizual të një produkti, por mënyrën në të cilën njerëzit ndërveprojnë me të. Sot ky është një faktor diferencues në shumë kategori produktesh. Investoni në dizajn dhe nuk do të pendoheni.

ENTREPRENEUR

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0