6% TVSH edhe për mediat online - Business Magazine Albania

6% TVSH edhe për mediat online


Ish ministri i Financave Arben Ahmetaj, ka propozuar në rolin e Kryetarit të Komisionit të Ekonomisë një ndryshim ligjin për TVSH-në. Me këtë ndryshim, synohet të përfshihet në taksa edhe Tatimit mbi Vlerën e Shtuar për reklamat në median online. Projektligji dhe relacioni që pritet të diskutohen në komisionet parlamentare, parashikojnë një TVSH të reduktuar në 6%.

Objektivi, sipas deputetëve të së majtës, është barazimi i taksimit mes mediave audiovizuale dhe atyre online në nivelin 6%.

Një pikëpyetje e madhe lind me zbatimin e këtij ligji. A do të jetë ai vetëm për mediat online shqiptare, apo do të mund të aplikohet edhe në faqet ndërkombëtare të internetit, ku sipërmarrës shqiptarë bëjnë reklamë.

Disa ekspertë në fushën e IT-së, thonë se ky sistem taksimi mund të rrezikojë të taksojë reklamat në mediat shqiptare dhe po të njëjtat reklama në një media të huaja nuk mund të aplikohen.

Në lidhje me Tatimin mbi Vlerën ë Shtuar, vitin e kaluar ka pasur një sërë ndryshimesh, duke sjellë edhe një amulli në aplikimin e taksave të reja. Taksimi i reklamave online, rrezikon të rrisë vështirësitë për taksapaguesit por edhe tatimorët.

Relacioni i Pr.ligjit 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0