Ju keni menduar të vendosni objektiva më të zgjuara për biznesin tuaj në vitin e ri. Ju vendosni qëllime që janë specifike, të matshme, të veprueshme, realiste dhe të kufizuara në kohë. Por, për disa arsye të çuditshme qëllimet tuaja nuk ju emocionojnë. Madje mund të zbuloni se nuk po ndërmerrni veprime për detyrat që lidhen me qëllimet tuaja.
Nëse ky është rasti për ju, mund t’ju duhet thjesht të rregulloni këndvështrimin tuaj. Këtu hyn një qëllim më i zgjuar. Shtimi i një aspekti kontekstual në qëllimet tuaja mund t’ju ndihmojë të frymëzoni dhe motivoni t’i jepni jetë një qëllimi të vjetër ose thjesht të ndryshoni qasjen tuaj të punës. Ndiqni këshillat e mëposhtme për t’i shijuar dhe për t’i shtuar pak dhunti qëllimeve tuaja 2024. Dhe mos ngurroni të modifikoni dhe ndryshoni ato sipas dëshirës tuaj.
Sigurohuni që qëllimi juaj të jetë specifik
Qëllimet tuaja duhet të jenë specifike në mënyrë që t’i realizoni ato. Të thuash që dëshiron të rrisësh të ardhurat në biznesin tënd është një fillim i mirë, por është më mirë të thuash se dëshiron të rrisësh numrin e përgjithshëm të klientëve për të rritur të ardhurat.
Po qëllimi juaj është në mënyrë unike specifike për ju, biznesin tuaj dhe rrethanat tuaja aktuale? Jeni të sigurt, kjo nuk ka për qëllim të jetë gjykuese, por më tepër një ushtrim edukativ për ju për të vendosur qëllimet tuaja të reja në kontekstin e së kaluarës, së tashmes dhe të ardhmes së biznesit tuaj. Bëni një hap prapa dhe shikoni pamjen më të madhe. Mendoni për vitet e fundit në biznesin tuaj. Më pas, ndryshoni gjërat dhe mendoni se ku dëshironi të jeni në biznesin tuaj pas disa vitesh.
Si do të veprojë qëllimi juaj si një gur themeli për ju dhe biznesin tuaj? Si do ta ndryshojë qëndrimin dhe qasjen tuaj puna për këtë qëllim? Si do të ndikojë në mënyrën se si paraqiteni në punë çdo ditë? Qëllimi juaj nuk është më një qëllim i vetëm, por pjesë e planeve tuaja më të mëdha të biznesit. Ky mund të jetë fare mirë frymëzimi që ju nevojitet për t’ju treguar se si qëllimi juaj do t’ju ndihmojë të lëvizni me sukses në të ardhmen.
Lexo edhe:5 zakonet e njerëzve më të disiplinuar
Sigurohuni që qëllimi juaj të jetë i matshëm
Qëllimi juaj duhet të jetë një sasi e matshme në mënyrë që të mund të gjurmoni përparimin tuaj gjatë vitit. Pohimi “Merr më shumë klientë të rinj deri në fund të vitit” është i paqartë, ndërsa “Fito 20,000 klientë të rinj deri në fund të vitit” ka një njësi matëse specifike për të. Është e zakonshme të mendosh për shuma të matshme si njësi të shitura, dollarë të bërë ose numra klientësh. Por, pse të mos shtoni një cilësi frymëzuese të matjes në qëllimin tuaj?
Sigurohuni që qëllimi juaj të jetë i zbatueshëm
Ju duhet të jeni në gjendje të punoni fizikisht drejt qëllimit tuaj. Në mënyrë tipike, qëllimet vepruese përbëhen nga detyra të vogla që mund të kryhen gjatë gjithë vitit.Nëse dëshironi të rrisni komunikimin dhe punën në grup në biznesin tuaj, “Mbajini takimet javore të ekipit të hënën” do të ishte një zgjedhje më e përshtatshme sesa “Flisni me ekipin tim”.
Sigurohuni që qëllimi juaj të jetë realist
Qëllimi juaj duhet të ndjekë ligjet universale të fizikës, kohës dhe hapësirës. Ju duhet të jeni fizikisht të aftë për të punuar drejt qëllimit tuaj.Adresimi i vetëm, paketimi dhe dërgimi me postë i 1000 mostrave në një ditë është i pamend. E njëjta detyrë është më realiste për një ekip prej 20 personash.
Sigurohuni që qëllimi juaj të jetë i kufizuar në kohë
Së fundi, ju duhet një qëllim që ka një afat ose afat të caktuar kohor. Nëse nuk caktoni një datë përfundimi për qëllimin tuaj, ai thjesht do të vazhdojë në të ardhmen.Ajo ka nevojë për një lloj përmbajtjeje që të mund të qëndroni të motivuar, të fokusuar dhe t’i kushtoni kohën dhe energjinë tuaj. Në shumicën e qëllimeve, supozohet se qëllimi do të arrihet në fund të ditës rreth mesnatës. Pse të mos i caktoni vetes një afat kohor kur në të vërtetë do të jeni zgjuar?
Vendosni objektivin tuaj për diku më herët, të themi, 10:00, 12:00 ose 15:00.
Për më tepër, ju mund ta vendosni afatin në kalendarin tuaj si një ngjarje e drejtpërdrejtë që mund të prisni me padurim, të numëroni mbrapsht dhe të festoni.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.