5 koncepte që do t’ju vijnë në ndihmë në menaxhim strategjik - Business Magazine Albania

5 koncepte që do t’ju vijnë në ndihmë në menaxhim strategjik

Gjithnjë e më tepër po shikojmë për rëndësinë e manaxhimit strategjik në organizatat private në Shqipëri, por edhe ndërkombëtare. Kjo si pasojë e peshës që ka për vetë objektivin, si evoluimin e organizatës drejt një performance më efektive dhe rrugën që do të ndjekë për ta arritur atë. Analiza e mjedisit ku këto kompani operojnë, mbetet një pikë kyçe për të ditur vendodhjen aktuale të organizatës në treg dhe se ku do të dëshironin të ishin në konkurrencë të plotë në industrinë e tyre.

Ky mjedis përfshin disa pjesë përbërëse dhe mjaft ndikuese në analizën e tij, si ai ekonomik, social, politoko-ligjor dhe teknologjik, të gjitha në funksion të qëndrueshmërisë së kompanisë. Në botën e sotme me tendenca të theksuara të globalizmit, ku duket që novacioni u bë një element dominues në kontekstin e zhvillimeve ekonomike – sociale, por edhe evidentimi më i qartë i asaj çfarë sot ne e quajmë “shoqëri e njohurive”. Kjo e fundit paraqet sfida të forta dhe gjithmonë të reja ndaj çdo lloj biznesi dhe normalisht manaxherëve të saj, sidomos ato që merren me vendime strategjike dhe pa anashkaluar edhe ato në nivel taktik dhe operacional.

Lind pyetja:

Pse kaq shumë vështirësi në implementimin e koncepteve të manaxhimit strategjik në kompanitë private shqiptare?

Menaxherët që merren pikërisht me menaxhimin strategjik duhet të kenë disa karakteristika si p.sh.: një nivel të lartë inteligjence, njohuri maksimale mbi punën dhe duhet të kenë gjithashtu edhe një nivel të lartë motivimi dhe ndërgjegjësimi për punën që po realizojnë, sepse ato kanë të bëjnë me fatin e kompanisë, me te ardhmen e saj që s’është aspak e lehtë dhe e paparashikueshme.

Kompanitë shqiptare kanë nevojë për një adaptim të përgjithshëm të manaxhimit strategjik. E gjitha kjo mund të realizohet:

Fleksibilitet

Në një kohë ku mjedisi është shumë surprizues, të qënurit i hapur ndaj ndryshimeve të bën një konkurente më fleksibël dhe qe përballon të gjitha vështirësite dhe problemet që të sjell pikërisht ky ndryshim. Domosdoshmëri do të ishte heqja dorë nga strukturat tradicionale dhe ekzistenca e pronarëve- manaxher, ku vendimet e tyre janë më tepër pragmatike sesa akademike. Gjithashtu, një vëmendje e veçantë duhet t’i jepet  mos-ngushtimit të organigramave të një kompanie.

Lexo: 4 zgjedhje në jetë i ndajnë ata që veprojnë nga ata që ëndërrojnë

Model motivimi

Teoria e dy faktorëve – është rezultati i nje studimi të gjatë nga F.   Hertzberg, i cili ka kontribuar në përdorimin e modeleve të motivimit në ambientet e kompanive private. Përmbajtja e saj ndahet në grupime që sjellin pakënaqësinë (paga, siguria, kushtet e punës, politikat e kompanisë) dhe kënaqësinë (arritja, njohja, përparimi, përgjegjësia) në këto ambiente. Mes ketyre dy sjelljeve kaq të kundërta ndaj njëra-tjetrës egziston një pikë e përbashkët, e cila konsiston në eleminimin e pakënaqësisë dhe të parit drejt një motivimi më të madh në kahun tjetër.

Zhvillimi i rutinës inovatore.

Gjate procesit të rekrutimit dhe seleksionimit organizata në mënyrë të vazhdueshme ka një kërkesë për rritje potenciale të aftësive të punonjësve, me qëllim për të plotësuar objektivat e saj. Arritja e tyre mund të realizohet nëpërmjet trajnimit dhe zhvillimit. Një prej metodave më innovative, e aplikuar së fundi, është ajo e trajnimit dixhital, që sjell një avantazh të madh, duke përfshirë kështu një numër të konsiderueshëm ndjekësish dhe një kosto jo të lartë për person.

Matja e performancës 

Nje prej metodave më rezultative në vleresim, mbetet grafika e shkallëzimit, e cila ndërtohet mbi bazën e një tabele, ku gjejmë faktorë të renditur (sasia e punës, cilësia e punës, iniciativa, paraqitja në punë, qëndrimi) që përcaktojnë performancën e punonjësve.

Pjesëmarrje në pronësi

E studiuar dhe e provuar, pjesëmarrja në pronësi ka nisur të vlerësohet si një faktor nxitës për punonjësit, në momentin që ata zotërojnë një pjesë të kapitalit të organizatës. Kështu, duke u bërë pjesërisht zotërues të aksioneve tëe saj. Pra, ata bëhen pjesë e suksesit të organizatës, në mënyrë ciklike pas zotërimit të tyre.

Kamela Braho

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0