5 çelësat për të marrë rezultate nga njerëz që nuk ju pëlqejnë - Business Magazine Albania

5 çelësat për të marrë rezultate nga njerëz që nuk ju pëlqejnë

komunikim

Një gjë është e sigurt në çdo biznes, jo të gjithë me të cilët duhet të merreni do të jenë si ju, ose do t’ju pëlqejnë, dhe anasjelltas. Këta njerëz mund të përfshijnë një nga partnerët tuaj të biznesit, një investitor, një shitës kryesor, ose edhe një nga klientët tuaj më të mirë. 

Ka shumë histori të fatkeqësive të biznesit që vijnë nga njerëz që janë aq të ndryshëm sa që nuk mund të shkojnë mirë. Disa nga këto janë legjendare, duke përfshirë dallimet e Steve Jobs me John Sculley. Disa janë më aktuale, të tilla si mundimet e investitorëve të Uber që sfidojnë themeluesin  Travis Kalanick dhe betejat e përditshme politike që rrethojnë ish-presidentin Donald Trump.

Në një aspekt më pozitiv, ndërsa bota e biznesit bëhet një hapësirë ​​globale, të gjithë duhet të mësojnë të jetojnë dhe të punojnë me njerëz të kulturave, feve dhe opinioneve politike shumë të ndryshme, si dhe brezave dhe gjinive të ndryshme. Ju duhet të menaxhoni dhe të veproni brenda ekipeve gjithnjë e më të ndryshme, dhe suksesi juaj në karrierë, ose në ndërtimin e biznesit tuaj, varet nga kjo.

Një eksperte e mirënjohur marketingu dhe komunikimi, Kelly McDonald, e specializuar në marketingun multikulturor dhe të diversitetit, ofron një sërë strategjish dhe mjetesh për të komunikuar përmes barrierave kulturore dhe të tjera, duke përfshirë njerëzit që nuk ju pëlqejnë:

1. Kuptoni se ata nuk po përpiqen të jenë të vështirë.  Shumica e njerëzve me të cilët duhet të përballeni në fillimin dhe drejtimin e një biznesi janë thjesht ata që janë. Ata po sillen ashtu si u socializuan. Mos lejoni që emocionet tuaja apo ato të tyre të pengojnë komunikimin.

2. Mos u mundoni t’i ndryshoni ato. Jini civil dhe diplomatik. Njerëzit mund të ndryshojnë veten, por ju nuk mund t’i ndryshoni ata. Cilado qoftë sjellja e tyre ndaj jush (ose biznesit tuaj), qëndroni pozitiv dhe profesional dhe trajtojeni personin tjetër me mirësjellje dhe respekt. Mos lejoni që tensioni të përshkallëzohet dhe presioni i gjakut dhe shëndeti juaj do t’ju falënderojnë për këtë.

3. Rregulloni pritshmëritë tuaja që të gjithë mendojnë si ju.  Njerëzit e biznesit vijnë nga prejardhje dhe përvoja të ndryshme, ndaj mos prisni që sjellja dhe opinionet e tyre të përputhen gjithmonë me tuajat. Pranoni se ka shumë pak të drejta dhe gabime absolute në biznes, ndaj prisni këndvështrime të ndryshme dhe mos lejoni askënd të shtypë butonat tuaj.

4. Përqendrohuni në biznesin në fjalë dhe në marrjen e rezultateve.  Ju jeni atje për të bërë një punë, dhe ata po ashtu. Marrëdhëniet e suksesshme të punës nuk duhet të jenë të rrënjosura në pëlqimin e njëri-tjetrit. Përqendrohuni në rezultatin që po kërkoni dhe çfarë ju dhe homologu juaj duhet të bëni për të arritur atje. Suksesi ka të bëjë me bashkëpunimin, respektin, zgjidhjen e problemeve dhe punën së bashku.

5. Pranoni të mos pajtoheni pa u gjykuar.  Të thuash “Unë e shoh ndryshe” nuk është as gjykuese dhe as luftarake dhe nuk do të thotë se po përpiqesh të “fitosh argumentin” ose ta bindësh personin tjetër të ndryshojë mendimin e tij. Ai shpërndan tensionin dhe mund të çojë në një bisedë konstruktive që ju lejon ju dhe bashkëmoshatarët tuaj të punoni së bashku në mënyrë produktive.

 Në të gjitha rastet, është e rëndësishme të jeni pozitiv dhe të mbani një qëndrim të mundshëm. Njerëzit shmangin negativitetin dhe ata tërhiqen nga pozitiviteti. Ju mund të bëheni një model roli, një udhëheqës dhe një aleat për shumë anëtarë të ekipit, gjë që do të çojë në përparime dhe rezultate edhe në situatat më të papajtueshme. Një qëndrim pozitiv mendor do të përmirësojë gjithashtu shëndetin tuaj dhe do t’i shtojë vite jetës suaj.

Mos harroni se keni një biznes ose një karrierë për të drejtuar. Ekspertët janë të bindur se një fuqi punëtore e larmishme, duke përfshirë njerëz me vlera dhe perspektiva të ndryshme, çon në vendime dhe zgjidhje më të mira, në fund të fundit në rritje të mundësive të biznesit, fitimeve dhe kënaqësisë. Diversiteti nuk po largohet. Mësoni të merreni me të tani dhe jini lideri që keni dashur gjithmonë të jeni.

inc.com

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0