Një nga pjesët më të vështira për të pasur një biznes është nxjerrja e tij në terren dhe krijimi i tij. Megjithatë, sapo ta bëni atë një sukses, përgjegjësitë rriten dhe ju duhet t’i lini të tjerët të marrin kontrollin e detyrave të caktuara për të ruajtur vrullin e biznesit.
Delegimi mund të duket i frikshëm për një pronar biznesi. Marrja e dikujt në kompaninë tuaj dhe besimi ndaj tij për të bërë një punë është një hap i madh për dikë që ka trajtuar çdo aspekt të biznesit që nga dita e parë. Për fat të mirë, ka strategji që mund t’i zbatoni për të mbajtur funksionimin e qetë, duke hequr dorë nga kontrolli.
- Gjeni dikë që shkëlqen në detyrën në fjalë
Është e rëndësishme të gjeni personin e duhur për këtë punë. Kur shikoni CV-të, kushtojini vëmendje historive të punësimit me detyra të ngjashme me ato që kërkoni. Gjatë intervistave, bëni pyetje në lidhje me përgjegjësitë e tyre të kaluara dhe ndiqni përgjigjet duke u kërkuar atyre të shtjellojnë se si grupi i aftësive të tyre do të përkthehet në llojin e punës që duhet të bëjnë.
Nëse jeni të mbërthyer midis dy ose më shumë kandidatëve, merrni parasysh nga afër ata që kanë përvojë që përputhet me fushën tuaj. Prioriteti i aftësisë mbi disponueshmërinë është gjithmonë një veprim i zgjuar, veçanërisht kur puna që ju kërkoni është e specializuar ose e domosdoshme. Personi ideal ka të ngjarë të kryejë detyrat e tij në mënyrë më efikase sesa dikush që është më pak i përshtatshëm për të, por më i disponueshëm.
- Mbani një sy vigjilent, por me besim në përgjegjësitë e tyre
Kur një ekip është i vogël, është veçanërisht e rëndësishme të qëndroni të vetëdijshëm për detyrat dhe punën e përditshme të secilit. Ndërkohë që ju duhet të delegoni detyra dhe të lironi kontrollin në aspekte të caktuara të biznesit, duhet të jeni gjithashtu në hap, pasi gabimet dhe përgjegjësitë e neglizhuara mund të kenë një ndikim të dëmshëm nëse nuk i kushtoni vëmendje.
Për një biznes që përfshin shitje ose ndërveprime të shpeshta me klientët, një mënyrë për të qëndruar në krye të ngjarjeve është që stafi juaj t’ju “BCC” në çdo email që ata dërgojnë. Në këtë mënyrë, ju ende keni besim se ata mund t’i kryejnë detyrat e tyre, por gjithashtu mund t’i shikoni gjërat, nëse lindin pyetje.
- Njohin aftësitë e tyre dhe përshtaten në përputhje me rrethanat
Kur një anëtar i ekipit duket ambicioz dhe i besueshëm, por më i ngadalshëm në ditët e para, ofroni më shumë udhëzime dhe mbështetje. Trajnimi i plotë i një individi me talent shpërblehet. Nëse ata duket se janë ende duke luftuar me detyra specifike, më vonë mund të jetë e dobishme t’i eliminoni ata nga detyrat e tyre të punës dhe t’i bëni të përqendrohen në atë që janë të mirë. Dorëzojini ato detyra dikujt tjetër në ekip ose punësoni një person tjetër që është i prirur t’i bëjë ato. Kur kontraktimi i jashtëm nuk është një opsion, rivendosja e pritjeve tuaja mund të jetë e dobishme. Puna mund të bëhet ndryshe nga sa do ta bënit ju, por ende po bëhet.
- Vendosni pritshmëri të qarta dhe përcaktoni suksesin
Për të bërë mirë punën e tyre, punëtorët duhet të dinë se çfarë saktësisht ju nevojitet prej tyre. Ndërsa punëtorët vendosen në pozicionin e tyre, ndihmojini ata të kuptojnë se çfarë është e rëndësishme për ju si epror dhe çfarë prisni të shihni prej tyre. Përshkruani qëllimet specifike, të tilla si: “ne duam të rrisim shitjet me 25% këtë vit”, në vend të: “duam të rrisim shitjet këtë vit”. Sigurimi i masave të prekshme të suksesit do t’u mundësojë atyre të krijojnë një plan për të arritur ato standarde.
Afatet kohore janë gjithashtu të dobishme, duke penguar stafin të shpenzojë shumë kohë në një detyrë ose të mos ketë kohë të mjaftueshme për një tjetër. Çdo projekt ose detyrë duhet të ketë një datë të pritshme, duke ndihmuar në përcaktimin e prioriteteve. Jepuni punëtorëve burime për mbështetje, në mënyrë që ata të dinë se kujt t’i drejtohen në rast se diçka shkon keq.
- Mbani një linjë të hapur komunikimi
Që stafi të marrë në mënyrë efektive përgjegjësinë për një detyrë, ata duhet të jenë në gjendje të flasin me ju ose me një menaxher pa vështirësi. Në mënyrë të ngjashme, ju duhet të jeni në gjendje të vini tek ata kur keni pyetje në lidhje me ndonjë nga përgjegjësitë e tyre.
Nuk ka mungesë të mënyrave që ekipet të qëndrojnë në kontakt. Google Chat është veçanërisht i dobishëm për bizneset që përdorin Gmail si email të kompanisë së tyre. Slack, Microsoft Teams, Zoom dhe Discord janë aplikacione të tjera bisede të njohura me bizneset e të gjitha madhësive. Përpiquni të përdorni veçorinë e bisedës vetëm për pyetje të shpejta dhe gjithmonë përdorni një video ose telefonatë për qartësi. Fjalët e shtypura priren të humbasin në përkthim dhe mund të duken të paqarta.
Pavarësisht nga metoda që zgjidhni, punëtorët duhet të dinë se gjithmonë mund t’ju drejtohen për këshilla, informacione ose dialog të përgjithshëm. Suksesi i një kompanie është sinonim i aftësisë së saj për të komunikuar në mënyrë efektive.
Zotërimi i artit të delegimit është një kapitull transformues në jetën e një pronari biznesi. Kur mund t’i kaloni me siguri përgjegjësitë një punonjësi kompetent, mund të vendosni një ekuilibër të shëndetshëm punë-jetë dhe të përqendroheni në atë që bëni më mirë: rritjen e kompanisë. Duke zgjedhur punëtorë të aftë, të besueshëm, duke iu përshtatur aftësive të tyre, duke vendosur qëllime të qarta dhe duke nxitur komunikimin, ju vendosni themelet për një mjedis të lulëzuar biznesi.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.