5 punët që prindërit tuaj nuk do t’i kuptojnë kurrë


Shumë prindër nuk ia kanë idenë se çfarë pune bëjnë fëmijët e tyre të rritur çdo ditë. Por ata duan t’a kuptojnë gjithsesi.

Në studimin global të vitit 2016 nga LinkenIn, më shumë se 2/3 e 16,529 prindërish të anketuar nuk e shpjegonin dot mirë punën që bënin fëmijët e tyre.

Ja ku janë disa nga punët më të keqkuptuara në Amerikë (dhe jo vetëm) sipas studimit të LinkedIn, dhe si mund t’i shpjegohen ato më thjesht prindërve.

Veteriner

Prindërit që nuk e kuptojnë: 51%

Ata kujdesen për shëndetin e kafshëve dhe punojnë për të përmirësuar shëndetin publik.

Fashion designer

Prindërit që nuk e kuptojnë: 57%

Ata skicojnë veshje origjinale, aksesorë apo këpucë, zgjedhin materialin dhe modelet për çdo dizajn dhe japin këshilla se si të prodhoni dizenjot tuaja.

Software developer

Prindërit që nuk e kuptojnë: 58%

Ata dizenjojnë dhe rregullojnë teknologjinë që shumë njerëz përdorin çdo ditë, që nga aplikacionet e telefonit e deri te programet kompjuterike.

Sociolog

Prindërit që nuk e kuptojnë: 60%

Ata mësojnë për besimet e njerëzve dhe sjelljet e tyre duke bërë dhe duke analizuar anketime dhe intervista të ndryshme me ta.

Producent në radio

Prindërit që nuk e kuptojnë: 62%

Ata kontrrollojnë një show radiofonik, apo disa, duke zgjedhur muzikën, të ftuarit dhe kalojnë telefonatat në studio.

/BusinessInsider

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0