Fintech po ndryshon mënyrën se si bankat dhe institucionet e tjera financiare po kryejnë operacionet e tyre të biznesit. Ai përfundimisht do të kapë tregun nga bankat tradicionale. Për të thënë të vërtetën, shumica e bankave tani janë bërë klientë të kompanive fintech. Për një kohë të gjatë, bankat kanë lënë pas dore shërbimin ndaj klientëve dhe kanalet e shitjes me produkte të veçanta që tani ofrohen nga kompanitë fintech së bashku me ndihmën e ofruesve të zgjidhjeve të zhvillimit të softuerit financiar. Me rritjen e industrisë fintech, do të rritej edhe impakti i shkaktuar prej saj në bankingun konvencional. Një impakt i tillë është shkaktuar nga shfrytëzimi i tendencave kryesore të teknologjisë financiare.
Tendencat kryesore të teknologjisë që po transformojnë industrinë e shërbimeve financiare:
Personalizimi
Ekspertët në fushën e marketingut pohojnë se personalizimi jo vetëm që mund të tërheqë klientët, por gjithashtu mund të vazhdojë të përmirësojë angazhimet e klientëve me markën. Për të promovuar përfitimet e saj, institucionet financiare po përdorin inteligjencën artificiale dhe Big Data për të ruajtur, përpunuar dhe nxjerrë njohuri të vlefshme nga pjesë të mëdha të të dhënave. Kjo do t’ju mundësojë të ofroni personalizim në një shkallë të pa provuar më parë.
Bankat mbledhin të dhënat e klientëve të tyre duke përfshirë historinë e tyre sociale dhe të shfletimit për të ditur për sjelljen e tyre. Kompanitë Fintech ofrojnë përvoja të personalizuara të marketingut për klientët e tyre. Është e mundur për shkak të integrimit shumëkanalësh të teknologjisë së inteligjencës artificiale. Kjo bëhet kur informacioni i dhënë është shumë i dobishëm dhe i rëndësishëm për biznesin.
Por për të qenë në gjendje të ndërmarrin shërbime të tilla, kompanitë duhet të kenë teknologji të fuqishme të analitikës së të dhënave që mund t’i ndihmojë ata të marrin njohuri të vlefshme përmes procesit të klasifikimit të mijëra të dhënave të pastrukturuara.
Open Banking
Njerëzit e thjeshtë priren të besojnë se bankat do t’i mbajnë paratë e tyre të sigurta, kështu që i sigurojnë ato duke i depozituar në banka, ndërsa njerëzit me njohuri të larta financiare i shpenzojnë paratë e tyre në aktive dhe investime të tjera. Por kur bëhet fjalë për investime që gjenerojnë të ardhura të larta, rezultatet e bankave janë më të mira se çdo institucion financiar i palëve të treta. Ky është përfitimi i open Banking në dispozicion të klientëve. Prandaj, bankat lejojnë ofruesit e shërbimeve financiare të palëve të treta të përdorin API (Application Programming Interface) për të hyrë në të dhënat bankare të klientëve. Ata i përdorin këto të dhëna për investimin e miratuar nga klientët.
Siguria kibernetike
Me rritjen e sektorit financiar janë rritur edhe aksionet keqdashëse. Është përgjegjësi e bankave, institucioneve financiare dhe kompanive fintech për të siguruar të dhënat nga kërcënimet kibernetike dhe klientët nga mashtrimet. Shkalla e dëmtimit të shkaktuar nga degët e të dhënave rritet gjithashtu për shkak të shpejtësisë tepër të lartë të teknologjisë. Kjo është arsyeja pse startup-et e sigurisë kibernetike nuk kanë ndonjë problem në mbledhjen e fondeve, sepse ata tërheqin klientët si në kompanitë fintech ashtu edhe në bankat tradicionale. Të dy sektorët do të angazhoheshin me partnerin e teknologjisë, duke parë meritat e gjetjes së zgjidhjeve të nivelit të lartë me një çmim të përballueshëm.
Cloud dhe Big Data Analytics
Cloud computing përdoret nga bankat për të ruajtur, menaxhuar dhe aksesuar informacionin, por më e rëndësishmja, ato e përdorin atë për të eliminuar të gjitha detyrat e përsëritura. Kompanitë Fintech përdorin teknologji të bazuara në cloud computing për të ofruar zgjidhje unike për bankat tradicionale për automatizim, përvojë të përmirësuar të klientit dhe personalizim. Të dhënat e mëdha nuk janë thjesht një trend i përkohshëm i fintech. Është këtu për të qëndruar dhe në të ardhmen, do të rritet me shpejtësi falë përparimeve në teknologjitë celulare dhe IoT.
Cloud mund t’u mundësojë institucioneve financiare të ruajnë dhe monitorojnë grupe të mëdha të dhënash. Është e dobishme për ta pasi i ndihmon të verifikojnë të gjitha transaksionet financiare. Gjithashtu, kjo është ajo që i bën institucionet financiare të sigurta dhe të shpejta. Cloud gjithashtu hap mundësi të reja për firmat fintech për t’u zgjeruar në tregje të reja që nuk kanë lidhje me rajonin e tyre të lindjes.
