4 të vërteta të ashpra që duhet të pranosh për t'u bërë një udhëheqës më i mirë » Business Magazine Albania – Media Dixhitale dedikuar Sipërmarrjes
Përditësuar së fundmi: 18/09/2019

4 të vërteta të ashpra që duhet të pranosh për t’u bërë një udhëheqës më i mirë

Share
nga Admin
Sht 18, 2019
Business Magazine Albania constitutes an online periodical publication of business related articles. It is the first of
lexo me teper >

Nëse e gjeni veten në pozicionin e pyetjes “Ku mund të qëndroj si udhëheqës?” në një moment ju duhet të përballeni me disa të vërteta të ashpra për të matur veten kundër vështirësisë së lartë të udhëheqjes. Ajo që duhet për të motivuar dhe frymëzuar njerëzit kërkon një kuptim më të mirë se si njerëzit janë të lidhur në një nivel njerëzor, emocional dhe psikologjik. Për ta kuptuar më mirë, këtu janë katër të vërteta jo të negociueshme, për të kërkuar zhvillimin tuaj si udhëheqës:

E vërteta Nr. 1: Udhëheqja e mirë nuk ndodh pa besim

Lideri duhet të shtrojë një pyetje shumë të rëndësishme para pasqyrës: “A e rrit sjelljen time besimi?” Nëse po mendoni të rrisni aftësitë tuaja drejtuese. Besimi është një shtyllë ku udhëheqja juaj duhet të qëndrojë. Besimi nuk mund të ndodhë pa këto blloqe ndërtimi:

-Transparenca e modelimit

-Praktikimi i përgjegjësisë

-Duke folur drejt / duke qenë e vërtetë

-Pranimi i gabimeve

-Bërja e gjërave të duhura

E vërteta Nr. 2: Udhëheqësit e mirë u shërbejnë nevojave të të tjerëve.

Sjelljet e zakonshme të udhëheqjes, të shkruara në disa nga librat më të shitur, burojnë nga ajo që është ndoshta filozofia më e suksesshme e udhëheqjes në univers: “Udhëheqja e Shërbëtorëve”. Udhëheqësit e shërbëtorëve janë njerëz të përqëndruar, jo egocentrikë. Formula e tyre fituese është të shërbejnë duke ndriçuar vëmendjen e të tjerëve. Washington Post thotë se udhëheqësit e shërbëtorëve kanë “angazhim të lartë emocional, besnikëri dhe produktivitet dhe e tejkalojnë konkurrencën çdo ditë”.

E vërteta Nr. 3: Udhëheqësit e mirë “heqin maskën”.

Udhëheqja duket se do të vijë natyrshëm për disa, megjithëse mund të vijë me një çmim. Ju së pari duhet të rriteni. Kështu deklaron trajneri, sipërmarrësi Jerry Colonna, “CEO Whisperer”, intervistuar kohët e fundit në podcast, i cili dihet se i bën themeluesit dhe CEO-t të qajnë duke bërë pyetje të vështira personale. Në librin e tij të ri, Reboot: Lidershipi dhe Arti i rritjes, Colonna shpjegon vlerën dhe sfidat e vetëhetimit dhe thotë se një hap kryesor për udhëheqjen më efektive është heqja e maskave. Ai thotë, “Ne jemi mashtrues të zotët. Shumica prej nesh fillojnë të gënjejnë veten kur fillojnë të gënjejnë të tjerët. Ne veshim maska ​​që duam që njerëzit e tjerë t’i shohin dhe të përpiqen t’i fshehin pjesët e vërteta të vetvetes. Vetëmashtrimi është një formë e mbijetesës që nuk shërben për ndonjë qëllim të dobishëm. Nëse doni të udhëhiqni, duhet të hiqni maskën”.

E vërteta Nr. 4: Udhëheqësit e mirë i vendosin njerëzit e tyre për sukses.

“Çfarë keni nevojë nga unë?” Kjo është pyetja më e rëndësishme që një drejtues mund të bëjë, dhe një çështje thelbësore për të angazhuar punonjësit. Calvin Butler, CEO i Baltimore Gas and Electric, është një shembull model i kësaj filozofie. Ai thotë, “Si udhëheqës, unë vendosa strategjinë, zgjedh talentin më të mirë dhe pastaj e fuqizoj ata që të bëjë punët e tij  dhe t’i bëjnë mirë”. Butler përqëndrohet në tre gjëra kritike gjatë rrugës: zhvillimi i njerëzve të tij, përgjegjësia për të arritur sukses dhe eliminimi i bllokimeve të rrugëve që ndërhyjnë në suksesin e tyre dhe të kompanisë.

Marina Kërçeli

INC