7 sekretet prapa punonjësve të lumtur - Business Magazine Albania

7 sekretet prapa punonjësve të lumtur


Çfarë merrni kur kombinoni një stil udhëheqës sipërmarrës, një vizion kompanie që fokusohet tek pasioni dhe pozitiviteti me një grup të motivuar punonjësish që bashkëpunojnë në mënyrë kreative? Sukses. Por ky kombinim nuk ëshë gjithmonë i lehtë. Ndërsa, ju, si kapiten, mund të kontrolloni sjelljen dhe veprimet tuaja, mënyra se si punonjësit përfshihen ne kompani është një histori tjetër. Ja 7 sekretet për të mbajtur një ambjent argëtues dhe informal që ka si qëllim punonjës të lumtur dhe një ekip të suksesshëm.

1. Pasioni

Pasioni është zemra e çdo zyre produktive. Pyesni çdo drejtues të suksesshëm kompanie dhe gjëja e parë që do të dëgjoni është pasioni për atë që bëjnë. është pasioni që i shtyn ato dita ditës. Për një kompani, pasioni është i rëndësishëm sepse të shoqëron nga një projekt në tjetrin. Edhe për punonjësit, pasioni është ai që i entuziazmon për të vazhduar punën. Pasioni duhet të përshkojë gjithsecilin në ekip që nga udhëheqja e ekipit deri tek çdo punonjës.

2. Pozitiviteti

Për të marrë të gjitha përfitimet e një stafi të lumtur, kompanitë duhet ti mbajnë gjërat pozitivisht ndërsa argëtimi duhet të mbizotërojë në punë. Jo të gjithë do të jenë të lumtur çdo ditë por a e keni dëgjuar shprehjen e vjetër “bëni sikur deri sa tja arrini me të vërtetë?” Kjo është taman ajo që aplikohet për një qëndrim pozitiv. Sapo ju dhe punonjësit tuaj e bëjnë zakon të tyrin ta kthjejnë çdo ditë në pozitive, do të filloni ta vini re se si gjërat e vogla nuk do ta ulin tempin e punës së ekipit; përkundrazi shpirti i skuadrës do të rritet.

3. Komente

Lëvdoji punonjësit rregullisht kur gëjrat bëhen me korrektësi. Kur nuk realizohen si duhet, kritikoni në mënyrë konstruktive dhe pozitive. Duke ja bërë të qartë punonjësve të tu çfarë nuk është bërë mirë dhe çfarë është bërë mirë, i ndihmon ata të fitojnë besim në atë që po bëjnë. Besim do të thotë punonjës të lumtur.

4. Stimuj

Stimujt e vegjël kontribuojnë shumë në mbajtjen e moralit lartë në kompani. Përpiquni ta surprizoni stafin tuaj duke sjellë një mëngjes për ta apo duke i marrë në një drekë të paplanifikuar. Apo duke krijuar një mundësi të tillë që gjysma e stafit të largohet një orë më herët nga puna një ditë të premte.

5. Bashkëpunimi

Krijoni një zyrë që stimulon takimet dhe kreativitetin. Tavolina, karrige, tabele për të shkruar e të tjera objekte që stimulojnë punën në ekip duhet të jenë në zyrën tuaj.  Vendosje ndryshe e  karrigeve dhe tavolinave stimulon takimet.

6. Sensi i zotërimit

Vendosni një përgjegjës për çdo projekt dhe ngarkoni atë me detyrat për ekipin. Për çdo projekt, duhet të emërohet një drejtues i ri ekipi, kështu secili të mund të ketë mundësinë të ulet në karrigen e drejtuesit. Një përqasje e tillë ka si qëllim të zhdukë vijat ndarëse midis drejtorit dhe punonjësit.

7. Objektivat

Kompanitë me qëllime të qarta lejojnë secilin nga punonjësit të lidhë atë që mund të bëjë me objektivat e kompanisë duke i dhënë atyre një sens realizimi dhe qëllimi. Të pasurit një drejtim dhe kuptim të qartë të asaj se çfarë duhet të përmbushet nga secili punonjës dhe si ekip, i vendos punonjësit në rrugën drejt suksesit.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0