4 të vërteta të ashpra që duhet të pranosh për t'u bërë një udhëheqës më i mirë - Business Magazine Albania

4 të vërteta të ashpra që duhet të pranosh për t’u bërë një udhëheqës më i mirë


Nëse e gjeni veten në pozicionin e pyetjes “Ku mund të qëndroj si udhëheqës?” në një moment ju duhet të përballeni me disa të vërteta të ashpra për të matur veten kundër vështirësisë së lartë të udhëheqjes. Ajo që duhet për të motivuar dhe frymëzuar njerëzit kërkon një kuptim më të mirë se si njerëzit janë të lidhur në një nivel njerëzor, emocional dhe psikologjik. Për ta kuptuar më mirë, këtu janë katër të vërteta jo të negociueshme, për të kërkuar zhvillimin tuaj si udhëheqës:

E vërteta Nr. 1: Udhëheqja e mirë nuk ndodh pa besim

Lideri duhet të shtrojë një pyetje shumë të rëndësishme para pasqyrës: “A e rrit sjelljen time besimi?” Nëse po mendoni të rrisni aftësitë tuaja drejtuese. Besimi është një shtyllë ku udhëheqja juaj duhet të qëndrojë. Besimi nuk mund të ndodhë pa këto blloqe ndërtimi:

-Transparenca e modelimit

-Praktikimi i përgjegjësisë

-Duke folur drejt / duke qenë e vërtetë

-Pranimi i gabimeve

-Bërja e gjërave të duhura

E vërteta Nr. 2: Udhëheqësit e mirë u shërbejnë nevojave të të tjerëve.

Sjelljet e zakonshme të udhëheqjes, të shkruara në disa nga librat më të shitur, burojnë nga ajo që është ndoshta filozofia më e suksesshme e udhëheqjes në univers: “Udhëheqja e Shërbëtorëve”. Udhëheqësit e shërbëtorëve janë njerëz të përqëndruar, jo egocentrikë. Formula e tyre fituese është të shërbejnë duke ndriçuar vëmendjen e të tjerëve. Washington Post thotë se udhëheqësit e shërbëtorëve kanë “angazhim të lartë emocional, besnikëri dhe produktivitet dhe e tejkalojnë konkurrencën çdo ditë”.

E vërteta Nr. 3: Udhëheqësit e mirë “heqin maskën”.

Udhëheqja duket se do të vijë natyrshëm për disa, megjithëse mund të vijë me një çmim. Ju së pari duhet të rriteni. Kështu deklaron trajneri, sipërmarrësi Jerry Colonna, “CEO Whisperer”, intervistuar kohët e fundit në podcast, i cili dihet se i bën themeluesit dhe CEO-t të qajnë duke bërë pyetje të vështira personale. Në librin e tij të ri, Reboot: Lidershipi dhe Arti i rritjes, Colonna shpjegon vlerën dhe sfidat e vetëhetimit dhe thotë se një hap kryesor për udhëheqjen më efektive është heqja e maskave. Ai thotë, “Ne jemi mashtrues të zotët. Shumica prej nesh fillojnë të gënjejnë veten kur fillojnë të gënjejnë të tjerët. Ne veshim maska ​​që duam që njerëzit e tjerë t’i shohin dhe të përpiqen t’i fshehin pjesët e vërteta të vetvetes. Vetëmashtrimi është një formë e mbijetesës që nuk shërben për ndonjë qëllim të dobishëm. Nëse doni të udhëhiqni, duhet të hiqni maskën”.

E vërteta Nr. 4: Udhëheqësit e mirë i vendosin njerëzit e tyre për sukses.

“Çfarë keni nevojë nga unë?” Kjo është pyetja më e rëndësishme që një drejtues mund të bëjë, dhe një çështje thelbësore për të angazhuar punonjësit. Calvin Butler, CEO i Baltimore Gas and Electric, është një shembull model i kësaj filozofie. Ai thotë, “Si udhëheqës, unë vendosa strategjinë, zgjedh talentin më të mirë dhe pastaj e fuqizoj ata që të bëjë punët e tij  dhe t’i bëjnë mirë”. Butler përqëndrohet në tre gjëra kritike gjatë rrugës: zhvillimi i njerëzve të tij, përgjegjësia për të arritur sukses dhe eliminimi i bllokimeve të rrugëve që ndërhyjnë në suksesin e tyre dhe të kompanisë.

Marina Kërçeli

INC

 

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0