8 serialet më të mira televizive të vitit 2021 për sipërmarrësit - Business Magazine Albania

8 serialet më të mira televizive të vitit 2021 për sipërmarrësit

serialet

Viti i kaluar ka ofruar një numër të madh filmash dhe shfaqjesh televizive për shikuesit që i pëlqejnë historitë tërheqëse dhe frymëzuese të sipërmarrjes ose korporatave. Nga punëtorët e automjeteve që përpiqen të zhvillojnë një fabrikë në vështirësi deri te manjatët miliarderë që shajnë njëri-tjetrin në dhomat e bordeve, katalogu i TV i vitit 2021 ka shumë njohuri dhe argëtim për t’u ofruar liderëve të biznesit në çdo nivel.

Këtu janë tetë seri që transmetohen tani që nuk dëshironi t’i humbisni, të renditura sipas datës së publikimit.

  1. Wahl Street

Dokumentarët e vetë-prodhuar nga Mark Wahlberg ndjekin aktorin teksa ai krijon projektet televizive dhe filmike me karrierën e tij të lulëzuar si manjat biznesi, për të mos përmendur rutinën e tij të çmendur të mëngjesit. Shumica e sipërmarrësve do të largohen nga Wahl Street të frymëzuar nga produktiviteti dhe motivimi i Wahlberg (ose, thjesht të lumtur që nuk janë ai).

  1. Rutherford Falls

Nga producenti i Parqeve dhe Rekreacionit, Michael Schur, Rutherford Falls trajton sesi qytetarët dhe bizneset e një qyteti të vogël përballen me heqjen e propozuar të një statuje koloniale dhe potencialin për konflikt midis arritjes së ambicieve të karrierës dhe mbrojtjes së vlerave kulturore. Shfaqja, e cila ka marrë lëvdata për sjelljen e zërave vendas në dhomën e shkrimtarit, ofron një shfaqje të kompanive që futen në mënyrë të ngathët në debate të mprehta kulturore.

Lexoni: 5 fraza motivuese filmash për sipërmarrësit

  1. Mythic Quest

Sezoni i dytë i Mythic Quest bazohet në satirën e sezonit të parë të industrisë së video-lojërave–i bazuar në krijuesin e World of Warcraft Blizzard–duke theksuar çështjet e kontrollit krijues, mashtrimet në vendin e punës dhe skandalet e korporatave. Seriali sjell së fundmi edhe dy sezone të tjera.

  1. Hacks

I krijuar së fundmi për një sezon të dytë, Hacks ka shumë gjëra për të mësuar rreth ndërtimit të një marke në industrinë e argëtimit. Drejtimet e dyfishta të serialit, një komik veteran i vështirë për t’u menaxhuar (Jean Smart) dhe një shkrimtare e Gen-Z e pushuar nga puna e saj televizive pasi u anullua në Twitter (Hannah Einbinder) – përballet me fatkeqësitë e PR, producentët dhe dallime të forta krijuese.

  1. Ted Lasso

Sezoni i dytë i Ted Lasso-s vazhdon rrugëtimin e adashit të tij për të kthyer një skuadër të vështirë të futbollit në Premier League angleze. Komedia ka arritur statusin ikonik për atmosferën e saj të ndjeshmërisë dhe shembullin frymëzues të lidershipit të Lasso përmes optimizmit të pamëshirshëm.

  1. Dopesick

Dramatizimi FX i fushatës së Purdue Pharma për të mbi-përshkruar OxyContin tregon qartë se si vendimmarrja joetike e dhomës së bordit të kompanisë nxiti shkatërrimin njerëzor të krizës së opioideve. E errët dhe me mjeshtëri, Dopesick është një kujtesë e rëndësishme e vlerës së etikës së korporatës dhe çfarë ndodh kur ato braktisen.

  1. Succession

Sezoni i tretë në vazhdim i serialit dramatik të gëzueshëm të HBO tregon pasojat e skandalit shqetësues të Waystar Royco dhe fushatës së mëvonshme të kontrollit të dëmeve, si dhe betejën e vazhdueshme të lidershipit të konglomeratit të mediave imagjinare.
Succession është një plan thuajse i përsosur për mënyrën sesi kultura toksike e korporatave dhe nepotizmi i shfrenuar mund t’i sjellë edhe kompanitë më të fuqishme në prag të rrënimit.

  1. American Auto

Komedia e NBC-së në vendin e punës ndjek Katherine Hastings, CEO e një prodhuesi automobilistik në Detroit që përpiqet të përshtatet me ndryshimet radikale në një industri ultra-konkurruese. Hastings po hyn pa asnjë njohuri për makinat ose se si funksionojnë ato. Sezoni i parë i American Auto premton frymëzim për çdo sipërmarrës që përpiqet të drejtojë një biznes në një treg të panjohur.

/inc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #29 - Korrik 2022

Art në biznes & biznes me art

Ky numër vjen me tema të fushave të paprekura më parë nga ne.

Sipërmarrja gjendet kudo, ndaj këtë radhë u ndalëm tek industria e modës dhe kinematografia. Arti është një fushë ku mund të lulëzojnë shumë sipërmarrje të suksesshme. Përmes investimit në art, jo vetëm bëjmë biznes, por i shërbejmë shumë më tepër identitetit shqiptar, duke krijuar mundësi të promovohen e të njihen në tregje globale, vendi, kultura dhe tradita shqiptare. Pra, të hapet rruga edhe për turizëm dhe eksporte më të mëdha.

Sot vijmë me artikuj dedikuar modës, sfidave aktuale, ndikuar nga kriza e çmimeve të larta, por edhe mundësive për zbulimin e talenteve. Muza Competition, konkursi i artistëve të rinj u kurorëzua me 10 finalistë nga diaspora dhe fitoren e një vajze të re. E sapodiplomuar në Amerikë, Alisa Dudaj, spikati, duke treguar me punimet e saj talentin dhe vlerësimin e traditës. Businessmag beson tek talentet dhe synon të frymëzojë përmes tyre. Në fushën e artit ju mund të nisni një startup, ndaj në faqen kryesore sjellim stilisten e re.

Një tjetër industri që po lulëzon mes vështirësish është ajo e kinematografisë. Financat publike vendase janë të ulëta dhe kineastët kërkojnë vë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0