6 Shenjat paralajmëruese të udhëheqjes së gabuar që kurrë nuk duhet t’i injoroni


Efektet e udhëheqjes së keqe shkaktojnë lëvizjen e shpeshtë të punonjësve dhe kanë ndikim negativ. Ky është një fakt i thjeshtë.

Njerëzit që shfaqin tipare të këqija udhëheqëse, janë në përgjithësi njerëz të mirë. E vërteta është se ato janë të gabuara në rolin me famë të lartë, të udhëheqjes së qenieve të tjera njerëzore.

Në pjesën më të madhe të kohës, udhëheqja e gabuar zbret në disa pika të mëdha të verbra. Shumica e njerëzve janë në gjendje të kapërcejnë këto pika për të ngitur vetëdijen e tyre. Pjesa tjetër është në gjendje të zbatojë atë që mësojnë zakonisht.

Për udhëheqësit me qëllime të mira që dëshirojnë të marrin udhëtimin e guximshëm drejt rritjes personale, duhet të jenë të vetëdijshëm për vetë arsyet pse njerëzit po heqin dorë nga orët e tyre. Mund të jetë për këto gjashtë arsye.

Ata kanë mungesë psikologjike
Kur udhëheqësit janë të shkëputur nga ekipi i tyre dhe për të shmangur përfshirjen kuptimplotë me ta, studimet kanë gjetur një etiketë për këtë: “Lideri i munguar”. Një numër gjithnjë në rritje i hulumtimeve tregon se udhëheqja e munguar, e njohur edhe si udhëheqja laissez-faire, nuk është vetëm destruktive për ekipet, por është forma më e zakonshme e udhëheqjes jokompetente.

Ata nuk kanë ndjeshmëri
Në bisedat e rëndësishme të biznesit, shfaqja e ndjeshmërisë është arma juaj e fshehtë. Udhëheqësit empatikë natyrisht nxisin marrëdhënie të forta personale dhe mendojnë rreth rrethanave të anëtarëve të tyre të ekipit. Ata i kuptojnë sfidat dhe frustrimet e tyre dhe e dinë se ato emocione janë reale. Kjo ndihmon në zhvillimin e perspektivës dhe ndikon anëtarët e ekipit për të ndihmuar njëri-tjetrin.

Ata “nuk i njohin” punonjësit e tyre
Diçka e thjeshtë (dhe e lirë) që tregon vlerësim për kontributin e një punonjësi, mund të jetë një ndryshim bërës. Kjo, sigurisht, do të nënkuptonte punësimin dhe promovimin e udhëheqësve më të përqëndruar. Sipas  një hulumtimi, rreth 22% e punëtorëve që nuk ndjehen të njohur kur bëjnë punë të madhe, kanë  tentuar që pas tre muajsh të gjejnë një punë tjetër.

Ata nuk ofrojnë mundësi për rritje
Punonjësit që mendojnë se po përparojnë në karrierën e tyre, kanë më shumë gjasa të qëndrojnë në kompanitë e tyre për një periudhë afatgjatë. Nëse drejtuesit dhe ekipet e burimeve njerëzore mund të lidhen me strategjitë e mbajtjes së punonjësve duke krijuar rrugë për rritjen personale dhe të karrierës së punonjësve të tyre, ata do të dëshmojnë mjedise më të lumtura dhe më produktive të punës.

Ata fshihen pas tipareve të tyre karizmatike
Disa nga udhëheqësit më të suksesshëm në botë, janë të njohur për tiparet karizmatike e tyre. Sipas një psikologu udhëheqës të ekspertëve, karizmatikët vlerësojnë vlerësimet e njerëzve dhe objektivitetin, se si liderët kryejnë në të vërtetë kur i shohin ata si “karizmatikë”. Më keq, kur karizma është e kombinuar me narcisizëm dhe psikopati, është një kombinim vdekjeprurës. Megjithatë, hulumtimet kanë treguar se kur pasuesit kanë më shumë informacion mbi një udhëheqës, rëndësia e karizmës bie.

Ata thjesht nuk kujdesen për njerëzit
Udhëheqësit që nuk kanë vetëdije mund të mos i mbështesin njerëzit e tyre duke treguar interes në punën e tyre dhe në aspiratat e karrierës ose kujdesen mjaft për atë që i motivon. Këto zakone të pakujdesshme janë e kundërta e asaj që udhëheqësit e mëdhenj bëjnë: Ata shikojnë në të ardhmen për të krijuar mundësi për mësim dhe zhvillim; ata mbështesin zgjedhjet e ardhshme të karrierës së punonjësve të tyre; dhe ata janë atje për njerëzit që kalojnë tranzicione ose rrethana të vështira në jetën e tyre personale.

Inc

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale