9 praktikat më të mira për të përmirësuar aftësitë tuaja të komunikimit dhe për t'u bërë një udhëheqës më efektiv - Business Magazine Albania

9 praktikat më të mira për të përmirësuar aftësitë tuaja të komunikimit dhe për t’u bërë një udhëheqës më efektiv

aftësitë të komunikimit

David Grossman raportoi në librin “Kostoja e komunikimit të dobët”, se një studim i 400 kompanive me 100,000 punonjës secila, foli për humbje mesatare për kompani prej 62.4 milionë dollarë në vit për shkak të komunikimit të pamjaftueshëm me dhe midis punonjësve.

Në punën me klientë dhe kompani gjatë viteve, kam parë miliona dollarë dhe mundësi të humbura, promovime të pa dhëna dhe marrëdhënie të njollosura, për shkak të komunikimit të papërshtatshëm  dhe joefektiv. Në jetën time profesionale, aftësitë e mia të dobëta komunikuese kanë çuar në humbjen e mijëra dollarëve dhe humbjen e promovimeve, mundësive dhe marrëveshjeve; në jetën time personale, ka rezultuar në humbjen e marrëdhënieve romantike, miqësive, dashurisë dhe pasionit.

Më poshtë janë nëntë mënyra se si mund të përmirësoni aftësitë tuaja të komunikimit për t’u bërë më efektiv si lider në biznes dhe në jetë.

  1. Bëhuni një dëgjues aktiv

Sipas autorit dhe biznesmenit të ndjerë amerikan Stephen R. Covey, “Shumica e njerëzve nuk dëgjojnë me qëllimin për të kuptuar; ata dëgjojnë me qëllimin për t’u përgjigjur”.

Sa shpesh ngadalësoni shpejtësinë dhe gjeni vërtet kohë për të dëgjuar në mënyrë aktive pa një axhendë? Kërkoni të kuptoni në vend që të kuptoheni. Mund t’ju duhet të kuptoni një pikë ose t’i jepni informacion personit tjetër, por përpara se ta bëni këtë, a mund të merrni pak kohë shtesë për të dëgjuar vërtet personin tjetër dhe për të dëgjuar atë që ai person po thotë dhe komunikon me fjalët e tij ose të saj dhe veprimet joverbale? Praktikoni të bëheni dëgjues aktiv me personin tjetër që takoni.

Lexo: Cila është fuqia e besimeve?

  1. Bëni pyetje efektive

Sa herë u shmangeni pyetjeve? Ndoshta keni frikë të bëni pyetje të gabuara, duke u dukur jo mirë ose mendoni shumë se si do t’ju përjetojë ose interpretojë personi tjetër ose ekipi tjetër. Këto janë të gjitha mendime dhe ndjenja krejtësisht normale që dalin, por kur nuk bëhen pyetje, nuk ka asnjë mënyrë për të arritur në thelbin e situatës dhe shumë njerëz do t’i atribuojnë kuptimin e tyre një situate, duke mbetur të mbërthyer në të panjohurën. Herën tjetër, bëni pyetje nëse doni të shihni rezultate reale.

  1. Kuptoni dhe njihni audiencën tuaj

Është e rëndësishme të hulumtoni dhe të kuptoni se kujt do t’i drejtoheni; çdo audiencë është e ndryshme. Angazhohuni me audiencën tuaj, duke bërë pyetje dhe duke kuptuar se çfarë mund të jetë me vlerë për njerëzit në të. Çfarë do të ishte më mirë që ata të dinin dhe të mësonin? Pyesni veten se si mund t’u shërbeni më së miri atyre në këtë moment.

  1. Dëgjoni komunikimin joverbal

Pjesa më e madhe e komunikimit tonë është joverbal dhe ka shumë studime për ta vërtetuar këtë; ju mund të dëgjoni fjalët që thuhen, por a jeni duke dëgjuar dhe jeni të vetëdijshëm për sinjalet joverbale që jepen? Studiuesit zbuluan se toni i zërit, gjestet e fytyrës dhe të trupit ofrojnë informacion kritik.

Cilat tipare të komunikimit joverbal po merrni nga të tjerët dhe ndoshta edhe po përjetësoni vetë? Hulumtimi i bërë nga Face Research Laboratory zbuloi se si gratë ashtu edhe burrat tërhiqeshin më shumë nga imazhet e njerëzve që mbanin kontakt me sy dhe buzëqeshnin sesa ata që nuk e bënin këtë, kështu që përpiquni të buzëqeshni dhe të mbani kontakt me sy më shpesh.

  1. Komunikoni në mënyrë efektive

Përballë ritmit të shpejtë të shoqërisë ose rasteve të ankthit të lartë, mbikomunikimi duhet të përdoret në mënyrë efektive. Mbajeni të thjeshtë dhe shpesh lini hapësirë ​​që të tjerët të bëjnë pyetje për të kuptuar më mirë.

  1. Kini parasysh fillimin dhe përfundimin e komunikimit

Njerëzit kujtojnë se si e filloni komunikimin dhe si e përfundoni atë. Pavarësisht nëse është një bisedë një-me-një ose një prezantim për një audiencë të madhe, do të mbaheni mend për mënyrën se si filloni dhe përfundoni, prandaj jepini atyre diçka për të mbajtur mend. Mund të filloni ose të përfundoni me një pyetje, statistikë ose citim të fuqishëm ose një histori të rëndësishme.

  1. Koha është gjithçka

Të gjithë komunikuesit e mëdhenj dhe efektivë janë në gjendje të përdorin intuitën, ndjenjat dhe inteligjencën emocionale për të ndjerë audiencën e tyre. Bërja e një pyetjeje tjetër, përdorimi i një shembulli ose tregimi për të theksuar një pikë, përsëritja e një pike dhe njohja kur është koha për të vazhduar janë të gjithë faktorë kritikë kontribues në kohën e komunikimit.

  1. Ndihuni rehat duke qenë jorehat

Jo çdo situatë apo bisedë do të jetë e lehtë apo e rehatshme. Të jeni jo shumë rehat ju mban në këmbë dhe ju lejon të mbështeteni në aftësitë tuaja drejtuese dhe të lundroni nëpër biseda të vështira. Vendoseni veten në situata të pakëndshme në mënyrë që të zgjeroni veten dhe kapacitetin tuaj.

Lexoni: 5 praktika komunikimi për të kthyer të dëgjuarin në të kuptuar dhe rezultatet që do të arrini

  1. Argëtohuni

Mos u mërzisni. Hulumtimet dhe studimet që janë bërë me grupe të ndryshme studentësh tregojnë se e qeshura dhe humori mund të përmirësojnë përvojën e të mësuarit, të lehtësojnë gjendjen shpirtërore, të ulin ankthin dhe t’i bëjnë përvojat më të këndshme. Jini të vetëdijshëm se çfarë mund të ketë nevojë audienca juaj në këtë moment; ndonjëherë pak e qeshur dhe humor mund të bëjnë shumë.

Komunikimi efektiv është një nga aftësitë më të vlefshme që mund të kultivoni dhe përmirësoni si lider në jetë dhe biznes. Të dish se si të komunikosh në mënyrë efektive do të ndryshojë biznesin, jetën dhe gjithë botën. Duhet vetëm një ndryshim i vogël për të krijuar ndikim pozitiv të qëndrueshëm.

/entrepreneur

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0