Përpunimi i të dhënave
Përpunimi i të dhënave është një pjesë e big data, por këtu ne e konsiderojmë të ndryshëm sepse, në shumicën e bankave dhe institucioneve financiare, të dhënat përpunohen pa përdorimin e data analytics apo big data. Është mënyra e tyre për të ofruar produkte dhe shërbime të përmirësuara për klientët. Megjithatë, përpunimi i të dhënave është gjithmonë sfidues dhe shumë i madh për t’u trajtuar. Por me përparimet e fundit në teknologjinë blockchain, menaxhimi i të dhënave është bërë më i lehtë se më parë. Përveç kësaj, shumë platforma janë lançuar në treg posaçërisht për të kapitalizuar grupe komplekse dhe të mëdha të dhënash.
Përpunimi i gjuhës natyrore (Natural Language Processing)
NLP ose Përpunimi i Gjuhëve Natyrore është një degë e IA që përdor gjuhët për të gjeneruar kuptim dhe rëndësi. Ky trend i teknologjisë është bërë shumë i popullarizuar në dekadën e fundit. Teknologjia NLP përdoret për të nxjerrë vlerën nga sasia e madhe e të dhënave të pastrukturuara duke përfshirë skedarët e regjistrit, dokumentet PDF dhe Word, mesazhet e mediave sociale dhe çdo gjë tjetër që e bën internetin. NLP ofron mundësi një herë në jetë. Përveç kësaj, përpunimi i gjuhës natyrore përdoret gjithashtu në aplikacione të ndryshme të sektorit financiar si skanimi i dokumenteve ligjore, chatbots bankare digjitale dhe më shumë. Por më e mira e NLP-së nuk ka ardhur ende, sepse kjo prirje teknologjike ende nuk përdoret në mënyrën më të mirë të saj.
Teknologjia Blockchain
Tendenca më e rëndësishme e teknologjisë që ka një ndikim të madh në industrinë e teknologjisë financiare nuk është gjë tjetër veçse vetë teknologjia blockchain. Nuk është ndonjë lloj teknologjie e veçantë, por një lloj teknologjie e decentralizuar. Duke u rritur me shpejtësi, kjo teknologji synon të fuqizojë jo vetëm të gjithë industrinë fintech në të ardhmen. Siç e dini të gjithë, termi blockchain është i lidhur gjerësisht me monedhën digjitale, por është më shumë se kaq. Ndihmon të gjitha produktet dhe shërbimet financiare që varen nga kontratat.
Me pak fjalë, teknologjia blockchain kodon kontratat inteligjente me ndihmën e një libri të decentralizuar, i cili çon në eliminimin e sistemit të ndërmjetësit. Kjo do të thotë që teknologjia blockchain mund t’ju ndihmojë me krijimin e shumë artikujve financiarë si planet e sigurimit, kontratat e ardhshme dhe më shumë që janë më të sigurta dhe të qëndrueshme.
Rritja e bankave mobile dhe institucioneve financiare
Kohët e fundit e gjithë bota po hyn në një epokë të re të bankave vetëm me celular. Industria financiare do të ndryshojë plotësisht me rritjen e bankave vetëm mobile. Këto banka nuk kanë ndonjë vendndodhje fizike. Ato mund të aksesohen vetëm përmes telefonave inteligjentë. Popullariteti dhe përdorimi i bankave të tilla po rritet me shpejtësi. HelloBank, Revolut dhe Moven janë disa shembuj të bankave vetëm për celular.
Banka të tilla ofrojnë të gjitha shërbimet financiare si kartat e kreditit pa kontakt, pagesat globale, transaksionet P2P dhe më shumë pa ngarkuar asnjë tarifë transaksioni. Kjo është alternativa më e mirë për ata njerëz që mund të kujdesen vetë për financat e tyre në komoditetin e shtëpive të tyre. Ata nuk do të duhet të luftojnë më me radhët dhe burokracinë e panevojshme. Ata tani mund të menaxhojnë të gjitha financat e tyre në një aplikacion të vetëm celular.
Lexoni: Ja cila është idea futuriste e këtij startup-i për të luftuar ndryshimet klimatike
Një raport ka parashikuar që vizita në vendndodhjet fizike të bankave do të ulet me 36% deri në vitin 2026. Mund të vërehet se numri i zgjidhjeve dhe transaksioneve bankare digjitale të kryera çdo ditë ka qenë në rritje dhe është rritur për shkak të pandemisë. Sipas raportit nga Global Market Insights, tregu për shërbimet bankare digjitale parashikohet të rritet afërsisht 6% deri në vitin 2026. Këto statistika i japin një kuptim të ri strategjisë dhe dizajnit të produktit, grumbullit të teknologjisë dhe më shumë në industrinë fintech për të krijuar mundësi për teknologji që tashmë janë të fokusuara në krijimin e zgjidhjeve të thjeshta të bazuara në aplikacione.
Komoditeti është thelbësor për klientët. Për një kohë të gjatë, klientët janë të shqetësuar nga shërbimet komplekse tradicionale bankare dhe operacionet financiare. Por jo më. Tendencat më të fundit të teknologjisë financiare kanë filluar të ndryshojnë rrjedhën dhe kanë treguar se në industrinë e financave gjithashtu klienti është mbreti, këto tendenca u kanë ofruar klientëve një opsion alternativ ndaj bankingut tradicional, por pandemia e fundit e Covid-19 ka treguar se këto operacione të reja financiare janë nevoja e kohës. Pandemia me të vërtetë i ka rritur këto tendenca dhe njerëzit i kanë adoptuar gjerësisht ato.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.