6 mënyra për ta fituar konsumatorin si një kampion i vërtetë


Të fituarit në biznes është shumë më tepër sesa të jesh më i miri. Ajo përfshin gjetjen e një nevoje dhe përmbushjen e saj. Kjo varet nga shitjet dhe njohja e klientit tuaj, dëshirat, nevojat dhe sfidat e tyre. Këtu janë disa këshilla që do t’ju ndihmojnë të fitoni në biznes dhe të mbizotëroni tregun.

1. Ofroni një zgjidhje

Thelbi i shitjeve është plotësimi i nevojës së një klienti dhe si një biznesmen, është detyra juaj të ndihmoni klientin tuaj ta bëjë këtë. Duket e thjeshtë, por ndryshe nga aritmetika e thjeshtë, shitjet kanë nivele dhe hapa.

Para se të mund të plotësoni një nevojë për një klient, duhet të krijoni besim tek vetja, ndërmarrja juaj dhe produkti juaj. Klienti duhet të largohet nga transaksioni me perceptimin se vlera e produktit është më e madhe se investimi. Njerëzit nuk duan të njihen me diçka që nuk plotëson nevojën e tyre të perceptuar. Është detyra juaj të siguroheni që ta paraqisni produktin në një dritë të qartë për konsumatorin dhe t’u jepni përgjigje çështjeve të tyre më të dhimbshme.

Nëse e bëni këtë, ju keni ndërtuar vlera për klientin dhe i keni ndihmuar ata të arrijnë një qëllim e të  plotësojnë një nevojë. Nëse nuk krijoni besim dhe ndërtoni vlerën e perceptuar të klientit të produktit, shitja juaj do të humbasë.

Lexo: Si t’i rritni shitjet nëse jeni biznes i vogël/startup?

  1. Jini të qëndrueshëm

Përcaktoni qartë rrjedhën tuaj të shitjes, kanalin e shitjeve dhe treguesit kryesorë të performancës (KPI) dhe përdorini ato si standarde për të gjuajturshënjestër. Nëse nuk keni një përcaktim të qartë, krijoni tuajin. Duke qëndruar në përputhje me detyrat e përcaktuara qartë, edhe kur përjetoni ulje, përfundimisht do të gjeni një konsistencë më të madhe në prodhim.

Për shembull, mbyllja e marrëveshjeve për një agjent të pasurive të patundshme mund të zgjasë disa muaj, kështu që hilja është të krijoni mundësi të shumta përmes procesit tuaj të shitjes për të siguruar një kanal të shëndetshëm shitjesh. Për të stabilizuar ose rritur atë kanal shitjesh, mund të krijoni procesin tuaj dhe rrjedhën e qëndrueshme të parave. Sipas reagimeve nga përdoruesit e SetSchedule, agjentët individualë përpiqen të arrijnë qëllimet e përditshme për të punuar në arritjen e rezultateve më të mëdha të dëshiruara. Përdoruesit e SetSchedule kanë raportuar se kanë vendosur qëllime për thirrjet ditore të bëra ose kohën në telefon, udhëheqjet aktive të punës, emërimet javore të krijuara, shfaqjet për renditje dhe mundësitë e rrjetit.

  1. Të ndërmarrin veprime

Njerëzit gjejnë suksesin më të madh kur kërkojnë aktivisht mundësi. Nëse jeni duke pritur për një përgjigje ose një email, do të prisni një kohë të gjatë. Ju duhet ta krijoni mundësinë tuaj. Jini proaktivë në gjithçka që bëni. Ju kurrë nuk e dini, që klienti juaj mund të jetë duke pritur.

  1. Jini në vendin e duhur, në kohën e duhur

Mënyra e vetme për të qenë në vendin e duhur dhe në kohën e duhur është të qëndroni në radarin e perspektivave tuaja. Kjo mund të përfshijë postën elektronike, thirrje telefonike, gazeta, kartolina postare, etj. Nëse tani nuk jeni i përshtatshëm për to, nuk do të thotë që nuk do të jeni i përshtatshëm në të ardhmen.

Nëse vërtetoni se jeni të përkushtuar për të fituar, klienti juaj do të dijë që do të jeni të përkushtuar. Sipas një artikulli nga Salesforce, do t’ju duhet të arrini tek një klient i mundshëm të paktën gjashtë deri tetë herë. Dhe sipas blogut TOPO, duhen mesatarisht 18 përpjekje për të arritur një klient përmes telefonit. Planifikoni të arrini qëllimin tuaj duke punuar rregullisht.

  1. Prisni dështimin, por planifikoni për sukses

Nëse praktika bëhet perfekte, planifikimi ju bën më të mirë. Bëni kërkimet tuaja. Njihni produktin tuaj, tregun dhe madje edhe konkurrencën tuaj. Planifikoni që perspektiva juaj të thotë jo, në mënyrë që të keni zgjidhje për shqetësime dhe t’u jepni zgjidhje nëse ato shfaqen.

  1. Qëndroni të organizuar

Mungesa e një takimi ose një telefonate të planifikuar nuk duket vetëm joprofesionale. Ajo mund t’ju kushtojë biznesin. Organizimi i kanaleve të komunikimit është i domosdoshëm. Mënyra më e mirë për ta bërë këtë është përmes një sistemi të menaxhimit të marrëdhënieve me klientët (CRM). Sistemet CRM janë gjithnjë e më të përballueshme dhe opsionet me sy të lirë mund të jenë edhe falas, prandaj sigurohuni që të bëni blerje për opsionet më të mira për nevojat tuaja.

Fitimi në biznes është më shumë sesa thjesht të jesh më i miri – është të komunikosh në mënyrë efektive me një perspektivë, planifikim, organizim i vazhdueshëm dhe aktiv. Ndiqni këto këshilla dhe shikoni ecurinë e shitjeve tuaja.

INC

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale